wat heb jij een stoere vriend zegquote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef AnalQueen het volgende:
Je moet op Krav Maga gaan, een heel effectieve vechtsport is dat. Mijn ex-vriend zat er pas een half jaartje op toen hij het aan de stok kreeg met een of andere uitsmijter die hem vals beschuldigde van iets. Laat ik het zo zeggen: deze uitsmijter denkt nu wel twee keer na voordat hij weer een bezoeker uitkiest om inelkaar te slaan.
Liever een stoere vriend die opkomt voor zich zelf dan dat ie zich in elkaar laat slaan zoals TS of FoK!ker die alleen hier een grote bek hebben maar in het echte leven geen flikker durft.quote:
hij heeft ooit in de Large gestaan, maar ik was te laat met bestellen toenquote:
ja hequote:Op maandag 3 november 2008 02:02 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Liever een stoere vriend die opkomt voor zich zelf dan dat ie zich in elkaar laat slaan zoals TS of FoK!ker die alleen hier een grote bek hebben maar in het echte leven geen flikker durft.
Een lemming in het originele topic.quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef steeg het volgende:
haha ik was gisteren in een kroeg en zag hoe een gozer drankjes ging kopen voor een meisje, toen hij terugkwam gooide hij een drankje over de uitsmijter en niet één maar twee klappen kreeg toen hij hem daarop een grote bek gaf. Daarna droop die jongen af, hierop ben ik naar die uitsmijter gewandeld en gezegd dat ik het erg triest vond en dat ik wel een bacootje voor hem ging halen. Dus ik ging baco's halen en toen ik terugliep knalde ik tegen een meisje aan en gooide zo baco over haar blonde haren. Gelijk kreeg ik een grote bek, zo van "kun je niet uit je doppen kijken". Ik schreeuwde dat ze veel te mager was (ik hou meer van volslanken) en toen kreeg ik gelijk twee klappen. Toen was ik het zat en ben ik naar huis gegaan, in die uitsmijter had ik ook geen zin meer.
Zoals het bedoeld is.quote:Op maandag 3 november 2008 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een lemming in het originele topic.
quote:Op maandag 3 november 2008 04:07 schreef zkr623 het volgende:
Wat voor bars frequenteert de TS?
ik heb met veel meer weg kunnen komen toen ik me nog in de kroeg scéne ophield.
Maar het kan ook komen doordat ik gewoon stoer en dapper ben, en laat me niet zomaar over de rug lopen.
Heb weleens uitsmijters beledigd, dames gepest (voordat ik echt "neukgelukkig" werd in het leven), enzovoorts enzovoorts.
Niemand die het toen durfde om mij een klap te geven. Dit was in mijn vroege twintiger jaren. Sinds ben ik ook een beetje gedimd (door eigen keus en ook doordat ik wel vrij veel dames heb gescoord), maar durft nog niemand mij een klap te geven in een kroeg of zo.
Conclusie: TS is een bangerd die niet eens een kroeg moet bezoeken.
Wat kost dat?quote:Op maandag 3 november 2008 04:44 schreef Megumi het volgende:
Je verontschuldigen aanbieden is niet bij je opgekomen TS?
Klinkt een beetje zoals jouw topics hè?quote:Op zondag 2 november 2008 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Fotos van je bakkes aub. Geloofwaardigheid nu 0 procent.
Totaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 3 november 2008 04:44 schreef Megumi het volgende:
Je verontschuldigen aanbieden is niet bij je opgekomen TS?
Denken dat ik naar kroegen gaquote:Op maandag 3 november 2008 04:07 schreef zkr623 het volgende:
Wat voor bars frequenteert de TS?
ik heb met veel meer weg kunnen komen toen ik me nog in de kroeg scéne ophield.
Maar het kan ook komen doordat ik gewoon stoer en dapper ben, en laat me niet zomaar over de rug lopen.
Heb weleens uitsmijters beledigd, dames gepest (voordat ik echt "neukgelukkig" werd in het leven), enzovoorts enzovoorts.
Niemand die het toen durfde om mij een klap te geven. Dit was in mijn vroege twintiger jaren. Sinds ben ik ook een beetje gedimd (door eigen keus en ook doordat ik wel vrij veel dames heb gescoord), maar durft nog niemand mij een klap te geven in een kroeg of zo.
Conclusie: TS is een bangerd die niet eens een kroeg moet bezoeken.
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 12:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals jouw topics hè?
ff w88quote:Op maandag 3 november 2008 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar wanneer komt die foto's van je face nu.
Je hebt een levendige fantasie in ieder geval.quote:Op maandag 3 november 2008 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jij krijgt em niet te zien, pauper
nee geen lemming, gewoon zelf verzonnenquote:Op maandag 3 november 2008 17:30 schreef Karina het volgende:
Lemming? Irritante gast tijdens mijn werk
Dat het geen lemming was zag ik al (datum klopte niet). Maar goed verzonnenquote:Op maandag 3 november 2008 17:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
nee geen lemming, gewoon zelf verzonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |