quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ergernis.quote:Op maandag 3 november 2008 17:38 schreef IQM het volgende:
Check al die dubbele 'kutklanten'-topics dan in KLB.
Slotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SlotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oh, Noorsbloed een embryootje!quote:Op maandag 3 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Hoi!! ik heb nieuwe kleren gekocht vandaag
Tof, met je pa?quote:Op maandag 3 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Hoi!! ik heb nieuwe kleren gekocht vandaag
BK wel.quote:Op maandag 3 november 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Had ik KoP al uitgelachen?
haha 0-2 met Italiaans laf voetbal
Stella.quote:Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef dagdag het volgende:
waar is die vrouw met die kin die hier wel is posty
Het komt uit haar neus, kneus.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef dagdag het volgende:
gadver het bloed loop uit har mond omhoog :
Dat traantje ook, dat vind ik dan wel weer sneu, al zal het ongetwijfeld verdiend hebben.quote:
Och, hier nog zo ene.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
Enschede kan toch ook gewoon niet van Amsterdam winnen.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat traantje ook, dat vind ik dan wel weer sneu, al zal het ongetwijfeld verdiend hebben.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
(*) Ik schijn in je gezicht als een lamp (*)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Tja, some guys have it, some don't.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
...quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
(*) Ik schijn in je gezicht als een lamp (*)
quote:Op maandag 3 november 2008 17:49 schreef dagdag het volgende:
hallo meneer afcjos
quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, some guys have it, some don't.....sup gays?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Nee, ik heb wel een bazenjas gekochtquote:
why>?quote:
Pics?quote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een bazenjas gekocht
Nee daar zitten we op te wachten.quote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef postmortum het volgende:
hey homies , als ik de bosjosti weeet te raken met een baksteen vrijdag word ik de nieuwe mod
mvv - fsc , bosjosti is een sjeng-wannabe en ik ben een zitterdse hooliganquote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef jagga het volgende:
Go for it Postmortum!
Maar hoezo vrijdag met een baksteen? wat heb ik gemist?
omg een limburgerquote:Op maandag 3 november 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
mvv - fsc , bosjosti is een sjeng-wannabe en ik ben een zitterdse hooligan
Nee eerst vond ik hem irritant en had ik em geblokt op de pm, maar eigenlijk is het toch wel vermaakquote:Op maandag 3 november 2008 17:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vond je dagdag eerst ook zoeen leuke usert?
Oldskool.quote:
Ik dacht dat ik een dode pixel had, toen ik scrollde bewoog de pixel meequote:
dealquote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef postmortum het volgende:
hey homies , als ik de bosjosti weeet te raken met een baksteen vrijdag word ik de nieuwe mod
En dan zoeen pic van die boslulloquote:Op maandag 3 november 2008 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee daar zitten we op te wachten.
nooit meer r gehoord toen ze een kind kreegquote:
Tis en blijft een trolquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een dode pixel had, toen ik scrollde bewoog de pixel mee
Flevolandquote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef jagga het volgende:
Doe dan iig je best om het te doen lijken alsof je uit een respectabel deel van nederland komt, ofzo
Leeft ze nog dan?quote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
nooit meer r gehoord toen ze een kind kreeg
quote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een dode pixel had, toen ik scrollde bewoog de pixel mee
"With a brick"quote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan zoeen pic van die boslullo
"He broke my account"
"I broke his nose"
Onder de stoel liggen met je cementmolen, en dan bakstenenmuurtjes draaien..quote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ik eerder stenen ga koppen, aangezien , ik met de bus moet
'quote:
zeg iedereen weet dat echte bazen uit het zuiden van het land komen , met uitzondering van de vaste klb-bazenquote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef jagga het volgende:
Doe dan iig je best om het te doen lijken alsof je uit een respectabel deel van nederland komt, ofzo
ik zal wat sfeerfoto's proberen te makenquote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Onder de stoel liggen met je cementmolen, en dan bakstenenmuurtjes draaien..
? mischien ergensquote:
Wat, Noord-Brabant niet zuidelijk genoeg?quote:Op maandag 3 november 2008 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg iedereen weet dat echte bazen uit het zuiden van het land komen , met uitzondering van de vaste klb-bazen
Tja pm, dan noem je er ook enequote:Op maandag 3 november 2008 18:01 schreef jagga het volgende:
[..]
'
nog altijd beter dan limburg met hun "zitterd"
Ik zie ze wel bij Opsporing Verzochtquote:Op maandag 3 november 2008 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zal wat sfeerfoto's proberen te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Hmz, okquote:
Westen represent.quote:Op maandag 3 november 2008 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg iedereen weet dat echte bazen uit het zuiden van het land komen , met uitzondering van de vaste klb-bazen
quote:Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
Hihi, grapjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zie ze wel bij Opsporing Verzocht
quote:
ik maak wel een bordje : PM groet de echte bazen!quote:Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Limburgs ongewassen figuur poogt schedel in te gooien bij een gerespecteerd lid van de boswachterij!quote:Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
wat?quote:
Dat?quote:
net of ik dat meekrijgquote:Op maandag 3 november 2008 18:09 schreef KingOfPop het volgende:
Maak wel een spandoek
"Jos, een échte KLB-SC baas!"
kunnen we een ban aanvragen voor remlof ?quote:
En voor die boslullo. Maar die moet met de billen bloot en vervolgens mag Yvonne er over heen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
kunnen we een ban aanvragen voor remlof ?
jodaxquote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tuurlijk, studio Ajax wat wil jij?
Met voorbindildo?quote:Op maandag 3 november 2008 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die boslullo. Maar die moet met de billen bloot en vervolgens mag Yvonne er over heen.
Onleesbaar Nederlands.quote:Op maandag 3 november 2008 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
Waarvoor was dagdag eigenlijk gebanned?
niet huilen, hoewel ik geen vaste klant ben in KLB heb zelfs ik een hekel aan jou en je kankerposts die:quote:
wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef dagdag het volgende:
hey ophouden allemaal
Fail.quote:Op maandag 3 november 2008 18:16 schreef dagdag het volgende:
b is de enigstehttp://nl.youtube.com/watch?v=LDyb46D34sQ
Kankerkind kun jij niet dood..?quote:Op maandag 3 november 2008 18:16 schreef dagdag het volgende:
b is de enigstehttp://nl.youtube.com/watch?v=LDyb46D34sQ
Dude, dat lijkt me hilarisch.quote:Op maandag 3 november 2008 18:15 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we een ban aanvragen voor Danny?
Wel een mooie ja !quote:
Rickoquote:Op maandag 3 november 2008 18:16 schreef jagga het volgende:
het noorden nog niet.....
Tis nu wachten op de eerste debiel met: FRYSLAN BOPPE!!?!?!!!!!!!111!! EINZ!!
ofzoiets
KIJK en dat bedoel ik nou!quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel een mooie ja !
Mooiste kind ooit !
grrr snel editen, hufterquote:Op maandag 3 november 2008 18:17 schreef jagga het volgende:
[..]
KIJK en dat bedoel ik nou!
Ga terug naar de basisschool, of blijft van die meth af... je brein is al een hoopje pulp
quote:
Ehm.... NB is noord-brabant? sinds wanneer is dat het oosten?quote:
wie durft datquote:
NB = Noorsbloedquote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef jagga het volgende:
[..]
Ehm.... NB is noord-brabant? sinds wanneer is dat het oosten?![]()
Broekpaling !quote:
Die maken toch altijd oorlog met elkander?quote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef KingOfPop het volgende:
Tosti's van Hosti's zijn vet lekker.
Hoge noorden is naturlich Noorwegenquote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Twente én Groningen, wat wil je nog meer?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NB = Noorsbloed
En dat ben ik !
[..]
Broekpaling !![]()
Ik word pappa
hopelijk is het geen meisje dat je gemaakt hebt , want dan heb je zwak zaad , maar gefeliciteerdquote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NB = Noorsbloed
En dat ben ik !
[..]
Broekpaling !![]()
Ik word pappa
Ze is echt zwanger?quote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NB = Noorsbloed
En dat ben ik !
[..]
Broekpaling !![]()
Ik word pappa
quote:Op maandag 3 november 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
Hostisaus, volgens mij een gat in de markt.
'Lekker dippen, en daarna de pater zijn knater in je arie chippen.'
Wie legt er geld in?
Bedanktquote:
Noorse vrouwen en meisjes zijn ook sterk !quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk is het geen meisje dat je gemaakt hebt , want dan heb je zwak zaad , maar gefeliciteerd
Jaaquote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is echt zwanger?Wauw!
![]()
Feli man!![]()
dat zou wel hilarious zijnquote:Op maandag 3 november 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:
NB, zeg ff of je kind op een ananas lijkt op de echo.
Zal ik zeker doen ..quote:Op maandag 3 november 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:
NB, zeg ff of je kind op een ananas lijkt op de echo.
quote:
Jawohl, knappe dame.quote:Op maandag 3 november 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
heetf iemand de noorse schone al eens gezien ?
NB, als het een vrouwtje is, en ze raakt zwanger op 16 jarige leeftijd?quote:Op maandag 3 november 2008 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
Over 16 jaar word of is er iemand gehosseld bij de Noorse.
Als het een dame is koop ik een kuisheidsgordel die meegroeit !quote:Op maandag 3 november 2008 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
Over 16 jaar word of is er iemand gehosseld bij de Noorse.
picsquote:
Geloof mij ..quote:Op maandag 3 november 2008 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NB, als het een vrouwtje is, en ze raakt zwanger op 16 jarige leeftijd?
quote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geloof mij ..
Ik word al een rotvader voor der vriendjes en dergelijke
Dus dat zal niet gebeuren.
Whihi.quote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als het een dame is koop ik een kuisheidsgordel die meegroeit !
En als het een kerel is dan mag Jos hem les geven
quote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
picskunne we daar een photoshop van maken van nb + zijn schone en kijke wat eruit gaat komen
Ik heb al vaker pics gepostquote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
picskunne we daar een photoshop van maken van nb + zijn schone en kijke wat eruit gaat komen
Geen idee,quote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef postmortum het volgende:
hoe gaat hij / zij heetten ?
Mannetje : Jos
Vrouwtje : Ilse
Shemale: Yvonne
linkje naar de picsquote:Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb al vaker pics gepost
Dus jammer voor jou![]()
[..]
Geen idee,
Maar het worden Noorse namen waarschijnlijk
wel pas als 21 isquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef Emimich het volgende:
Alvast een tip voor Noorsbloed, mocht je een dochter krijgen dan zou ik hier geen pics plaatsen want er zullen hier altijd wel een paar sick minds rondlopen die daar op gaan fappen of uitprinten en je weet wel..
gotchic chicks ftwquote:
waarom schieten alle mods door mijn hoofd als namenquote:Op maandag 3 november 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
Maar het werd toch eentje met Down syndroom?
nee we wensen jou alleen iets ergs toequote:Op maandag 3 november 2008 18:45 schreef dagdag het volgende:
wens je haar wat ergs toe?
Mijn grote liefdequote:
Neen helemaal niet !quote:Op maandag 3 november 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
Maar het werd toch eentje met Down syndroom?
Misschien overpowered en daardoor een chromosoom te veelquote:Op maandag 3 november 2008 18:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet !
Supergenen van beide kanten !
win win situatie
Zou je dat niet voor de zekerheid navragen ipv dat gelijk zo te schreeuwen hierquote:Op maandag 3 november 2008 18:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn grote liefde![]()
VAN MIJ ALLEEN !
heeft ze Jos al ontmoetquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou je dat niet voor de zekerheid navragen ipv dat gelijk zo te schreeuwen hier
Oooh. Oké. Ik dacht dat je een neger was. Vandaar.quote:Op maandag 3 november 2008 18:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet !
Supergenen van beide kanten !
win win situatie
Neen precies in balans natuurlijk !quote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien overpowered en daardoor een chromosoom te veel
Dat hoef ik niet na te vragen want ik weet dat het zo isquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou je dat niet voor de zekerheid navragen ipv dat gelijk zo te schreeuwen hier
hahaquote:Op maandag 3 november 2008 18:52 schreef Emimich het volgende:
Ik lach me dood als er straks 3 kleine negertjes uit die Noorse chick komen lopen!
Ah, daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 3 november 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen precies in balans natuurlijk !
Ik sta op goede term met de goden dus
Ohquote:[..]
Dat hoef ik niet na te vragen want ik weet dat het zo is
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:00 schreef Sackboy het volgende:
Hey, dit is toch die zangeres van Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
Kun jij er even een andere kop op zetten, bvd, Darioquote:Op maandag 3 november 2008 19:00 schreef Sackboy het volgende:
Hey, dit is toch die zangeres van Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
Ach, dat maak jij haar wel hardhandig (eventueel hardslipperig) duidelijk niet waar?quote:Op maandag 3 november 2008 19:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze maken geen kuisheidsgordel meer tegenwoordig
gewoon met naald en draad de mossel dichtnaaienquote:Op maandag 3 november 2008 19:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze maken geen kuisheidsgordel meer tegenwoordig
Dan wordt het letterlijk alleen nog maar "mossels kieken" !quote:Op maandag 3 november 2008 19:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon met naald en draad de mossel dichtnaaien
Ik monteer wel een muizenval met zwaarden ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 19:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, dat maak jij haar wel hardhandig (eventueel hardslipperig) duidelijk niet waar?
Neen dat is barbaars !quote:Op maandag 3 november 2008 19:05 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon met naald en draad de mossel dichtnaaien
Ik zie geen verschilquote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef dagdag het volgende:
ik denk dat je verkeerde had
[ afbeelding ]
Warempel.quote:
Over 21 jaar misschienquote:
ik zal het heus niet tegen der pa vertellen die zal me dan doormidden brekenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Over 21 jaar misschien![]()
![]()
Als ik daar ooit achter zou moeten komen ..
Nou?quote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
Stelletje trekvlekken ik heb jullie wat te bekennen.
Jij hebt John F. Kennedy vermoord?quote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
Valt best mee, maar vertelquote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
Dat heb ik gewoon op VHS héquote:Op maandag 3 november 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij hebt John F. Kennedy vermoord?
quote:Op maandag 3 november 2008 19:25 schreef dagdag het volgende:
je bent geen mens maar een paard met intel pc
En je hebt ook géén humor, waar moet het heen met de wereld?quote:
das nog niks ik ging keer poepen en zag een hand uit de pot komenquote:Op maandag 3 november 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ging net plassen, en kwam erachter dat er een piemeltje tussen mijn benen hing.
EINDELIJK !!quote:Op maandag 3 november 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ging net plassen, en kwam erachter dat er een piemeltje tussen mijn benen hing.
Doormidden breken ?quote:Op maandag 3 november 2008 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
ik zal het heus niet tegen der pa vertellen die zal me dan doormidden breken
NIet doen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Dus jullie zo fappen en denken dat ik een hot chick ben.
Je begrijpt dat die smilie uitbeeld hoe achterlijk ik die post vond?quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En je hebt ook géén humor, waar moet het heen met de wereld?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zo er dan gebeurenquote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EINDELIJK !!
Het enigste mysterie uit de 20ste eeuw !
OPGELOST !!
BROEKPALING IS EEN MAN !!
[..]
Doormidden breken ?
Dat is veel te weinig ..
Neen als dat mijn dochter zou zijn dan zou je een probleem hebben
* Noorsbloed mompelt iets met langzaam ledematen eraf trekken.quote:
Tja, we kunnen niet allemaal formaatje Blackzilla hebben hè.quote:Op maandag 3 november 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, was toch wel duidelijk? Welk wijf geilt er nou serieus op andere wijfen en post het op fok! ?quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EINDELIJK !!
Het enigste mysterie uit de 20ste eeuw !
OPGELOST !!
BROEKPALING IS EEN MAN !!
[..]
Doormidden breken ?
Dat is veel te weinig ..
Neen als dat mijn dochter zou zijn dan zou je een probleem hebben
Je begrijpt dat die smilie uitbeeld hoe achterlijk ik die post vond?quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die smilie uitbeeld hoe achterlijk ik die post vond?
Vooral heel erg pijnlijk.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die smilie uitbeeld hoe achterlijk ik die post vond?
Erger nog je had een wijf geweest met een piemelTJEquote:Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, was toch wel duidelijk? Welk wijf geilt er nou serieus op andere wijfen en post het op fok! ?
Erger nog, ik had anders een wijf geweest dat aan oude auto's sleutelt.
No shit sherlockquote:Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, was toch wel duidelijk? Welk wijf geilt er nou serieus op andere wijfen en post het op fok! ?
Erger nog, ik had anders een wijf geweest dat aan oude auto's sleutelt.
Whihi.quote:Op maandag 3 november 2008 19:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Erger nog je had een wijf geweest met een piemelTJE
Dat vinden die meisjes lekker, die balen dat hun vader dat niet bij hun doet.quote:Op maandag 3 november 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vooral heel erg pijnlijk.
Ik vind dat echt walgelijke dingen.
En zeker als mijn dochter zoiets zou doen
Bwehe.quote:
gefaaldddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Waar?quote:
In de Kentucky Fried Chicken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |