Baas!!quote:
Ja, sinds deze week.quote:Op zondag 2 november 2008 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vette shizzle
(Ook een tablet? )
quote:
Verkapte paint-mijn-UI-post.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh ik ben er weer![]()
start photoshop
Twee keer?quote:Op zondag 2 november 2008 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh ik ben er weer![]()
* DutchErrorist start photoshop
haha fucking epic !quote:
ik welquote:
Jij bent het grijze achtergrond spul vergeten!quote:
Dat is mij te veel af. Weet je wel niet hoeveel frames dat zijn!!quote:
*start fotoshop*quote:
Ik kan geen priesters tekenen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:48 schreef de_priester het volgende:
kun je ook gewoon een nieuwe maken voor me?
ik vind mijne zo saai. graag iets met priesters, heiiligheid of iets in die richting
Ik teken liever iets na.quote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef de_priester het volgende:
[..]
niet per se een priester, maar iets in die hoek
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.quote:
=Dquote:
ik heb 2 schermen op mn pc, orgineel op de ene, paint op de anderequote:Op zondag 2 november 2008 17:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.Maar het kan natuurlijk aan mij liggen.
quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een user seal of worthiness toegevoegd![]()
[ afbeelding ]
Ik trek ook over maar ik ben heel slecht in tekenen dus dan mag hetquote:Op zondag 2 november 2008 17:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.Maar het kan natuurlijk aan mij liggen.
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik trek ook over maar ik ben heel slecht in tekenen dus dan mag het
Oh ik wilde een programma hebben maar dat kan je alleen maar downloaden voor de bambsoo (bamboo scribe) dus vandaarquote:Op zondag 2 november 2008 17:32 schreef LasTeR het volgende:
(Hoezo of ik een snelle internetverbinding heb?)
Ik doe hem wel, wel vanaf het kleine icoontjequote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Edit: Dat zou te makkelijk voor je zijn
Die heb ik op CD erbij gekregen, moet ik je een kopietje opsturen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik wilde een programma hebben maar dat kan je alleen maar downloaden voor de bambsoo (bamboo scribe) dus vandaar
Komt eraanquote:Op zondag 2 november 2008 17:43 schreef Zero_Empathy het volgende:
mijne aub![]()
tevens tvp, ziet er goed uit
Bij dezen. Dat betekend wel dat ik meer paints en minder SC wil zien.quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een user seal of worthiness toegevoegd![]()
[ afbeelding ]
meesterlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij dezen. Dat betekend wel dat ik meer paints en minder SC wil zien.
quote:
ik zag pas da jij m gemaakt had, toen ik m af had.quote:Op zondag 2 november 2008 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt een stuk meer paint talent!!!
quote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef GGMM het volgende:
Ook een soort van poging gedaan.
[ afbeelding ]
quote:
Ze zijn gáaf! Dankquote:
let maar opquote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
Mijne is veel te moeilijk om te painten!
Jij edit hem alsof het lijkt alsof je eerder was!!quote:
Nee ik zeg eerst dat ik hem ga maken zodat anderen dat niet hoeven/weten en in dat bericht edit ik daarna het plaatje om het topic niet al te rommelig te makenquote:Op zondag 2 november 2008 19:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij edit hem alsof het lijkt alsof je eerder was!!
quote:Op zondag 2 november 2008 19:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik zeg eerst dat ik hem ga maken zodat anderen dat niet hoeven/weten en in dat bericht edit ik daarna het plaatje om het topic niet al te rommelig te maken
Hoe doe je dat zo snelquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
Mijne is veel te moeilijk om te painten!
Ik vind hem prachtig, dank je.quote:Op zondag 2 november 2008 18:58 schreef xalo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zijn gáaf! Dank
Edit: Om toch ook maar iets gedaan te hebben, heb ik GGMM's plaatje gemaakt, die is lekker makkelijken het is moeilijk zo'n plaatje te verneuken, al lijkt 'ie nu ook niet fantastisch
:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of open je hem in Photoshop, zoom je hem 400% en geef je er wat effectjes aan
is mijn all bundy niet goed genoeg voor je?quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef Rosbief het volgende:
Waar zijn de echte paintskills gebleven?
Nee, photoshop noem ik geen paint.quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef moonmovies het volgende:
[..]
is mijn all bundy niet goed genoeg voor je?
Bij mijquote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef Rosbief het volgende:
Waar zijn de echte paintskills gebleven?
Niet bepaald, ik noem het een extra layer toevoegen, en daarop gaan tekenen met een tablet.quote:
ik heb alleen de kwast gebruiktquote:
Jij wint.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef donroyco het volgende:
Cool topic, vanaf morgen heb ik ook een tablet beschikbaar
quote:
Wat een verkrachtingquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Het niveau word er niet beter op.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe mijne ook, jij bent kankergoed
Jij dus nietquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe mijne ook, jij bent kankergoed
Paintbaas.quote:
graag gedaanquote:
Je had toch al gepost hier?quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef MASD het volgende:
Goed topic. even morgen kijken of het met een muis ook gaat.
pff, zit ik een beetje n uur me uit te slovenquote:
Jij hebt geeneeens commentaar geleverd op mijn paint voor jou.quote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
pff, zit ik een beetje n uur me uit te sloven
ondankbare paupers
sorry, was te druk met paintenquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij hebt geeneeens commentaar geleverd op mijn paint voor jou.
En de laatste voor vandaagquote:
Oh, dan vind ik hem wél mooi.quote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef moonmovies het volgende:
[..]
pff, zit ik een beetje n uur me uit te sloven
ondankbare paupers
ohjaquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 07:44 schreef de_priester het volgende:
[..]
ohjazat in AT list te kijken en dacht hey tof topic
**iets met short attention span**
wil je die van mij ook doen? vinnem eigk toch wel toffend
quote:
quote:
quote:
Godver!!!quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje matig allemaal, maar ik ben ziek geworden gisteraaf dus vandaar
quote:
Als ik zo tijd hebquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bazen zijn jullieDoe die van mij dan ook maar
Jouwne van de priester is wel mooierquote:Op maandag 3 november 2008 11:09 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Godver!!!Ik dacht precies hetzelfde, gewoon een zooi maken en dan posten.
Kut.
Niks ervan! Naar bed jij! Hup hup!quote:Op maandag 3 november 2008 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo tijd heb
[..]
Jouwne van de priester is wel mooier
quote:Op maandag 3 november 2008 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo tijd heb
[..]
Jouwne van de priester is wel mooier
Hulde!quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
top dat je hem wil doenquote:Op maandag 3 november 2008 13:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
PSV![]()
Nee grapje, ik doe hem zo wel even
*meld*quote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef omyfalzer het volgende:
Sommigen van jullie hebben echt je roeping gemist; ik vind het heel talentvol hoor
Zou die van mij ook graag eens omgetoverd zien. Misschien ga ik het zelf ook eens proberen, dan valt er nog wat te lachen
quote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef omyfalzer het volgende:
Sommigen van jullie hebben echt je roeping gemist; ik vind het heel talentvol hoor
Zou die van mij ook graag eens omgetoverd zien. Misschien ga ik het zelf ook eens proberen, dan valt er nog wat te lachen
Sommigen hebben photoshop gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef omyfalzer het volgende:
Een verkapte, paint de mijnequote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef Keiichi het volgende:
Het lukt jullie toch niet om de mijne te painten
![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
Oh, en ik meld mijn avatar bij deze ook aan als model
Ik heb die van jou geprobeerd maar het is me nog niet gelukt probeer later vandaag wel weer.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
Dat dus...quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
ik gebruik fotoshop ja, maar daarin alleen de kwast en de blur tool, das toch ook gewoon painten?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommigen hebben photoshop gevonden
Alleen kwastquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef moonmovies het volgende:
[..]
ik gebruik fotoshop ja, maar daarin alleen de kwast en de blur tool, das toch ook gewoon painten?
Ik ook maar dat is wel te zien.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb die van jou geprobeerd maar het is me nog niet gelukt probeer later vandaag wel weer.
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt de Wacom Bamboo?quote:
Bamboos zijn voor Lasters en andere bazen, ik heb een Graphire 4quote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij hebt de Wacom Bamboo?
Denk dat ik er maar eens serieus over na ga denken..
Je ziet de muis aanwijzer op je scherm. Bij mij is het tablet, hetzelfde als het scherm alleen dan in een andere schaal.quote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lukt het nou goed om op zo'n tablet te tekenen? Dat ding is toch alleen maar een aanraakvlak, je ziet op dat ding zelf niet wat je tekent. Als je de pen van het tablet haalt en weer verder gaat, moet je dan maar gokken waar je moet beginnen om goed verder te gaan?
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklikquote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lukt het nou goed om op zo'n tablet te tekenen? Dat ding is toch alleen maar een aanraakvlak, je ziet op dat ding zelf niet wat je tekent. Als je de pen van het tablet haalt en weer verder gaat, moet je dan maar gokken waar je moet beginnen om goed verder te gaan?
ja, maar zo werk ik die witte ruimtes tussen de vegen weg.quote:
heb wel eens met die dingen gewerkt, is echt fijnquote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklik
een vleermuis in camoeflagekleuren; een camouFleermuisquote:
Lang leve imperfectie, ik ga zo weer tekenenquote:Op maandag 3 november 2008 18:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
ja, maar zo werk ik die witte ruimtes tussen de vegen weg.
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.quote:
lang leve perfectiequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lang leve imperfectie, ik ga zo weer tekenen
Tofquote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Rikketik het volgende:
Zo'n tablet lijkt me wel cool, hoeveel ben je ongeveer kwijt aan een goede, DE?
Anyway:
[..]
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.Ik weet niet of hij telt, maar het was leuk om te doen:
[ afbeelding ]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?quote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tof![]()
Mijnes was 100 euro maar volgens mij zijn ze tegenwoordig goedkoper
Heb er afgelopen week een gehaald bij de mediamarkt, was 70 euro.quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?
Staat iig op Wacomshop.nl
Je moet de Bamboo hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?
Staat iig op Wacomshop.nl
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Afwazig het volgende:
Ik wens jullie veel succes met het painten van mijn Avatar. 3 internets, 200 kudo's en heel veel liefde van ondergetekende voor diegene die het lukt.
Heldquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Less SC, more Paints
Uiteraard ook verkapte "ik wil ook" post
quote:
quote:
Thanks!quote:
Je bent de laatste voor vandaag danquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent de laatste voor vandaag dan
Aha. Het lijkt me best wel geinig eigenlijk, ik zet dit op het 'wil ik ooit nog eens gaan kopen lijstje'quote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklik
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent de laatste voor vandaag dan
Omdat jij het bent danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef NanKing het volgende:
Ik vind 'm echt tof![]()
.
Thanks
* NanKing saved.
Stokpoppetjes zijn ook tofquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:17 schreef Insania het volgende:
* Insania deelt complimentjes uit
Helaas zijn mijn paintskills minder goed dan een kind van 1 kan tekenen
thnxquote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dan maar hequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Trafasi het volgende:
tvp; jullie zijn goed! wie doet mijn boobies?
Ik wil die boobies ook wel onder verven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Trafasi het volgende:
tvp; jullie zijn goed! wie doet mijn boobies?
quote:
Doe mii!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ook een tablet aangeschaft (cadeaubon MediaMarkt) dus ik wil straks wel een paar proberen na te tekenen.
quote:
Nice 14.gifquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is nog even inkomen.
quote:
quote:
Tof!quote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Rikketik het volgende:
Zo'n tablet lijkt me wel cool, hoeveel ben je ongeveer kwijt aan een goede, DE?
Anyway:
[..]
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.Ik weet niet of hij telt, maar het was leuk om te doen:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga er nu mee bezig...quote:
quote:
Graag gedaan!quote:
Wacom Volito 2 in combinatie met Flash CS3..quote:Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef stbabylon het volgende:
En welk tooltje gebruik je daar voor?>
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef donroyco het volgende:
Wacom Volito 2 in combinatie met Flash CS3..
Anders krijg je niet zulke gave lijnen hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaakt
Volgens mij was al vanaf post 1 duidelijk dat dit met tablets en Photoshop gebeurde.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |