quote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Webkim het volgende:
Maar volgens mij is er weinig dat Moonah niet kan hebben.
quote:
mijn reactie: wat staat het je leuk!quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Moonah het volgende:
Ik lach wel maar ik ben niet blij...
En Webkim, je reactie klinkt me nét iets te sensatiebelust...![]()
Aaah, wat cute.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Saffier het volgende:
In het begin kneep hij mijn vingers zowat fijn maar hij vond 't níet eng![]()
Heel stom, maar verkleinen lukt niet. Blijft te groot, of wordt onherkenbaar korrelig.quote:
ET, in Den Haag heb ik al 3 of 4 huizen gezien die al helemaal in kerstsfeer zijn, met zelfs verlichting aan de buitenkant. Het hing er bij sommigen al halverwege oktober.quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef E.T. het volgende:
IK heb vandaag de eerste kerstboom gespot![]()
![]()
Ok, het was bij oude mensen in huis en het was een klein nep-boompje... maar wel inclusief ballen, lichtjes etc![]()
het is verdorie 2 november!
He Yoni, waar staan de foto's van Sasha?quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef snoopy het volgende:
Moonah, ik vind het superleuk staan![]()
De tomatensaus is gisteren erg goed gelukt en ik heb nog heel veel over![]()
Hier in de buurt gelukkig nog geen kerstversiering gezien. Eerst sinterklaas maar eens verwelkomen over 2 weken!
quote:Op zondag 2 november 2008 14:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij kon het ook op me toen ik hoogzwanger in een rolstoel zat.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef phluphy het volgende:
Moonah, je lijkt helemaal niet op je avatar.![]()
Maar je bent wel erg leuk!
![]()
Filmpje staat inmiddels in het fototopicquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef bixister het volgende:
rewimo, dat is wel een gaaf kado, ik kan me voorstellen dat christan daar erg blij mee is!
wij hebben vanavond de macka-taart (pompoen-met-pecannoten) gegeten. heerlijk! (vond ík in ieder geval, de rest van 't gezin was wat minder enthousiast of wilde 't niet eens proberen... tsja, stukjes he!![]()
). onze oven is wel een ramp, die gaat zo hard dat de buitenkant al zowat zwart is en de binnenkant nog niet gaar. dus dat was wel een extra uitdaging.
Er komt wat geluid uit maar het houdt niet over. Ik heb weer eens bronchitis en door het hoesten kappen mijn stembanden er dan mee. Ben maar een dagje thuisgebleven vandaag.quote:
ja! ik ga ff zoeken voor je, wij hebben hem bij Bart Smit vandaan.quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Luchtbel het volgende:
Yppy, heel naar zulke dingen, bah.
Mijn zus en ik hadden vroeger een spel en ik wil graag weten hoe het heet maar ik ken niemand die het kent maar misschien weet hier iemand het. Het was een soort van puzzel waar je heel snel vormpjes in moest doen, zoals bij een vormenstoof maar dan kleiner. Met een klok erop. Als de tijd voorbij was dan vloog de bovenste plaat omhoog en vlogen de vormpjes eruit. Kent iemand dat?
Klinkt bekent... maar dan is het niet mijn moeder of schoonmoeder maar mijn oma. Maar die is dementerende, die haalt zelfs haar eigen kinderen door elkaar.. En het feit dat ze om 10 uur de fles wijn opentrekt maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Yppy dat is niet leuk, maar ik zou toch niet te zwaar aan die spelfout tillen. Mijn moeder denkt al jaren dat wij op nummer 26 wonen bijvoorbeeld, terwijl het 27 is en de straatnaam lijkt in de verste verte niet op onze straatnaam.
Verder noemt ze de jongens regelmatig verkeerd om, maar ze houdt overduidelijk van ze.
M`n moeder is gewoon een vreselijk warhoofd en een zuipschuit
Bij Cas en René krijgen ze gewoon muziekles van een vakleerkrachtquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
Afgelopen weekend was het feesteweekend van de harmonie hier bij mijn ouders, ben daar als fotograaf bezig geweest.
Gister, en dat was zo leuk om te zien hebben ze een gelegenheidsband gemaakt met allemaal kinderen uit de buurt, en de basisschool kinderen hebben mee gespeeld in de schouwburg met eigen gemaakte intrumentenzo schattig!
nu kwam toen ter sprake dat er steeds minder muziekonderwijs op scholen gegeven werden (terwijl toen ik op school zat, werd daar echt wel veel aan gedaan) hoe zit dat op de scholen bij jullie? word er idd bijna geen muziek meer gegeven?
misschien helpt het als je -talking bij google er achter zet.quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef ik80 het volgende:
Ik ben op zoek naar poppen van Charlie en Lola, iemand een idee waar ik die kan vinden?
Beetje lastig ik ben al een dag aan het zoeken maar ik heb ze nog nergens (online) gevonden. En als ik ze al vond dan zijn het de pratende poppen...
quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef ik80 het volgende:
Ik ben op zoek naar poppen van Charlie en Lola, iemand een idee waar ik die kan vinden?
Beetje lastig ik ben al een dag aan het zoeken maar ik heb ze nog nergens (online) gevonden. En als ik ze al vond dan zijn het de pratende poppen...
quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/G(...)-Dolls/dp/B000IP7ZIC
quote:Squeeze their tummy to hear Charlie & Lola talk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |