Heb ik jou al eens verteld dat ik jou hilarisch vind?quote:
Bij deze heb je dat gedaan^^quote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou al eens verteld dat ik jou hilarisch vind?
tja wij kunnen vrijuit praten :pquote:Op maandag 3 november 2008 15:00 schreef Trevland het volgende:
isdatzo(1) de_boswachter
DuTank (1) Trevland
Goh volgens mij zijn er meer dode actief dan levende.
Maar zo als nu schiet het niet op zoals aan het begin en ik zit vast en kan met niemand anders er over discussiëren wat het wel kan zijn.quote:
Best welquote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Goh. Is dat zo een probleem ja? Goh, wat vervelend.
Sig DuTank:quote:Na een geslaagde lynch van de dag, zat PrincePolly(Cop 2) thuis All you need is love te kijken. Wat hij niet wist, was dat buiten iemand op de loer lag om hem te doden, en dat hij in de laatste seconden van zijn leven zat. Met een geweldig schot, rechtstreeks door het raam, werd PrincePolly geraakt. Hij viel in een keer dood weg, en de dader liep al lachend weg.
quote:Als je zo graag wilt sterven voor je god
Schiet dan een kogel door je rotkop.
Wat voor een hints en naar wie heb jij dan?quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef DuTank het volgende:
isdatzo(2) de_boswachter, DuTank
DuTank (2) Trevland, Puntenslijpsel
Ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen. En ook omdat ik de hints naar mezelf wel erg simpel vind.
Maar ik had als hint richting yosander:quote:Op maandag 3 november 2008 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een hints en naar wie heb jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |