Uh?quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
De klantenservice van de site van fleshlight pwnt!
[ afbeelding ]
Dank je voor de post, ik heb even goed zitten lachenquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap er geen kenker vanquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet eigenlijkquote:
Flink schudden en dan draai je een dop aan de achterkant eraf en dan heb je een milkshake.quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag: Waar komt je kwakkie in als je dat kutje eens lekker volgeblaft hebt?
!!!!! Geef mij de fleshlight en ik ga het uitproberen !!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag: Waar komt je kwakkie in als je dat kutje eens lekker volgeblaft hebt?
Ik ben bang.quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuiten
Ook gewoon binnen een minuut naar de plee rennen met dat ding. Of in je eentje op de natte plek gaan slapen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
sorry bossie, je bent crew en mag daarom niet meedoenquote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die zoen ding wil hebben ? Ideaal! Lekker tijdens het autorijden een kutje op je lul. Of tijdens het werken. Heerlijk! Ik ga morgen meedoen.
wtf is dit voor discriminatiequote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry bossie, je bent crew en mag daarom niet meedoen
misschien dat er hier nog ergens een hippe chick rondloopt die wel wil?
crew is bij elke wedstrijd uitgesloten van deelname, ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wtf is dit voor discriminatie![]()
![]()
zo eentje zekerquote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen ze dan niet 1x een uitzondering maken? PLEASE? Als ik niet win valt er weer een onschuldig meisje in de park ten prooi aan mijn lusten.
Waarom zou dat nou weer triest zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 00:20 schreef Synthesist het volgende:
Ik vraag me af wat voor mensen zo triest zijn mee te doen aan die prijsvraag
Een ongezonde obsessie voor synthesizers dan?quote:Op maandag 3 november 2008 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou weer triest zijn?
Een vrouw met een vibrator in haar nachtkastje is toch ook niet triest?
lolz anonquote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |