quote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Webkim het volgende:
Maar volgens mij is er weinig dat Moonah niet kan hebben.
quote:
mijn reactie: wat staat het je leuk!quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Moonah het volgende:
Ik lach wel maar ik ben niet blij...
En Webkim, je reactie klinkt me nét iets te sensatiebelust...![]()
Aaah, wat cute.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Saffier het volgende:
In het begin kneep hij mijn vingers zowat fijn maar hij vond 't níet eng![]()
Heel stom, maar verkleinen lukt niet. Blijft te groot, of wordt onherkenbaar korrelig.quote:
ET, in Den Haag heb ik al 3 of 4 huizen gezien die al helemaal in kerstsfeer zijn, met zelfs verlichting aan de buitenkant. Het hing er bij sommigen al halverwege oktober.quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef E.T. het volgende:
IK heb vandaag de eerste kerstboom gespot![]()
![]()
Ok, het was bij oude mensen in huis en het was een klein nep-boompje... maar wel inclusief ballen, lichtjes etc![]()
het is verdorie 2 november!
He Yoni, waar staan de foto's van Sasha?quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef snoopy het volgende:
Moonah, ik vind het superleuk staan![]()
De tomatensaus is gisteren erg goed gelukt en ik heb nog heel veel over![]()
Hier in de buurt gelukkig nog geen kerstversiering gezien. Eerst sinterklaas maar eens verwelkomen over 2 weken!
quote:Op zondag 2 november 2008 14:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij kon het ook op me toen ik hoogzwanger in een rolstoel zat.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef phluphy het volgende:
Moonah, je lijkt helemaal niet op je avatar.![]()
Maar je bent wel erg leuk!
![]()
Filmpje staat inmiddels in het fototopicquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef bixister het volgende:
rewimo, dat is wel een gaaf kado, ik kan me voorstellen dat christan daar erg blij mee is!
wij hebben vanavond de macka-taart (pompoen-met-pecannoten) gegeten. heerlijk! (vond ík in ieder geval, de rest van 't gezin was wat minder enthousiast of wilde 't niet eens proberen... tsja, stukjes he!![]()
). onze oven is wel een ramp, die gaat zo hard dat de buitenkant al zowat zwart is en de binnenkant nog niet gaar. dus dat was wel een extra uitdaging.
Er komt wat geluid uit maar het houdt niet over. Ik heb weer eens bronchitis en door het hoesten kappen mijn stembanden er dan mee. Ben maar een dagje thuisgebleven vandaag.quote:
ja! ik ga ff zoeken voor je, wij hebben hem bij Bart Smit vandaan.quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Luchtbel het volgende:
Yppy, heel naar zulke dingen, bah.
Mijn zus en ik hadden vroeger een spel en ik wil graag weten hoe het heet maar ik ken niemand die het kent maar misschien weet hier iemand het. Het was een soort van puzzel waar je heel snel vormpjes in moest doen, zoals bij een vormenstoof maar dan kleiner. Met een klok erop. Als de tijd voorbij was dan vloog de bovenste plaat omhoog en vlogen de vormpjes eruit. Kent iemand dat?
Klinkt bekent... maar dan is het niet mijn moeder of schoonmoeder maar mijn oma. Maar die is dementerende, die haalt zelfs haar eigen kinderen door elkaar.. En het feit dat ze om 10 uur de fles wijn opentrekt maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Yppy dat is niet leuk, maar ik zou toch niet te zwaar aan die spelfout tillen. Mijn moeder denkt al jaren dat wij op nummer 26 wonen bijvoorbeeld, terwijl het 27 is en de straatnaam lijkt in de verste verte niet op onze straatnaam.
Verder noemt ze de jongens regelmatig verkeerd om, maar ze houdt overduidelijk van ze.
M`n moeder is gewoon een vreselijk warhoofd en een zuipschuit
Bij Cas en René krijgen ze gewoon muziekles van een vakleerkrachtquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
Afgelopen weekend was het feesteweekend van de harmonie hier bij mijn ouders, ben daar als fotograaf bezig geweest.
Gister, en dat was zo leuk om te zien hebben ze een gelegenheidsband gemaakt met allemaal kinderen uit de buurt, en de basisschool kinderen hebben mee gespeeld in de schouwburg met eigen gemaakte intrumentenzo schattig!
nu kwam toen ter sprake dat er steeds minder muziekonderwijs op scholen gegeven werden (terwijl toen ik op school zat, werd daar echt wel veel aan gedaan) hoe zit dat op de scholen bij jullie? word er idd bijna geen muziek meer gegeven?
misschien helpt het als je -talking bij google er achter zet.quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef ik80 het volgende:
Ik ben op zoek naar poppen van Charlie en Lola, iemand een idee waar ik die kan vinden?
Beetje lastig ik ben al een dag aan het zoeken maar ik heb ze nog nergens (online) gevonden. En als ik ze al vond dan zijn het de pratende poppen...
quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef ik80 het volgende:
Ik ben op zoek naar poppen van Charlie en Lola, iemand een idee waar ik die kan vinden?
Beetje lastig ik ben al een dag aan het zoeken maar ik heb ze nog nergens (online) gevonden. En als ik ze al vond dan zijn het de pratende poppen...
quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/G(...)-Dolls/dp/B000IP7ZIC
quote:Squeeze their tummy to hear Charlie & Lola talk
Eeehh niet echt is mijn stiefpa alleen dan 4 jaar laterquote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef bixister het volgende:
jouw eigen naam zelfs rottdog! tsk. die heeft ie toch zelf mee uitgekozen neem ik aan?
Nee hoor, krijgen ze zeker weten geen bericht van. Ze zien alleen dat hun vriendenaantal dan omlaag is gegaanquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
deze praat ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef livelink het volgende:
Deze praten niet, maar die anderen lijken me toch leuker.
* Belana hyves controleren gaatquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
Moeiljk ja... Maar ik tiep zelfs als ik helder ben de namen van kids en vriend vaak verkeerd...quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef YPPY het volgende:
Zou echt een actie voor mij zijn bix. Beterschap met de arme teen.
Gisteren heb ik de bus met macaroni uit de kast laten vallen. Gelukkig hebben we een stofzuiger.
Ik moet het toch even kwijt: afgelopen week heb ik mijn vader gemaild om te vragen of we een keertje op bezoek kunnen komen, hij is bijna jarig. Nu krijg ik een mailtje terug waarvan ik het aantal spelfouten niet wil tellen, maar er staat ook in dat ik ANNE (hoofdletters) mee moet nemen.Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het even niet. Aan het taalgebruik te zien was hij niet helder toen hij het mailde, maar ik wil het ook niet zomaar laten lopen.
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.quote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef Ynske het volgende:
snoopy, heb je ook het deeg zelfgemaakt?
zo ja, heb je daar een receptje van? k heb er wel zin in om voor mams en mij vandaag pizza te maken maar dr is geen pizzadeegmeel in huis
dank jequote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.
- 10 minuten kneden
- uur laten rijzen
Nou, nog heus niet hoor. Ik heb de mazzel dat ik een lang end ben; dat vertekent wel iets. Van de week liet schoonzus me in haar postzwangerbuik prikken en zei: "Voel dan? Het is nog wel een beetje bol, maar het is gelukkig geen blubberbuik geworden."quote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef vamperotica het volgende:
Oh... Die pizza ziet er lekker uit!!
Wrapkim... De laatste loodjes!! Knap hoor!! Gij slank mens!
Hopelijk wel, als het aan mij ligt.quote:
Je viert zeker dat je de Kiek a Kiddo prijs gewonnen hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Lishe het volgende:
*Proost*
Wij zitten heel decadent aan de champagne. Gewoon, omdat het goed gaat met ons.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
jullie mogen meegenieten van het resultaat.![]()
![]()
![]()
Da's joe no hoequote:Op maandag 3 november 2008 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, dames, wees maar gerust, geen van jullie.
Behalve als iemand van hier Thessy is, want dat zegt me echt helemaal niks.En ik herken het kindje ook niet op de foto's.
Ja als jij nou Hyves had zou je het wetenquote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
lishe, dubbel gefeliciteerd! maarre... wat voor wedstrijd was 't?
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja als jij nou Hyves had zou je het weten
Geen ideequote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
[..]
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?
bijna wel, maar dan ga ik op mn bek als er echt iets is, de week er na of zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef huuphuup het volgende:
Zo, Moussy, wat een drol, je baas![]()
als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik met mijn spijkerjasje en blote voeten op de fiets zat!quote:
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer?.
Ik niet, ben een kwartier te laat op mijn werk omdat al die malloten (in de auto) elke keer op hun rem gaan staan voor niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Norah Jones![]()
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Ik word blij van de combi Ariel (gewoon de groene) en Silan wasverzachter (op dit moment sinaasbloesem en Marseillezeep).quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Hoe kan het nou drie weken duren om een offerte te maken?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.
PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.![]()
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef moussy het volgende:
Voor alle donkerblauwe en zwarte was gebruik ik zwart wasmiddel.
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
Geen idee PV, maar ik merk met was waar 'sneldrogend' spul bij zit, dat er dan een apart luchtje aanhangt dat k niet lekker vind
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.
ja blergh, vooral 100% synthetische spullen zijn gewoon niet lekker fris ruikend te krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voor(en ook mijn ren-kleren, is van dat Coolmax dunne spul)
Omo color, en als wasverzachter heb ik Robijn Creme met amandelolie. Echt lekker. Heel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Ik deed altijd een schepje soda bij mijn witte was, maar dat mag niet in deze machine, schijnt sowieso slecht te zijn voor je wasmachine, maar het wordt zo mooi schoon ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Rottdog het volgende:
Keer leeg laten draaien met een boel soda op 95 graden
Wauw ben ff actief geweest de vaatwasser is leeg
quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Yesyos. Une echte reportage door Icicle, van de dames. 1 geluk, jullie mogen meegenieten van het resultaat.![]()
![]()
![]()
quote:
Nou, jij bent wel héél blij met de prijs haha!quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Lishe het volgende:
*Proost*
Wij zitten heel decadent aan de champagne. Gewoon, omdat het goed gaat met ons.
Ik was gePMd door iemand die wist wie het was en toen heb ik haar maar snel weer toegevoegd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef lcicle het volgende:
Brighteyes, ik zag diegene ook in jouw lijstje (onder nieuwe vrienden ofzo) en wist vrijwel meteen wie het was..Sherlock he
Je hoeft niet het hele bedrag te betalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef E.T. het volgende:
Van een kvk inschrijving heb je op zich geen rompslomp.. het scheelt je alleen wel 70 euro als je wacht tot 1 januari(jaarlijkse bijdrage kvk die je voor het restantje van dt jaar nog gewoon moet betalen).
Whehe, ik heb ook net 2 nieuwe banken en ik ben er zó blij mee, mijn woonkamer is zoveel meer gezellig en meer "volwassen" ofzo. En knusserquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, en nu even blij doen: we hebben een nieuwe bank en over 2 maanden nóg een! Jippie. Het is zo'n mooi ding!
Jaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef Yoni het volgende:
Icicle, jij ook gefeliciteerd dan natuurlijk! Ik dacht dat jij al lang een bedrijfje had!
@Lois: Ik moet eigenlijk nog eerst de foto's afmaken die ik 2 weken terug heb gemaakt van de kindjes van een vriendinnetje van me, maar misschien plaats ik straks wel even een Sasha voorproefje. Als het mag van BE tenminste*kijkt lief naar BE*
Deze of deze kopen;quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik heb precies hetzelfde probleem met de was Sjoeg! Ik spoel al regelmatig met soda en schoonmaakazijn om de wasmachine fris te houden maar dat frisse effect wat jij beschrijft krijg ik ook nooit voor elkaar.
Ja, maar ik moet ff tot vanavond wachten want de computer is ook verplaatst en nu is het kaartlezertje eruit en ik weet allemaal niet hoe dat werkt enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie het filter en wasmiddelenbakje al eens schoongemaakt?
Vivi, heb je ook een foto van je banken?
Nou, WIL ik gaan doen, is het nogquote:
uhh nee aan jou heb ik niets..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk, al die eigen bedrijfjes!
Mijn ervaring is dat het varieert van 3 dagen tot anderhalve maand Vicky, heb je niks aan dus.
Ze was vanochtend gaan oefenen bij het nieuwe kdv en wilde niet mee naar huis. Drama daar in de gang. "Nee laase aan! Speluh kindjuh". Gezellig.
mijn zusje had ze vroeger ook, die kreeg een fles met vla mee naar bed.. tja en suiker gaat wel lekker werken op die tanden...uiteindelijk moesten ze getrokken worden, maar ze heeft nu hele mooie tanden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Sugar het volgende:
Ik zag net een kindje met helemaal zwarte tandjes, allemaal zwarte plekken erop. Zou zo'n klein kind dan echt rotte tandjes al hebben?Of kent iemand dat als iets anders?
Denk dat het tandwolf is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Sugar het volgende:
Ik zag net een kindje met helemaal zwarte tandjes, allemaal zwarte plekken erop. Zou zo'n klein kind dan echt rotte tandjes al hebben?Of kent iemand dat als iets anders?
Super!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
(...)
En ik ben heel blij, want ik heb voor een paar tientjes een gigantische hoeveelheid duplo gekocht, veeeeel blokjes, diertjes, poppetjes, dingetjes en grondplaten!
Een collega van me verkocht het. Ik ben zelf zo'n fan van duplo!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef cattie het volgende:
Super!Waar heb je dat gescoord? Ik heb via de link van YPPY ook een bergje tweedehands duplo gekocht.
De sint mag komen!
Ik ben nog steeds even nieuwsgierig, wat er dan het voordeel is van je abonnement? Ik zag die edittijd, die is wel interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef YPPY het volgende:
Er kan wel iets met de icon's. Ze kunnen groter zijn en ik kan er meer online zetten. Verder snap ik dat niet zo goed.![]()
Succes dadelijk Troel!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
En ik vond het ook wel netjes iets terug te doen voor 8 jaar tijdverdrijf, een man en een kind.
hier ook die 8 jaar tijdverdrijf, man en kinderen als achterliggende gedachtequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het vooral handig dat de banners weg zijn. Dat scheelt veel tijd met het laden. En ik vond het ook wel netjes iets terug te doen voor 8 jaar tijdverdrijf, een man en een kind.
Het editten is idd ook praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |