quote:
Idem voor GC.quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef Biogarde het volgende:
KLB 107 slotjes maar en nog geen 400 geopende topics?
Lijkt me sterk, we sloten er in 2 dagen al 100 geloof ik![]()
* qu63 solliciteerd bij dezequote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef HuHu het volgende:
Shiiit... ik wist wel dat we onderbezet waren op [FB]. Meer dan 10.000 posts per dag en zo'n 100 gesloten topics per dag, iemand interesse om mee te komen modereren?
Er is iets serieus mis gegaan denk ik zo.
quote:032. 1821 Californium
Zo weet ik zeker dat ik niet aangenomen wordquote:
Daar sluit ik me bij aan. Ik vind het interessanter om te zien hoeveel posts er geplaatst zijn in een subforum dan hoeveel topics er geopend zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 17:14 schreef DaMart het volgende:
Kun je van die top 10 actiefste subfora niet een totaaloverzicht van alle fora maken? Ik ben ook wel benieuwd waar TTK staat...
Ik vermoed dat dat komt omdat er veel te veel posts/topics aan Feedback zijn toegekend. De totale aantallen posts/topics/etc voor de andere subforums liggen volgens deze cijfers allemaal op ongeveer een derde of nog minder van het aantal dat in september gemeten werd.quote:en ik weet ook zeker dat er vorige maand een paar topics zijn gesloten in TTK, maar ik zie het forum niet in die lijst staan.
Ik heb gepost en ben toen weggegaan, daarom heb ik het niet doorgehadquote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg nou zelf viel er je bij het posten er al niets geks op
quote:
Gevonden, ik moet wat topics opnieuw indexeren, om de een of andere vage reden hebben bepaalde topics die ik in batch op 1 dag heb verwerkt allemaal subforum id 1 meegekregen, dit is FB, zon 7100 topicsquote:
Goed dat je het zegt, ook gelijk aanpassenquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef freako het volgende:
In het vorige topic heb je ook toegezegd dat je een partje "Overig" in het cirkeldiagram zou zetten.. :
[..]
Was dit ook nog mogelijk?quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:14 schreef DaMart het volgende:
Kun je van die top 10 actiefste subfora niet een totaaloverzicht van alle fora maken? Ik ben ook wel benieuwd waar TTK staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |