quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
Volgens mij gaat sinds Trevland doet trouwens ongeveer de helft van elk topics over spellings- en zinsopbouwfouten.
geopend ja.quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
a) Het is 'geopend'quote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Namen met hoofdletters Silantalarm
GO ME
Was mij ook al opgevallen dat bijna iedereen er op gaat letten(volgens mij moet er hier dan maar eens een andere topic over worden geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Wat ben je toch schattigquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Trevland het volgende:
geopent(ik weet niet hoe ik hier een umlaut op de o zet))
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'quote:Op zondag 2 november 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
Goh tis wel allemaal zwaan kleef aan met die hints..
vertelquote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, er werd niet echt geluisterd naar mijn 'yosander-hint'
Het mag nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb geen hint gezien, maarja ik moet stemmen en veel maakt het toch allemaal niet meer uit.
Gezien het bom risico, stem ik gewoon lekker op mezelf. Wat maakt het uit?
##vote SiestaGuru
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
SiestaGuru(1) SiestaGuru
Dat dus, je mag niet op jezelf stemmen, zeg gewoon waarom je niet stemt, dan hoef je nietquote:
Damn doe dat minimaal iemand die NIET postquote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
Goed goed,
## vote lynda
Niks persoonlijks, maar ik meot toch op iemand stemmen.
Harajuku. (7) Lynda, BW, DuTank Trevland, Ladidadida, Clesar03, Idz
Lynda(1) SiestaGuru
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |