Ik ben nu schor van het schaterlachen en m'n wangen zijn zeiknat. In tijden niet zo hard gelachen om iets. Fantastischquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Hier word ik zooooo vrolijk van:
En dan uiteraard ook de outtakes kijken:
wtf? Die mensen hebben een serieus issue wat betreft autorijden..quote:
Haha, die kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef Orealo het volgende:
Ik kon hem helaas niet via youtube vinden, maar van dit tv-moment moet ik toch elke keer weer bulderen van het lachen.
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=373
De tunnel lekt als het kouder is dan - 38. Daarom ligt er ijs en slippen ze allemaal...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
wtf? Die mensen hebben een serieus issue wat betreft autorijden..
ai, dat wist ik niet. Btw, toevallig..ik heb vanochtend een auto geramd door de gladheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
De tunnel lekt als het kouder is dan - 38. Daarom ligt er ijs en slippen ze allemaal...
Er is een veel toffere, dat ze de WC gaat schrobben met andermans tandenborstel en die dan weer terugdoet in het bekertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef jevader het volgende:
Tampie met magdat monopoly. ' ik denk dat het mag. dan denk ik dat het.... wel mag"
Ik vind die met de schuifdeuren het leukstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is een veel toffere, dat ze de WC gaat schrobben met andermans tandenborstel en die dan weer terugdoet in het bekertje.
WTFquote:
/b/quote:
Kate piersonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef timmmmm het volgende:
De muziek, en de clip, hier word ik gewoon onmiddelijkvrolijk van. REM
quote:
Filmpje 1 + Filmpje 2 =quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef timmmmm het volgende:
De muziek, en de clip, hier word ik gewoon onmiddelijkvrolijk van. REM
Ja, wat een clipquote:
quote:
Hier heb ik ook zeer hartelijk om moeten lachen, echt een geniale verspreking.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:36 schreef SeLang het volgende:
Het zal wel mijn obsessie met de Credit Crunch zijn, maar elke keer lig ik weer dubbel
quote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Hier word ik zooooo vrolijk van:
En dan uiteraard ook de outtakes kijken:
Wat een irritant wijf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |