quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:50 schreef tisauch het volgende:
[..]
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?
Kun je ook gewoon een vork inslikkenquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
Je kan hem in je anus steken om homo's af te schrikken.
dudequote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.
Iddquote:Op zondag 2 november 2008 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een markt voor dus vlak de belangstelling niet uit
Waarvan tenminste 5 van TS en zijn klonenquote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
Dat wilde ik weten.quote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef HPoi het volgende:
Ik kijk nooit op de FP.
Dat is dus ook vooral de klacht. Dat er zoveel animo voor is hier.quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
Het gaat in dit geval om een forum-actie, dus de winnaars komen niet op de FPquote:Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
De winnaars worden toch altijd bekend gemaakt op de FP? Ben benieuwd wie er voor lul gezet gaat worden
Ik had niet de moeite genomen om alles te lezenquote:Op zondag 2 november 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om een forum-actie, dus de winnaars komen niet op de FP
quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik win, mag ik dan een groene?
[ afbeelding ]
Yoda-Fleshlight fetish.quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik win, mag ik dan een groene?
[ afbeelding ]
Een foto van je leuter posten of naar de admins PM'en of mailenquote:
Winacties op FOK!quote:Op zondag 2 november 2008 17:19 schreef DroogDok het volgende:
Linkje naar de prijsvraag aub?
Durf niet te zoeken op de FP, dat is eng.
Waar dan? Ik kan er geen één vinden.quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Volgekwakt en al!quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
gast wanneer krijg ik dat geld nu van je!?!?!?!??!quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
misschien verkoopt freddy zwinkels ze welquote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan er geen één vinden.
Is daar onderhand al een fantopique van?quote:Op zondag 2 november 2008 18:17 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
misschien verkoopt freddy zwinkels ze wel![]()
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuitenquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
Gastquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuiten
Nou op het moment zit ik even krap, laatste centen uitgegeven aan de fleshlight... primaire levensbehoefte hehquote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast wanneer krijg ik dat geld nu van je!?!?!?!??!
quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuiten
Gast....quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Het Beste Idee van Nederlandquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ja hallo, ik organiseer deze wedstrijdquote:Op zondag 2 november 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Een foto van je leuter posten of naar de admins PM'en of mailen
Uh?quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
De klantenservice van de site van fleshlight pwnt!
[ afbeelding ]
Dank je voor de post, ik heb even goed zitten lachenquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap er geen kenker vanquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet eigenlijkquote:
Flink schudden en dan draai je een dop aan de achterkant eraf en dan heb je een milkshake.quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag: Waar komt je kwakkie in als je dat kutje eens lekker volgeblaft hebt?
!!!!! Geef mij de fleshlight en ik ga het uitproberen !!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag: Waar komt je kwakkie in als je dat kutje eens lekker volgeblaft hebt?
Ik ben bang.quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Ook gewoon binnen een minuut naar de plee rennen met dat ding. Of in je eentje op de natte plek gaan slapen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
sorry bossie, je bent crew en mag daarom niet meedoenquote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die zoen ding wil hebben ? Ideaal! Lekker tijdens het autorijden een kutje op je lul. Of tijdens het werken. Heerlijk! Ik ga morgen meedoen.
wtf is dit voor discriminatiequote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry bossie, je bent crew en mag daarom niet meedoen
misschien dat er hier nog ergens een hippe chick rondloopt die wel wil?
crew is bij elke wedstrijd uitgesloten van deelname, ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wtf is dit voor discriminatie![]()
![]()
zo eentje zekerquote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen ze dan niet 1x een uitzondering maken? PLEASE? Als ik niet win valt er weer een onschuldig meisje in de park ten prooi aan mijn lusten.
Waarom zou dat nou weer triest zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 00:20 schreef Synthesist het volgende:
Ik vraag me af wat voor mensen zo triest zijn mee te doen aan die prijsvraag
Een ongezonde obsessie voor synthesizers dan?quote:Op maandag 3 november 2008 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou weer triest zijn?
Een vrouw met een vibrator in haar nachtkastje is toch ook niet triest?
lolz anonquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF.quote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef Fritztiaan het volgende:
Whehe
"Gebruik deze plug and play – kit om je Fleshlight interaktief te maken. Schroef gewoon het deksel van je eigen Fleshlight en schroef die van ons erop. Sluit de USB-kabel vervolgens aan op je PC en je bent klaar. Inclusief gratis spel.
Wat zijn de mogelijkheden van de interaktieve Fleshlight? In de eerste plaats kan je een nieuw soort interaktief 3D – computerspel spelen. De vrouwen in deze games zijn dermate realistisch en reageren zodanig op jouw inbreng dat je jezelf al gauw zal verliezen in deze fantasiewereld. Door de realistische ervaring die je krijgt met de Fleshlight zal het écht voelen alsof je stomende sex hebt met een secretaresse, een verpleegster, een slavin, een studente, een geile moeder of eender welke hete babe uit deze 3D – wereld.
Het lijkt gewoon net of je die digitale sletten echt aan het neuken bent.
Ontzettend leuk en geil om te combineren met je fleshlight, echt uniek!
Je kan zelfs kennismaken met één van onze echte webcam-meisjes die zich met jou verbinden door middel van jouw interaktieve Fleshlight, indien je dit verkiest. De interaktieve Diltron is een bewegende dildo die jouw penetrerende bewegingen stoot per stoot opvolgt en het meisje aan de andere kant van het scherm het orgasme van haar leven bezorgt.
Dit betekend dus dat je elkaar digitaal echt klaar kan laten komen!
Voordelen: Transformeer eender welk gewoon Fleshlight in een interaktief Fleshlight. Het interaktieve spel “Nurse Nicci” wordt bijgeleverd. Dit verpleegstertje voelt het telkens je in en uit je Fleshlight glijdt. Kijk toe hoe je Nicci in extase brengt terwijl je haar neukt tot ze klaarkomt.
Systeemvereisten: Windows 98/ME/XP, Windows2000, Directx 8.0 of latere versie (bijgeleverd op CD) Macromedia Flash Player (ook bijgeleverd), Pentium II, 333 mhz of sneller, 68 MB Ram of meer, minimum installatie bedraagt 70 MB, en één vrije USB - poort. Inclusief speciale aanbieding voor bijkomende thrixxx.com - games!"
Yup en daar zit dus een sensor in die jouw bewegingen door geeft naar de pc. Daar zit een interactief filmpje te draaien OF je zit met een meid te chatten die een dildo met usb in der doos heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF.
Ik begrijp het niet helemaal, maar sta je met deze accesoire serieus je pc te batsen (je leuter in de fleshlight die je in je USB poort van de PC geplugged hebt ?!?).
Bwahahahahaha.quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup en daar zit dus een sensor in die jouw bewegingen door geeft naar de pc. Daar zit een interactief filmpje te draaien OF je zit met een meid te chatten die een dildo met usb in der doos heeft.
wtfquote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry bossie, je bent crew en mag daarom niet meedoen
misschien dat er hier nog ergens een hippe chick rondloopt die wel wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not, dus.quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
hahahahahahaquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef mrPanerai het volgende:
het zijn natuurlijk de accessoires die het hem doen.
klik
quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Crane het volgende:TS doet mee met de prijsvraag en wil ook zo'n ding!![]()
!11!!
Denk dat ik wel zo reageer... Maar ik vermoed dat hij tegenvalt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:25 schreef Synthesist het volgende:
TS wilt stiekem winnen om vervolgens te zeggen dat hij maar voor de lol mee deed. Eenmaal thuisbezorgd scheurt hij de verpakking open als een blij kind dat zijn eerste spelcomputer krijgt.
wel een review posten als je wint he?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk dat ik wel zo reageer... Maar ik vermoed dat hij tegenvalt.
Moet wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
wel een review posten als je wint he?
Ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef BlackStar2k het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo kansloos aan is eigenlijk..
Vrouwen hebben vibrators.. sommige mannen willen dit ding? So what?
Ik ken genoeg vrouwen die een echte piemel tot hun beschikking hebben, en toch 1 of meerdere viba's er bij.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
wehehhee.. neem een echte poes, om de hoek voor 15 euro of 1 gram coke
Shemalesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die een echte piemel tot hun beschikking hebben
sorryquote:Op woensdag 5 november 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Oe, spannend, de winnaars krijgen z.s.m. bericht (of hebben het al gehad en ik heb niet gewonnen)
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoelde.
En jammer, maar dan ook geen review
Ja, sorry, ik ga er geen 70 euro tegen aan gooien als ik om te beginnen niet echt veel vertrouwen heb in een product.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |