Gisteren uitgegaan, m'n ballen legen was het plan. Op zoek naar een jailbaitje dus.
Na een kwartiertje had ik een leuk meisje gevonden. Ze had blond haar, bruine ogen en was lekker slank. (Ik ben niet zo'n liefhebber van volslank/vetkleppen) Cup B had ze denk ik, een goede hand kon er mee gevuld worden.
Dat doet er verder niet toe, pics zijn ook niet beschikbaar.
Ik een beetje praten met haar, zij vragen of ik een drankje voor haar wilde kopen.
Goed, ik een drankje kopen voor haar (ook voor mezelf, je weet het) Drankjes gekocht en ik loop weer terug, beuk ik tegen een uitsmijter aan. Bacardi Cola over zijn witte shirt heen. Hij helemaal boos worden

"Kan je niet uitkijken godverdomme?" Zelf was ik ook een beetje kwaad, kan ik wéér een glas gaan kopen, het is al zo duur. Tering. Ik zei dat hij z'n bek moest houden, ik ben hier de klant en niet hij.
Toen kwam het. Voor ik het wist had ik een mep te pakken in mijn gezicht. En nog eentje. Terugslaan heb ik maar niet gedaan want voor je het weet heb ik tien van die gasten op me.
Bedroefd loop ik weg, geen zin meer om die chick dat drankje te geven. Wat was het een klote avond geworden.
Inmiddels zit ik thuis met een opgezwollen hoofd in het verband.
Klacht: in elkaar gemept.