quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Juist.quote:Op maandag 3 november 2008 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, ik had toch de laatste of niet?
Leah vind ik dan wel weer iets mysterieus hebben bijvquote:Op maandag 3 november 2008 15:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Thea![]()
![]()
![]()
Veel lelijke namen hier bij zeg, Hedda, Oda, Mathilde, Andrea, Marie, Mina, Ida![]()
![]()
Haha ik lees het nu pasquote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
BT !
Leah is inderdaad een mooie naam !
Zag ik ja, 302, maar ja toch de lapo in het topic.quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
TR gezet bij die andere.
En btw KOP, je had post na slotje
Mee eens.quote:Op maandag 3 november 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ook even hier:
[..]
Leah vind ik dan wel weer iets mysterieus hebben bijv
quote:Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Leah is ook een mooie naam.
Ow ik had Mirre net aan de telefoon en ze bedankt jullie voor de felicitaties
"En we kregen de felicitaties van de KLB-gang!quote:Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Haha, wat liefquote:Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze leest regelmatig alles meequote:Op maandag 3 november 2008 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"En we kregen de felicitaties van de KLB-gang!" ?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
De pa van Mirre liet mij nog even verzekeren dat ik wel voor het kindje en zijn dochter moest zorgen want " anders "
Er kan er maar 1 de beste zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef Biogarde het volgende:
Open.
Ja vraag ik me dus ook af?quote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
Wat zit iedereen opeens op dagdag te kankeren?
Omdat het een irritante faalhaas is?quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef Sackboy het volgende:
Wat zit iedereen opeens op dagdag te kankeren?
Haha, eigenlijk is dat soort gedrag vrij triest maar aan de andere kant wel weer begrijpelijkquote:Op maandag 3 november 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
De pa van Mirre liet mij nog even verzekeren dat ik wel voor het kindje en zijn dochter moest zorgen want " anders "
Nee, dit is de goede. TS had de lapo.quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ja vraag ik me dus ook af?
Maar dat andere topic was het goede topic dus ik snap niet waarom die dicht is
dagdag had niet de lapo...quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, dit wilde ik net plaatsen in het andere topic:
[..]
Ja vraag ik me dus ook af?
Nou dat valt nog wel mee hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk is dat soort gedrag vrij triest maar aan de andere kant wel weer begrijpelijk
dan kan je normaal reagerenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel mee hoor.
De pa van mirre is een echte oude noor
Met oude gebruiken en gewoonten.
En hij wilt gewoon zeker weten dat ik het beste ben voor zijn dochter en kleinkinderen
Zometeen met een bijl achter je aan als je iets fout doetquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel mee hoor.
De pa van mirre is een echte oude noor
Met oude gebruiken en gewoonten.
En hij wilt gewoon zeker weten dat ik het beste ben voor zijn dochter en kleinkinderen
Daarom wilde ik die post ook in het andere topic plaatsenquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, dit is de goede. TS had de lapo.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen als jordeeeh die helemaal wild worden omdat de verkeerde op slot ging![]()
![]()
![]()
Ja, want dat bepaal jij natuurlijk. Gewoon oprotten.quote:
Vooral die ja, + KLB-SC helden.quote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef gers het volgende:
maarre noorsbloed je voed hem haar toch wel op met echte tradities he![]()
voetbal
voetbal kijken met een broodje bal
noorse helden
KLB SC
hosselen
Ja, m'n bloed kooktquote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen als jordeeeh die helemaal wild worden omdat de verkeerde op slot ging![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, want dat bepaal jij natuurlijk. Gewoon oprotten.
"nee, andere gaatje"quote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zometeen met een bijl achter je aan als je iets fout doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |