Misschien dat: "deed alles wat verboden is". Verder zie ik ook niet veel meer.quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mogelijke hints
ik zie er zo niet meer
tjaa, ik ben inderdaad altijd wakker, en wel tot rond een uur of 12/ 1 op de pc, normaal heb ik hem, ondaks dat ik nooit kan slapen, wel tot minstens 7 uur uitstaan, maar vandaag had ik tegen lynda gezegd dat als zij zo vroeg moest werken, dat ik wel even hoi kwam zeggen,quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef Silentalarm het volgende:
wtf tim. Zit jij serieus dag en nacht achter de computer? alweer reacties om 5 uur. Lynda trouwens ook.
nouja, jullie zijn in ieder geval ultra actief.
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoorquote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef CaLeX het volgende:aaah ff hoi zeggen
![]()
Lynda en timmie sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offtopic; we zijn nog geen 48 uur dood en je zit alweer met een ander te flirten! HOERRRR![]()
Je moet de jailbaits pakken wanneer dat nog legaal is, en dan moet je niet met een of ander verlepte mid twintiger aanpappenquote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
Ik werk op maandag van 6 tot 11/12 uur.. Vind je het dan gek dat ik 's ochtends om 5 uur rustig met eenquote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef Silentalarm het volgende:
wtf tim. Zit jij serieus dag en nacht achter de computer? alweer reacties om 5 uur. Lynda trouwens ook.
nouja, jullie zijn in ieder geval ultra actief.
Ik ben 22 ja!!quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
whehe jij bent bejaard! ik kom uit 86.. jij uit 83 oudje!quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef CaLeX het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren
Nioet dat ik Lynda oud noem, want anders ben ik ook bejaard
Been there, done that!quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef -SG- het volgende:
Het is saai in de dodenwereld. Ga eens dood allemaal.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik zie vanavond wel hoe het gelopen is, want Isdatzo gaat deze jongen ophalen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |