quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ergernis.quote:Op maandag 3 november 2008 17:38 schreef IQM het volgende:
Check al die dubbele 'kutklanten'-topics dan in KLB.
Slotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SlotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oh, Noorsbloed een embryootje!quote:Op maandag 3 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Hoi!! ik heb nieuwe kleren gekocht vandaag
Tof, met je pa?quote:Op maandag 3 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Hoi!! ik heb nieuwe kleren gekocht vandaag
BK wel.quote:Op maandag 3 november 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Had ik KoP al uitgelachen?
haha 0-2 met Italiaans laf voetbal
Stella.quote:Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef dagdag het volgende:
waar is die vrouw met die kin die hier wel is posty
Het komt uit haar neus, kneus.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef dagdag het volgende:
gadver het bloed loop uit har mond omhoog :
Dat traantje ook, dat vind ik dan wel weer sneu, al zal het ongetwijfeld verdiend hebben.quote:
Och, hier nog zo ene.quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
Enschede kan toch ook gewoon niet van Amsterdam winnen.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat traantje ook, dat vind ik dan wel weer sneu, al zal het ongetwijfeld verdiend hebben.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
(*) Ik schijn in je gezicht als een lamp (*)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Tja, some guys have it, some don't.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
...quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
(*) Ik schijn in je gezicht als een lamp (*)
quote:Op maandag 3 november 2008 17:49 schreef dagdag het volgende:
hallo meneer afcjos
quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, some guys have it, some don't.....sup gays?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |