Ik was inderdaad al op de hoogte van de gevaren, heb het de vorige keer da tik in het traject zat een keer gehad. Ik heb dus rustig aan gedaan, maar d epijn is inmiddels al verdwenen, dus echte overstimulatie zal het niet geweest zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Miss_Sly hou je het wel goed in de gaten? Ik heb twee keer plat gelegen met overstimulatie en dat is geen pretje en kan zelfs levensbedreigend zijn. Bij hele erg pijn direct bellen hoor.
UMCG ben ik geweest!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Wh000t!! Spannend!!
naar welke ga je? Martini of UMCG?
Is alles goed gegaan? Nog last gehad?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
JoseIk snap dat heel goed, ik ken er een aantal zeer persoonlijk die zo'n houding hebben. Als ik ze zou vertellen hoe het ook kan zouden ze oprecht verbaasd zijn. Die denken daar gewoon niet over na. Ik ga straks fijn horrorverhalen vertellen als het ein-de-lijk gelukt is.
![]()
![]()
Ja, ik heb wel last gehad ja... maar volgens de ivf arts is dat nasleep van de punctie.quote:Is alles goed gegaan? Nog last gehad?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet nog zo goed dat ik de eerste keer zo bang was dat het embryotje er weer uit zou vallen...
Hier moet ik even op reageren hoor Miss! Dat vind ik zo'n ontzettend prijzenswaardige instelling, zo knap. En ik ga je niet de hemel inprijzenwnt daar ben je denk ik te bescheiden voor?, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo knap vind hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 10 november 2008 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben een heel blij en gelukkig persoontje met een grote wens waarvan ik hoop dattie nog eens in vervulling gaat. En zo niet, dan zal ik nog steeds een blij en gelukkig mens zijn
Mijn zusje, ja, arm ding. ze heeft het erg moeilijk nu, dus ik hoop maar dat de tijd snel gaat en de uitkomst goed is.
Spreek ik namens de dames wanneer ik zeg dat we hier allemaal duimen? Mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:41 schreef wilmadonna het volgende:
hallo allemaal!
Na een tijd van veel huilen, teleurstelling en depressiviteit is er toch nog een lichtpuntje... ik ga vanaf december acupunctuur doen. Laten we hopen dat het helpt, het is ons laatste redmiddel....
Helaas kan dat niet... ik ben namelijk geen Nederlands burger meer. Je moet dan een geldige reden hebben om weer Nederlands te worden, moet ik werk hebben in NL en woonachtig zijn daar.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef Ticootje het volgende:
wilmadonna, kun je niet doen alsof je weer in nederland komt wonen? Dan per 1 jan een ziektekostenverzekering afsluiten hier en het haar erop gewoon weer emigreren?
Ik moet zelf bellenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, hoe laat bellen ze? Zo spannend dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |