omgquote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Maffia mag vannacht maar 1 kill maken toch, omdat ze er vorige nacht 1 teveel hadden?
Ik ben nergens bang voorquote:Op zondag 2 november 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je moet stemmen was al een regel voordat de bom erbij kwam. Als je dan bang bent voor de bom lul je maar dat je t niet met de hints eens bent en stem je op iemand anders, whatever.
Risico van de bom
Props voor PS dat ze gewoon als laatste stemt
Well....quote:Op zondag 2 november 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook ballen, meer dan Siesta
quote:
Dat is al beterquote:Op zondag 2 november 2008 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat ligt natuurlijk aan Siesta's gebrek aan ballen, niet omdat jij zo mannelijk bent
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.quote:
Of nietquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.
Ummm.... Jij weet meer dan ik?quote:Op zondag 2 november 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook ballen, meer dan Siesta
Of ze is gewoon domquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je bent mob en wist dus dat je veilig op Hara kon stemmen.
Of je bent de bom.quote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of ze ik had gewoon die bom-discussie pas gevolgd nadat ik haastig gestemd had
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hara is nog wel ietsjebeetje vaker maffia geweest (1x ofzo in de vorige reeks) Maar nu is ze dus geen maffia meer!
Kunnen we goed gebruiken
Geniaal potje was dat, geen enkele lynch had een maffia lid gedoodquote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrEn toen ik spion was was het spel al bijna gelijk afgelopen
Dus hahaLynda
PS
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nu 2 keer mafia of zo since everrEn toen ik spion was was het spel al bijna gelijk afgelopen
Dus hahaLynda
PS
Oh ja, sorry nog Dutankquote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Geniaal potje was dat, geen enkele lynch had een maffia lid gedood
Ik had gewoon serieus weinig zinquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!
Ik was echt verbaasd dat ze voor dutank ging ipv jou of majoquote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, we waren goed...
Met mij als maffia ging het meteen beter, maja
"Nee, ik heb Ziggo en mijn internet lag er 36 uur uit"quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
gewoon HAHA hara omdat jij jezelf al gelijk verdacht maakte door niet te posten trut!
En ondanks dat was ik alsnog verdacht en nu een dode maffiaquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
"Nee, ik heb Ziggo en mijn internet lag er 36 uur uit"
Dan kom k morgen wel even hoi zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
En ik lees het morgen om uurtje of 5 's ochtends wel weer! Leuk die wekker om half 5![]()
Tenminste.. als hara mij niet dood wil hebben vannacht
Als ik je dood wilde was je al dood geweestquote:Op zondag 2 november 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
En ik lees het morgen om uurtje of 5 's ochtends wel weer! Leuk die wekker om half 5![]()
Tenminste.. als hara mij niet dood wil hebben vannacht
quote:Op zondag 2 november 2008 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik je dood wilde was je al dood geweest
Nu spreek ik de mafia niet meer, via PM iig. Misschien wel in dit topic, who knows. Hmmmmmmmmmm
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?quote:Op zondag 2 november 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus hahaLynda
PS
quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?![]()
Tenzij dat de opzet was natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Trouwens, Haraschat, je wéét dat je ons hiermee vrijpleit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |