quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
Volgens mij gaat sinds Trevland doet trouwens ongeveer de helft van elk topics over spellings- en zinsopbouwfouten.
geopend ja.quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
a) Het is 'geopend'quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Wat ben je toch schattigquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'quote:Op zondag 2 november 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
Goh tis wel allemaal zwaan kleef aan met die hints..
vertelquote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'
Het mag nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb geen hint gezien, maarja ik moet stemmen en veel maakt het toch allemaal niet meer uit.
Gezien het bom risico, stem ik gewoon lekker op mezelf. Wat maakt het uit?
##vote SiestaGuru
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
SiestaGuru(1) SiestaGuru
Dat dus, je mag niet op jezelf stemmen, zeg gewoon waarom je niet stemt, dan hoef je nietquote:
Damn doe dat minimaal iemand die NIET postquote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
Goed goed,
## vote lynda
Niks persoonlijks, maar ik meot toch op iemand stemmen.
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
Lynda(1) SiestaGuru
Ja precies, want die ene stem gaat een verschil maken, dat je dit vervelend vindt zegt al genoegquote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Damn doe dat minimaal iemand die NIET post![]()
Het is dat ik niet zo kleuter ben dat ik nu unvote en vote op jou alleen maar omdat ik op iemand MOET stemmen..
Ja, en nu gaat Siesta random iemand anders voten, alleen omdat hij van jou op iemand moet voten, dat is wel wenselijk wil je zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef Silentalarm het volgende:
Ik niet, aangezien iedereen dan kan gaan unvoten. Want nu is idz de lul als hara bom is. Dus unvote idz dan ook, en dan clesar, en dan ladi, en dan trev enz. Dus nee dat is geen goede reden. daglynch komt eraan.
Ik onthoud hetquote:Op zondag 2 november 2008 19:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja precies, want die ene stem gaat een verschil maken, dat je dit vervelend vindt zegt al genoegIk heb gewoon de eerste uit het rijtje stemmers genomen zonder goede reden.
Hoe vaak ik in TV heb gepost is op twee handen te tellen en dat topic over Andre is verplaatst van GC naar TV.quote:Op zondag 2 november 2008 17:54 schreef DuTank het volgende:
Ik dacht namelijk
All you need is love --> TV programma --> yosander post regelmatig in TV
Dat ligt niet aan Siesta, maar aan die idiote regel, dat hij MOET stemmen, zelfs al geeft hij aan waarom hij niet wil stemmen, dus dan pakt hij maar een random iemandquote:Op zondag 2 november 2008 19:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik onthoud hetIk vind wel een reden om ook nutteloos op jou te stemmen de volgende keer..
Is zo lekker spelen.. Ja ik stem op piet omdat ja omdat ik geen zin heb om hints op te lossen, te lui ben om zelf te denken etc etc.. Waarom zijn er dan überhaupt nog hints
voor zo ver ik weet 2de keer(1 keer door spion)quote:Op zondag 2 november 2008 19:07 schreef yosander het volgende:
Hara maffia![]()
!
Is volgens mij ook de eerste keer!
Zou best kunnen, maar die ronde lag ik er al meteen uit dus volgde 't toen niet echt meer.quote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor zo ver ik weet 2de keer(1 keer door spion)
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalenquote:Op zondag 2 november 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Siesta, maar aan die idiote regel, dat hij MOET stemmen, zelfs al geeft hij aan waarom hij niet wil stemmen, dus dan pakt hij maar een random iemand
Jij bent lekker dooodddddddddddddquote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalen
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglatenquote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde niet op mij stemmen omdat ik de bom kon zijn, dan kun je net zo goed de bom weghalen
Dat je moet stemmen was al een regel voordat de bom erbij kwam. Als je dan bang bent voor de bom lul je maar dat je t niet met de hints eens bent en stem je op iemand anders, whatever.quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglaten
Dat ken ik, dan wil siesta niet stemmen, dan wil niemand stemmen. Krijg je dat weer. lynches met 0 stemmen ofzo.quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NAtuurlijk niet, dit is juist een element waar iedereen rekening mee moet houden met de bom, dan moet je iemand dat ook laten doen, en niet zeggen dat hij toch MOET stemmen, als je dat doet kan je de bom net zo goed weglaten
Er waren toch al ietsvan 8 stemmen, niet voten omdat iemand misschien de bom is, is wat anders als unvotenquote:Op zondag 2 november 2008 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat ken ik, dan wil siesta niet stemmen, dan wil niemand stemmen. Krijg je dat weer. lynches met 0 stemmen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |