Je hebt altijd baas boven baas!quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb Cup a soup!
Ik bied 'm voor een euro minder dan Tim!quote:Op zondag 2 november 2008 14:32 schreef CaLeX het volgende:
TVP
en ik haat Cupido
Tim dat gezwaffel tussen ons gaat niet naar Ladi voordat ik haar filmpje heb gezien!
Tim bood niets.quote:Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik bied 'm voor een euro minder dan Tim!
dat heb je goed geregeld.quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tim bood niets.
Dus ik krijg een euro én een link van je
Hm gee, let me think, hmm.. NO.quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tim bood niets.
Dus ik krijg een euro én een link van je
Waar moet ik op bieden dan, jij moet bieden op ladi's tape, en ladi op die van ons, zo raak ik rijkquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga ook voor Hara
Harajuku. (5) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida
sorry skatjequote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef Ladidadida het volgende:
OH SORRY HOOR JEETJE ZEG MAG IK OOK EEN KEER EEN MINDERE DAG HEBBEN, STELLETJE EIKELS, METEEN EEN BEETJE MIERENNEUKEN, DAT GEZEIK OOK ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef Ladidadida het volgende:
OH SORRY HOOR JEETJE ZEG MAG IK OOK EEN KEER EEN MINDERE DAG HEBBEN, STELLETJE EIKELS, METEEN EEN BEETJE MIERENNEUKEN, DAT GEZEIK OOK ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!
ja jongenquote:Op zondag 2 november 2008 15:36 schreef SiestaGuru het volgende:
Wat zijn de hints tegen hara eigenlijk?
Maar ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef Ladidadida het volgende:
Op wie stem jij?quote:Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
oh. Joy. . .
Stel je niet aan, ze hebben nog meer dan 2 uurquote:Op zondag 2 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
er hebben nog 6 mensen niet gestemd, en niemand heeft een reden op gegeven waarom niet. Best wel ernstig.
Hier wordTTT ik nu zenuwachtig vanquote:Op zondag 2 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
dat is waar. Maar ik wordt er een beetje zenuwachtig van,
Mij zal je nooit ik wordt zien zeggen hoor, ik doe lang niet alles foutloos, maar zulke stomme fouten maak ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Nee jouw taalgebruik is altijd foutloos timmmmm [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
Volgens mij gaat sinds Trevland doet trouwens ongeveer de helft van elk topics over spellings- en zinsopbouwfouten.
geopend ja.quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
a) Het is 'geopend'quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Wat ben je toch schattigquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'quote:Op zondag 2 november 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
Goh tis wel allemaal zwaan kleef aan met die hints..
vertelquote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'
Het mag nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb geen hint gezien, maarja ik moet stemmen en veel maakt het toch allemaal niet meer uit.
Gezien het bom risico, stem ik gewoon lekker op mezelf. Wat maakt het uit?
##vote SiestaGuru
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
SiestaGuru(1) SiestaGuru
Dat dus, je mag niet op jezelf stemmen, zeg gewoon waarom je niet stemt, dan hoef je nietquote:
Damn doe dat minimaal iemand die NIET postquote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
Goed goed,
## vote lynda
Niks persoonlijks, maar ik meot toch op iemand stemmen.
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
Lynda(1) SiestaGuru
Ja precies, want die ene stem gaat een verschil maken, dat je dit vervelend vindt zegt al genoegquote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Damn doe dat minimaal iemand die NIET post![]()
Het is dat ik niet zo kleuter ben dat ik nu unvote en vote op jou alleen maar omdat ik op iemand MOET stemmen..
Ja, en nu gaat Siesta random iemand anders voten, alleen omdat hij van jou op iemand moet voten, dat is wel wenselijk wil je zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef Silentalarm het volgende:
Ik niet, aangezien iedereen dan kan gaan unvoten. Want nu is idz de lul als hara bom is. Dus unvote idz dan ook, en dan clesar, en dan ladi, en dan trev enz. Dus nee dat is geen goede reden. daglynch komt eraan.
Ik onthoud hetquote:Op zondag 2 november 2008 19:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja precies, want die ene stem gaat een verschil maken, dat je dit vervelend vindt zegt al genoegIk heb gewoon de eerste uit het rijtje stemmers genomen zonder goede reden.
Hoe vaak ik in TV heb gepost is op twee handen te tellen en dat topic over Andre is verplaatst van GC naar TV.quote:Op zondag 2 november 2008 17:54 schreef DuTank het volgende:
Ik dacht namelijk
All you need is love --> TV programma --> yosander post regelmatig in TV
Dat ligt niet aan Siesta, maar aan die idiote regel, dat hij MOET stemmen, zelfs al geeft hij aan waarom hij niet wil stemmen, dus dan pakt hij maar een random iemandquote:Op zondag 2 november 2008 19:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik onthoud hetIk vind wel een reden om ook nutteloos op jou te stemmen de volgende keer..
Is zo lekker spelen.. Ja ik stem op piet omdat ja omdat ik geen zin heb om hints op te lossen, te lui ben om zelf te denken etc etc.. Waarom zijn er dan überhaupt nog hints
voor zo ver ik weet 2de keer(1 keer door spion)quote:Op zondag 2 november 2008 19:07 schreef yosander het volgende:
Hara maffia![]()
!
Is volgens mij ook de eerste keer!
Zou best kunnen, maar die ronde lag ik er al meteen uit dus volgde 't toen niet echt meer.quote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor zo ver ik weet 2de keer(1 keer door spion)
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalenquote:Op zondag 2 november 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Siesta, maar aan die idiote regel, dat hij MOET stemmen, zelfs al geeft hij aan waarom hij niet wil stemmen, dus dan pakt hij maar een random iemand
Jij bent lekker dooodddddddddddddquote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalen
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglatenquote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalen
Dat je moet stemmen was al een regel voordat de bom erbij kwam. Als je dan bang bent voor de bom lul je maar dat je t niet met de hints eens bent en stem je op iemand anders, whatever.quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglaten
Dat ken ik, dan wil siesta niet stemmen, dan wil niemand stemmen. Krijg je dat weer. lynches met 0 stemmen ofzo.quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglaten
Er waren toch al ietsvan 8 stemmen, niet voten omdat iemand misschien de bom is, is wat anders als unvotenquote:Op zondag 2 november 2008 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat ken ik, dan wil siesta niet stemmen, dan wil niemand stemmen. Krijg je dat weer. lynches met 0 stemmen ofzo.
omgquote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Maffia mag vannacht maar 1 kill maken toch, omdat ze er vorige nacht 1 teveel hadden?
Ik ben nergens bang voorquote:Op zondag 2 november 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je moet stemmen was al een regel voordat de bom erbij kwam. Als je dan bang bent voor de bom lul je maar dat je t niet met de hints eens bent en stem je op iemand anders, whatever.
Risico van de bom
Props voor PS dat ze gewoon als laatste stemt
Well....quote:Op zondag 2 november 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook ballen, meer dan Siesta
quote:
Dat is al beterquote:Op zondag 2 november 2008 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat ligt natuurlijk aan Siesta's gebrek aan ballen, niet omdat jij zo mannelijk bent
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.quote:
Of nietquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.
Ummm.... Jij weet meer dan ik?quote:Op zondag 2 november 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook ballen, meer dan Siesta
Of ze is gewoon domquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.
Of je bent de bom.quote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of ze ik had gewoon die bom-discussie pas gevolgd nadat ik haastig gestemd had
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hara is nog wel ietsjebeetje vaker maffia geweest (1x ofzo in de vorige reeks) Maar nu is ze dus geen maffia meer!
Kunnen we goed gebruiken
Geniaal potje was dat, geen enkele lynch had een maffia lid gedoodquote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrEn toen ik spion was was het spel al bijna gelijk afgelopen
Dus hahaLynda
PS
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrEn toen ik spion was was het spel al bijna gelijk afgelopen
Dus hahaLynda
PS
Oh ja, sorry nog Dutankquote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Geniaal potje was dat, geen enkele lynch had een maffia lid gedood
Ik had gewoon serieus weinig zinquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!
Ik was echt verbaasd dat ze voor dutank ging ipv jou of majoquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, we waren goed...
Met mij als maffia ging het meteen beter, maja
"Nee, ik heb Ziggo en mijn internet lag er 36 uur uit"quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!
En ondanks dat was ik alsnog verdacht en nu een dode maffiaquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
"Nee, ik heb Ziggo en mijn internet lag er 36 uur uit"
Dan kom k morgen wel even hoi zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
En ik lees het morgen om uurtje of 5 's ochtends wel weer! Leuk die wekker om half 5![]()
Tenminste.. als hara mij niet dood wil hebben vannacht
Als ik je dood wilde was je al dood geweestquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
En ik lees het morgen om uurtje of 5 's ochtends wel weer! Leuk die wekker om half 5![]()
Tenminste.. als hara mij niet dood wil hebben vannacht
quote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik je dood wilde was je al dood geweest
Nu spreek ik de mafia niet meer, via PM iig. Misschien wel in dit topic, who knows. Hmmmmmmmmmm
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus hahaLynda
PS
quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?![]()
Tenzij dat de opzet was natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?![]()
Lysdectisch?quote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
. Dit figuur deed alles wat verboden was, brak ik, en voormoordde de arme lynda.
Ik ben hier degene die lynda en jou stom zou moeten vinden, ik ben degene die dood ging door jou en haarquote:
wat komt er bij jou na de v?? Wat komt er bij silentalarms post na de v?quote:Op zondag 2 november 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
vermoorden
VT enkelvoud, lijk mij gewoon vermoordde
Ontdekte spelfout afgekeurd!
Excuus, er staat voormoordde, ik las over de voor heen:quote:Op zondag 2 november 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
vermoorden
VT enkelvoud, lijk mij gewoon vermoordde
Ontdekte spelfout afgekeurd!
quote:Op zondag 2 november 2008 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuus, er staat voormoordde, ik las over de voor heen:
[ afbeelding ]
Mogelijke hintsquote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Lynda(Cupido) haar vogeltjes vers voer uit de tuin gegeven had, ging ze lekker in haar bed liggen slapen. Ze trok de klamboe dicht, trok de dekens over zich heen, en viel als een blok in slaap. Maar toen kwam er door het donker een figuur aan rennen. Dit figuur deed alles wat verboden was, brak in, en vermoordde de arme lynda.
Diezelfde nacht ging de nachtwaker er weer op uit. De nachtwaker was goed op dreef, en wilde bewijzen dat hij echt goed is. Clesar03(maffia) was ditmaal het slachtoffer. Terwijl Clesar naar de oven rende omdat zijn pizza aanbrandde werd hij tegengehouden. De nachtwaker moest eerst nog even zoeken naar zijn wapen, maar schoot toen met schot Clesar dood. Gelukkig voor Clesar was zijn dood pijnloos, dit was ook wat de nachtwaker graag wilde.
RIP LYNDA EN CLESAR!
Misschien dat: "deed alles wat verboden is". Verder zie ik ook niet veel meer.quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mogelijke hints
ik zie er zo niet meer
tjaa, ik ben inderdaad altijd wakker, en wel tot rond een uur of 12/ 1 op de pc, normaal heb ik hem, ondaks dat ik nooit kan slapen, wel tot minstens 7 uur uitstaan, maar vandaag had ik tegen lynda gezegd dat als zij zo vroeg moest werken, dat ik wel even hoi kwam zeggen,quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef Silentalarm het volgende:
wtf tim. Zit jij serieus dag en nacht achter de computer? alweer reacties om 5 uur. Lynda trouwens ook.
nouja, jullie zijn in ieder geval ultra actief.
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoorquote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef CaLeX het volgende:aaah ff hoi zeggen
![]()
Lynda en timmie sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offtopic; we zijn nog geen 48 uur dood en je zit alweer met een ander te flirten! HOERRRR![]()
Je moet de jailbaits pakken wanneer dat nog legaal is, en dan moet je niet met een of ander verlepte mid twintiger aanpappenquote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
Ik werk op maandag van 6 tot 11/12 uur.. Vind je het dan gek dat ik 's ochtends om 5 uur rustig met eenquote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef Silentalarm het volgende:
wtf tim. Zit jij serieus dag en nacht achter de computer? alweer reacties om 5 uur. Lynda trouwens ook.
nouja, jullie zijn in ieder geval ultra actief.
Ik ben 22 ja!!quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
whehe jij bent bejaard! ik kom uit 86.. jij uit 83 oudje!quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef CaLeX het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren
Nioet dat ik Lynda oud noem, want anders ben ik ook bejaard
Been there, done that!quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef -SG- het volgende:
Het is saai in de dodenwereld. Ga eens dood allemaal.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik zie vanavond wel hoe het gelopen is, want Isdatzo gaat deze jongen ophalen
[ afbeelding ]
Heb ik jou al eens verteld dat ik jou hilarisch vind?quote:
Bij deze heb je dat gedaan^^quote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou al eens verteld dat ik jou hilarisch vind?
tja wij kunnen vrijuit praten :pquote:Op maandag 3 november 2008 15:00 schreef Trevland het volgende:
isdatzo(1) de_boswachter
DuTank (1) Trevland
Goh volgens mij zijn er meer dode actief dan levende.
Maar zo als nu schiet het niet op zoals aan het begin en ik zit vast en kan met niemand anders er over discussiëren wat het wel kan zijn.quote:
Best welquote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Goh. Is dat zo een probleem ja? Goh, wat vervelend.
Sig DuTank:quote:Na een geslaagde lynch van de dag, zat PrincePolly(Cop 2) thuis All you need is love te kijken. Wat hij niet wist, was dat buiten iemand op de loer lag om hem te doden, en dat hij in de laatste seconden van zijn leven zat. Met een geweldig schot, rechtstreeks door het raam, werd PrincePolly geraakt. Hij viel in een keer dood weg, en de dader liep al lachend weg.
quote:Als je zo graag wilt sterven voor je god
Schiet dan een kogel door je rotkop.
Wat voor een hints en naar wie heb jij dan?quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef DuTank het volgende:
isdatzo(2) de_boswachter, DuTank
DuTank (2) Trevland, Puntenslijpsel
Ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen. En ook omdat ik de hints naar mezelf wel erg simpel vind.
Maar ik had als hint richting yosander:quote:Op maandag 3 november 2008 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een hints en naar wie heb jij dan?
Dus, kennelijkquote:Op maandag 3 november 2008 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
WTF, nu ben ik mob, en heb ook meteen alle moorden gepleegd?
A) heb niks met slapen Maar je post wel in een topic er over. Of je er iets mee hebt kunnen wij verder ook niet weten, zoals ej zelf heel goed weet wordt er gewoon naar je posthistory gekeken
B) het is geen tuin èn geen link met vogels Zien wij er ook niet aan af dat het geen tuin is
C) klungelig = spastich?![]()
Nou, ik weet niet wat voor gebouwen jij in je tuin hebt staan, maar ik mag hopen niet zulkequote:
Buiten --> bijna al jouw foto's zijn buitenquote:geslaagde lynch van de dag, zat PrincePolly(Cop 2) thuis All you need is love te kijken. Wat hij niet wist, was dat buiten iemand op de loer lag om hem te doden, en dat hij in de laatste seconden van zijn leven zat. Met een geweldig schot, rechtstreeks door het raam, werd PrincePolly geraakt. Hij viel in een keer dood weg, en de dader liep al lachend weg.
Dat van jou evenminquote:Op maandag 3 november 2008 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nice try, niet overtuigend
Ik wilde offtopic blijven, maar ik zei dat over voorgaande rondes. Dat jij dat zo wanhopig moet aanpakken, steeds, als laatste strohalm heeft niets met mij van doen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Awel, we zullen zien.
Ik ben sowieso geen mobHeeft Hara al prongeluk verklapt
![]()
Ja, dán moet ik wel stil blijven hèquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je weet het wel heel negatief te brengen Hara
Vergeet niet dat jij hier dood bent he
En ik heb hints gezocht
En nu, vort je graf weer in!
Als je op normale tijden wakker bent dan gebeurt dat niet dat je in slaap valt.quote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, val je eventjes in slaap, heb je alles weer gemist, even bijlezen hoor
Ach, het was voor mij gewoon handig, het ging ook niet over hints dit hequote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, ik wilde gewoon duidelijk maken dat dat over voormalig gaat en niets met deze ronde van doen heeft. Daarbij, wat een fucktard ben je als je mafia over hints gelooft, maar goed.
I still love you PS
Nice try, maar nee.quote:Op maandag 3 november 2008 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik had als hint richting yosander:
All you need is love --> TV programma --> hij post in TV
Of All you need is love verwijst naar dit "grappige" plaatje in zijn fobo
Lachend weglopen --> sig yosander.
Ja dat dacht ik ook alquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je op normale tijden wakker bent dan gebeurt dat niet dat je in slaap valt.
Mensen verdacht maken mag volgens mij niet als je dood bent hara, dus hou je even stil over het spelquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, ik wilde gewoon duidelijk maken dat dat over voormalig gaat en niets met deze ronde van doen heeft. Daarbij, wat een fucktard ben je als je mafia over hints gelooft, maar goed.
I still love you PS
Helemaal nietquote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach, het was voor mij gewoon handig, het ging ook niet over hints dit he
Oh, Hara, soms ben je net zo'n oud mopperend mannetje
No hard feelings anyway
Dus als ik het goed begrijp gun je me, omdat ik 's nachts nooit kan slapen, over 48 uur zelfs geen uurtje slaap, omdat dat toevallig overdag is?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je op normale tijden wakker bent dan gebeurt dat niet dat je in slaap valt.
Wtf ben ik aan het doen? Ik zei iets wat voor mij niets met dit spel te maken had, behalve dat ík mafia was. DAt probeer ik juist recht te zetten.quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen verdacht maken mag volgens mij niet als je dood bent hara, dus hou je even stil over het spel
Ja hoor, ik zag alleen jouw post toen ik mijne al gepost hadquote:Op maandag 3 november 2008 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Harahoney, we hielden er over op toch
Ga lekker bij iedereen een wit kontje voetje halen joh!quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sowieso...
Ik ben benieuwd of we het goede hebben gedaan
/SL spankt Timmmmmquote:Op maandag 3 november 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
nu heb ik vrees is wel een SL boos gemaakt
En dan wordt calex weer jaloersquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:16 schreef PrincePolly het volgende:
Echt, Timmm. Wat ben jij een ontzettende kontlikkende nerd eigenlijk.
Gedraag je dan ook niet als spelleider wanneer je dat niet bent.quote:Op maandag 3 november 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
nu heb ik vrees is wel een SL boos gemaakt
Je bent gewoon boos dat ik je doodsvonnis officieel heb gemaaktquote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als spelleider wanneer je dat niet bent.
Ja, ladi had ook gewoon zo lief moeten zijn dat zelf alvast te zeggen, natuurlijk moet je nog wel een leuk verhaaltje makenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
oke omdat Trev het zo lief vraagt, een mooi verhaaltje.
quote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
oke omdat Trev het zo lief vraagt, een mooi verhaaltje.
quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als spelleider wanneer je dat niet bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |