Ik geloof er niks van,quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja en....
soms reageren mannen toch ook op homo terwijl ze dat niet zijn?
Hecht ik gee nwaarde aan hoor.
Maar ik ben vrouwlijk, 100%
't is een travestietquote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van,
Pics or it didnot happen!
ze moet toch ook af en toe gewoon een stuk lekker kunnen rennen of met andere honden spelen?quote:Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok, jah dat is lastig.
wij doen onze hond ook alleen aan de lijn
Maar luistert ze nog niet dan, als je een flinke schreeuw afgeeft?quote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze moet toch ook af en toe gewoon een stuk lekker kunnen rennen of met andere honden spelen?
ze begint een beetje in d'r pubertijd te komen dus 9 van de 10 keer luistert ze welquote:Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar luistert ze nog niet dan, als je een flinke schreeuw afgeeft?
Mja mijn hondje is wat ouder natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze begint een beetje in d'r pubertijd te komen dus 9 van de 10 keer luistert ze wel
ik ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja mijn hondje is wat ouder natuurlijk![]()
Als die ook maar aanstalte maken om te ver weg te lopen hoef ik alleen maar d'r naam te roepen en ze staat weer naast me
Komt vanzelf goed, alleen een beetje uitkijken nog. Want dat ze nu nog gewoon de benen neemt..ik moet er niet aan denken dat er iets gebeurt met die hond.
doggies are sweet!quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja mijn hondje is wat ouder natuurlijk![]()
Als die ook maar aanstalte maken om te ver weg te lopen hoef ik alleen maar d'r naam te roepen en ze staat weer naast me
Komt vanzelf goed, alleen een beetje uitkijken nog. Want dat ze nu nog gewoon de benen neemt..ik moet er niet aan denken dat er iets gebeurt met die hond.
Tot later Draakjequote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef draculettetje het volgende:
zo is het hier rustig zeg!
ronja slaapt dat ik ook even mn rust kan pakken!
tot later!
Eensch!quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef debbie_19 het volgende:
ZOooooo de correcties zijn gedaanben ik godver de godver de hele dag mee bezig geweest en nu moet ik de uren gaan boeken en morgenochtend en dan krijg ik daarna weer correcties omdat dat KUT metacom systeem gewoon niet spoort
die van ons dus ook.quote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze begint een beetje in d'r pubertijd te komen dus 9 van de 10 keer luistert ze wel
ik zal een beetje pics posten zodat ouwe rukkers als jou kunnen genietenquote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van,
Pics or it didnot happen!
Uren boekenquote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef debbie_19 het volgende:
ZOooooo de correcties zijn gedaanben ik godver de godver de hele dag mee bezig geweest en nu moet ik de uren gaan boeken en morgenochtend en dan krijg ik daarna weer correcties omdat dat KUT metacom systeem gewoon niet spoort
hoiquote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef debbie_19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |