quote:
Ik kreeg daar serieus de eerste keer dat ik die zag tranen van in mijn ogenquote:
Dat is niet zo raarquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg daar serieus de eerste keer dat ik die zag tranen van in mijn ogen
quote:Op maandag 3 november 2008 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Goede herinneringen aan dit liedje:
Die eerste versie blijft toch wel ruleren hoor. Die blijft echt schitterend.quote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Hier word ik zooooo vrolijk van:
En dan uiteraard ook de outtakes kijken:
Zit best veel kutzooi tussen iddquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Orealo het volgende:
Niet zomaar toffe, grappige of rare filmpjes posten..
Dat van mij toch niet?quote:
Een band heeft hier een jaar of 10 geleden een OK cover van gemaakt, maar ik kan de bandnaam niet herinneren...quote:
lol....quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 02:33 schreef Sport_Life het volgende:
$300 Bucks if you dont laugh PANDA - SLOWMOTION !!REPLAY!!![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 02:42 schreef Apollyon het volgende:
[..]
How To Irritate People - The Car Salesman (voorloper van Monty Python).
Ooit leren lezen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Orealo het volgende:
Niet zomaar toffe, grappige of rare filmpjes posten..
Filmpjes waar je vrolijk van wordt! en waar anderen dus ook vrolijk van kunnen worden!
Omg dacht eerst dat het die reclame was die destijds ook zo op televisie kwam waarbij ook ging om lachenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Ps2K het volgende:
Die eene waar dat kind keihard tegen de grond aan wordt gebeukt en zo zijn hele mongolen gezichtje stuk en bloederig heeft. En dan gaat die andere zo van: HAHAHAHAHA ik heb em toch gemaakt!!!~@!~~!!!@
En dan zegt dat kindje zo van he maar ik krijg maar 50ct staiegeld :s
En dan moet ik altijd zo lachen van AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. dan beginnen de druks pas goed te werken en ga ik een rondje rennen. woei!
Deze is beter:quote:
Geniaalquote:
Tijl is echt bedroevend slecht daar, vooral dit stukje is leuk:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef erik-de-perik het volgende:
dat deze nog niet is langs geweest...
heb hem wel 20x gezien denk ik...
Die is echt funnyquote:
quote:
op 4.18 kreeg ik echt kippenvelquote:
quote:
Vindt jij 'm soms niet grappig, meneer?quote:
Nee dat is een kutfilmpjequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vindt jij 'm soms niet grappig, meneer?
Misschien vindt je dit filmpje leuker:
It's the Final Countdown!
Het is mijn ringtonequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Ik word hier niet vrolijk van maar psychotisch
Whahahahaquote:Creepiest shit I've ever seen.
why do i watch this 100 times a day?
I never, ever,ever,ever,ever,ever,ever, ever,ever,ever,ever,ever,ever, eat in Macdonald's again.
Can't......stop.....watching.. ..
from 2:00 i started to cry
OMG WHY... WHY
omg this is insane!!!!!!!!!
WHY?!
this freaks me out soo bad...but yet i just can't look away..
im going have a nightmare every day
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:30 schreef STORMSEEKER het volgende:
Die reacties erop ook/
![]()
[..]
Whahahaha
I lol'd so hardquote:Yous hould definitively open 7 windows and play all vids with few seconds differnec to enjoy full spatiiality experience of sense. chweet.
Hahaha, monsieurzuid's tip is the greatest ever.
Good idea.
I CAME
wtf just happened
I recommend watching this vid while tripped up on acid. Its awesome.
I love this video. I will have sex with it.
This video is a total workout, if you try and follow along with him.
I tried. The park bench part hurt.![]()
Die is inderdaad brilljantquote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef boofer het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik wordt hier altijd erg melig van...
Emile Ratelband, daar krijg ik juist zelfmoordneigingen van...quote:Op maandag 17 november 2008 01:14 schreef A_Soul1980 het volgende:
Van Emiel Ratelband word ik altijd vrolijk. Zijn motto is dan ook positief in het leven staan: tjakkaa!!!
Maar werkt het bij hemzelf?
Het is toch de vraag waar je vrolijk van word?quote:Op maandag 17 november 2008 06:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moest bijna een traantje wegpinken.
En nu moest ik echt een traantje wegpinken.quote:
Ja, maar dat hondje gaat dood.quote:Op maandag 17 november 2008 07:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het is toch de vraag waar je vrolijk van word?
Zemels..
Ok, dan is het je vergevenquote:Op maandag 17 november 2008 07:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar dat hondje gaat dood.Maar het is uiteindelijk wel een filmpje om vrolijk van te worden.
That just touches a brothers' soul man :-|quote:Op maandag 3 november 2008 17:32 schreef Placenta het volgende:
Dat Lach filmpje is fucking geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef Orealo het volgende:
Een feel good topic!
Er zijn 2 filmpjes waar ik bijna altijd (weer) vrolijk van wordt als ik ze zie.
Ik ben benieuwd of anderen dat ook hebben!
En
Als een kind oh zo vrolijk!
En jullie?
Daar word ik eerder erg droevig van.quote:
ja deze is leukquote:Op donderdag 27 november 2008 01:58 schreef Tijn het volgende:
Het leukste blijft toch gewoon vrouwen die vallen.
hahaquote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Hij zal vast al eens gepost zijn:
(kon alleen de versie zonder dat domme studio-gelach niet vinden)
Ik moest een beetje huilenquote:
Geweldigquote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef gias het volgende:
ik lig altijd in een scheur om deze ondertiteling en dat melige gedans erbij
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef FictionalFenna het volgende:
Misschien al vaak langs gekomen, maar ik moet hier nog steeds elke keer om lachen:
Ik ben nu schor van het schaterlachen en m'n wangen zijn zeiknat. In tijden niet zo hard gelachen om iets. Fantastischquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
wtf? Die mensen hebben een serieus issue wat betreft autorijden..quote:
Haha, die kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef Orealo het volgende:
Ik kon hem helaas niet via youtube vinden, maar van dit tv-moment moet ik toch elke keer weer bulderen van het lachen.
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=373
De tunnel lekt als het kouder is dan - 38. Daarom ligt er ijs en slippen ze allemaal...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
wtf? Die mensen hebben een serieus issue wat betreft autorijden..
ai, dat wist ik niet. Btw, toevallig..ik heb vanochtend een auto geramd door de gladheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
De tunnel lekt als het kouder is dan - 38. Daarom ligt er ijs en slippen ze allemaal...
Er is een veel toffere, dat ze de WC gaat schrobben met andermans tandenborstel en die dan weer terugdoet in het bekertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef jevader het volgende:
Tampie met magdat monopoly. ' ik denk dat het mag. dan denk ik dat het.... wel mag"
Ik vind die met de schuifdeuren het leukstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is een veel toffere, dat ze de WC gaat schrobben met andermans tandenborstel en die dan weer terugdoet in het bekertje.
WTFquote:
/b/quote:
Kate piersonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef timmmmm het volgende:
De muziek, en de clip, hier word ik gewoon onmiddelijkvrolijk van. REM
quote:
Filmpje 1 + Filmpje 2 =quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef timmmmm het volgende:
De muziek, en de clip, hier word ik gewoon onmiddelijkvrolijk van. REM
Ja, wat een clipquote:
quote:
Hier heb ik ook zeer hartelijk om moeten lachen, echt een geniale verspreking.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:36 schreef SeLang het volgende:
Het zal wel mijn obsessie met de Credit Crunch zijn, maar elke keer lig ik weer dubbel
quote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat een irritant wijf.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Terreros85 het volgende:
En humor van onze zuiderburen is altijd grappig:
Maar die videos van BOXXYquote:neckbreakermc (17 hours ago) Show Hide
Dit is de hardste clip die ooit is gemaakt vooral door nederland dit moet je gewoon kanker voelen gewoon kanker hard voelen en trek je zelf af ofso pak een mes snij je moeder want dit is gewoon kanker hard
Er is ook nog gewoon een videoclip hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:32 schreef Orealo het volgende:
De video is niks waard, maar het liedje is wel leuk. Vooral vanaf 1:14.
Deze is leukerquote:
Omggg die is geweeeeeldig.. Ik moest echt keihard lachenquote:
Met toegevoegde geluiden issie nog leukerquote:
Boxxyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |