quote:
Ik kreeg daar serieus de eerste keer dat ik die zag tranen van in mijn ogenquote:
Dat is niet zo raarquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg daar serieus de eerste keer dat ik die zag tranen van in mijn ogen
quote:Op maandag 3 november 2008 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Goede herinneringen aan dit liedje:
Die eerste versie blijft toch wel ruleren hoor. Die blijft echt schitterend.quote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Hier word ik zooooo vrolijk van:
En dan uiteraard ook de outtakes kijken:
Zit best veel kutzooi tussen iddquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Orealo het volgende:
Niet zomaar toffe, grappige of rare filmpjes posten..
Dat van mij toch niet?quote:
Een band heeft hier een jaar of 10 geleden een OK cover van gemaakt, maar ik kan de bandnaam niet herinneren...quote:
lol....quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 02:33 schreef Sport_Life het volgende:
$300 Bucks if you dont laugh PANDA - SLOWMOTION !!REPLAY!!![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 02:42 schreef Apollyon het volgende:
[..]
How To Irritate People - The Car Salesman (voorloper van Monty Python).
Ooit leren lezen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Orealo het volgende:
Niet zomaar toffe, grappige of rare filmpjes posten..
Filmpjes waar je vrolijk van wordt! en waar anderen dus ook vrolijk van kunnen worden!
Omg dacht eerst dat het die reclame was die destijds ook zo op televisie kwam waarbij ook ging om lachenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Ps2K het volgende:
Die eene waar dat kind keihard tegen de grond aan wordt gebeukt en zo zijn hele mongolen gezichtje stuk en bloederig heeft. En dan gaat die andere zo van: HAHAHAHAHA ik heb em toch gemaakt!!!~@!~~!!!@
En dan zegt dat kindje zo van he maar ik krijg maar 50ct staiegeld :s
En dan moet ik altijd zo lachen van AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. dan beginnen de druks pas goed te werken en ga ik een rondje rennen. woei!
Deze is beter:quote:
Geniaalquote:
Tijl is echt bedroevend slecht daar, vooral dit stukje is leuk:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef erik-de-perik het volgende:
dat deze nog niet is langs geweest...
heb hem wel 20x gezien denk ik...
Die is echt funnyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |