Zijn fotoboek ookquote:Op zondag 2 november 2008 21:56 schreef Catch_me het volgende:
Goed topic, leest lekker weg.
ja morgenquote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
aangifte van mishandeling?
quote:
Dat was ook een geniaal topicquote:Op zondag 2 november 2008 22:20 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Geneukt met die uitsmijter, die er vervolgens vandoor is gegaan met zijn beurs.
echte bazen dragen ditquote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Sanderrrr het volgende:
Welke uitsmijter heeft er nou een wit shirt aan.. Echte mannen dragen dit:
[ afbeelding ]
wat heb jij een stoere vriend zegquote:Op maandag 3 november 2008 00:55 schreef AnalQueen het volgende:
Je moet op Krav Maga gaan, een heel effectieve vechtsport is dat. Mijn ex-vriend zat er pas een half jaartje op toen hij het aan de stok kreeg met een of andere uitsmijter die hem vals beschuldigde van iets. Laat ik het zo zeggen: deze uitsmijter denkt nu wel twee keer na voordat hij weer een bezoeker uitkiest om inelkaar te slaan.
Liever een stoere vriend die opkomt voor zich zelf dan dat ie zich in elkaar laat slaan zoals TS of FoK!ker die alleen hier een grote bek hebben maar in het echte leven geen flikker durft.quote:
hij heeft ooit in de Large gestaan, maar ik was te laat met bestellen toenquote:
ja hequote:Op maandag 3 november 2008 02:02 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Liever een stoere vriend die opkomt voor zich zelf dan dat ie zich in elkaar laat slaan zoals TS of FoK!ker die alleen hier een grote bek hebben maar in het echte leven geen flikker durft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |