abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63152916
Spannend Basmiah! Heb je er vertrouwen in?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63154205
hallo allemaal!

Na een tijd van veel huilen, teleurstelling en depressiviteit is er toch nog een lichtpuntje... ik ga vanaf december acupunctuur doen. Laten we hopen dat het helpt, het is ons laatste redmiddel....
pi_63154475
wilmadonna, kun je niet doen alsof je weer in nederland komt wonen? Dan per 1 jan een ziektekostenverzekering afsluiten hier en het haar erop gewoon weer emigreren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:51:53 #129
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63154507
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:41 schreef wilmadonna het volgende:
hallo allemaal!

Na een tijd van veel huilen, teleurstelling en depressiviteit is er toch nog een lichtpuntje... ik ga vanaf december acupunctuur doen. Laten we hopen dat het helpt, het is ons laatste redmiddel....
Spreek ik namens de dames wanneer ik zeg dat we hier allemaal duimen? Mooi .

Wilmadonna, we duimen voor je dat het helpt. Veel sterkte ermee .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_63157095
Lieve Wilma,

Ik wens je alle succes toe en natuurlijk duim ik voor je mee!

Liefs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63160151
Heel erg veel succes, wilmadonna!! Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat het gaat lukken. Ik duim mijn duimen kaal.
pi_63161077
wilma, wat fijn dat er een lichtpuntje voor jullie is! Ik ken mensen die zweren bij acupunctuur, met bijpassende suc6verhalen. Ik hoop dat dat ook voor jou geldt. Ik vind het zo onrechtvaardig voor je allemaal, fijn dat er nog iets te proberen valt.
pi_63165666
Hallo allemaal! Ik ben even een weekje fok loos geweest. Even geen zin in zwanger(wordt)dingen maar ik ben er weer.
Wilma, ik ken ook succes verhalen met accupunctuur. Heb het zelf gedaan toen ik zo ziek was en er erg veel aan gehad. We zouden het ook doen voor de terugplaatsing maar toen was hij ziek...
McLaura!! Ik ben aan het duimen draaien, ik hoop dat je over een tijdje hier heel goed nieuws brengt.
MissSly, jeetje wat heb jij een pech zeg. Wil/mag je niet een keer ivf proberen? Want op deze manier schiet het ook niet op.
Basimah, ik hoop dat het morgen goed gaat!

En hoe gaat het met de rest? Nog goede eigroei verhalen?
Hier alles prima, ik mag deze ronde geen cryo terugplaatsing omdat ik zwangerschapshormoon in mijn bloed had (geen idee eigenlijk of ik dat nog gepost had). Ik was ook maar twee dagen ongesteld (heel lichtjes) en toen hield het op. Zere borsten, allemaal gek dus. Op woensdag een heeeeele lichte positieve zw. test. Maar toen dacht ik al dat het niet zo kloppen. Hij had tegen die tijd echt wel goed moeten zijn. Een half uur later verloor ik weer bloed. Diezelfde dag moest ik bloedtesten en bleek dat mijn hcg maar 20 was. Waarschijnlijk heeft het embryootje dus heel eventjes gezeten. Afgelopen zaterdag ben ik pas echt goed ongesteld geworden. Kortom lekker slopend, een paar van die dagen. Ik baal alleen wel want in de volgende cylcus komt waarschijnlijk mijn eisprong precies rond de kerstdagen en dan is het ziekenhuis dicht (nouja, de afdeling) . Dus het zal wel pas weer januari worden voordat hier weer eens iets gebeurd. Zooo, dat was mijn verhaal weer even.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_63166325
'Nee ik ben het vertrouwen wel een beetje verloren in mijn lichaam zucht
Ik wil zo graag maar het is soms zo moeilijk om niet heel erg teleurgesteld te raken in mijn lichaam en in mijzelf.
pi_63166896
kom op basimah Het komt echt goed!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_63168479
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef Ticootje het volgende:
wilmadonna, kun je niet doen alsof je weer in nederland komt wonen? Dan per 1 jan een ziektekostenverzekering afsluiten hier en het haar erop gewoon weer emigreren?
Helaas kan dat niet... ik ben namelijk geen Nederlands burger meer. Je moet dan een geldige reden hebben om weer Nederlands te worden, moet ik werk hebben in NL en woonachtig zijn daar.
Teveel en te moeilijk dus, want ik wil mijn rechten van hier ook niet verliezen.
En om daarna weer terug te emigreren... dan zullen ze zich wel gaan afvragen waarom en dan zullen ze nog wel 's moeilijk kunnen doen...
Woon al bijna 5 jaar niet meer in NL, dus volgens Nederlandse wetten heb ik dan ook geen emotionele band meer met NL.
Je kunt overigens geen ziektekostenvergoeding afsluiten als je niet Nederlands bent...
Fijn dat je meedenkt, maar helaas kan het niet... nou ja helaas... ik zou niet meer in NL willen wonen, ook al zijn de regels daar anders dan hier.
Veel dingen zijn anders, maar dat betekend niet of iets beter of slechter is, het is gewoon anders.
pi_63181544
wilmadonna, ik hoop voor je dat accupunctuur het middel voor jullie is! Je zou niet de enige zijn waarbij het werkt en goede resultaten oplevert. Succes, ik duim ook voor je!

sproet-je, toch wel heftig, dat het embryootje even geplakt heeft? Tenminste, zou ik wel hebben, denk ik. Ik ga voor je duimen dat hte de volgende keer goed stevig innestelt en dan lekker 9 maanden blijft zitten!

Basimah, vandaag meting, toch? Hoe was het?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63182204
Ow ja, ik wil ook nog even wat kwijt. Ik voel me raar. Ik heb pijnlijke borsten en steekjes in mijn onderbuik (baarmoeder). Ik ben moe en prikkelbaar. Allemaal heelhoopvol misschien, maar dit kan helemaal nog niet op een zwangerschap wijzen! Mijn eisprong is waarschijnlijk afgelopen vrijdag geweest en we hebben geen seks gehad (nog zekerderder dan beschermd ). En zelfs al was dat wel zo, dan is dit veeel te vroeg om ook maar iets van een beginnende zwangerschap te merken. Er is dan zelfs nog niet eens een zwangerschap, maar hooguit een bevrucht eicelletje dat nog moet innestelen.

Ik wil mezelf helemaal niet gek laten maken, maar mijn lichaam helpt op deze manier natuurlijk niet mee
pi_63182788
Zo heb ik al sinds afgelopen zaterdag constant steken in mijn onderbuik. Zo erg zelfs dat ik er soms wakker van word.
Vorige week maandag heb ik pas de pregnyl gekregen, dus volgens mij komt die pijn gewoon veel en veel te vroeg. Het is toch ook raar om dan al een soort ongesteldheidspijn te krijgen, 5 dagen na pregnyl? (en aangezien ik vorige week maandag nog een echo had, ben ik zeker dat ik niet voor maandag mijn eisprong heb gehad). Het is zelfs al sinds vorige week zaterdag dat ik constant het gevoel heb dat ik ongesteld ben (waardoor ik sinds dan al bijna niet meer naar het toilet durf ).

Morgen weet ik meer. Maar mezelf gek maken, doe ik niet meer
pi_63183478
Precies, leonieke, het gevoel da tik ongesteld moet worden! Die pijnlijke borsten en steekjes heb ik al sinds het weekend, maar dat gevoel ongesteld te worden en het prikkelbare sinds een dag of 2. Als ik nou een IUI had gehad, zou ik echt denken dat ie gelukt was...maar het KAN gewoonweg niet!

Hoezo weet je morgen al meer leonieke? Bloedonderzoek, echo?
Spannend iig, zou geweldig zijn als het gelukt is
pi_63183819
Pijnlijke borsten heb ik nog nooit gehad Ik ga er nu maar even van uit dat ik gewoon iemand ben die zwanger zal zijn zonder dat ik het ooit klachten zal hebben
Maar die steekjes zijn zo raar... Al sinds zaterdag (en ook al heb ik daarnet gezegd dat ik mezelf niet gek maak, ik kan toch niet ontkennen dat ik al gedacht heb dat die steekjes zijn begonnen rond de innestelingsperiode ).

Morgen bloedonderzoek, dag 25. Is dat bij jullie eigenlijk ook altijd zo vroeg? Zo stom eigenlijk, want waarschijnlijk zal het weer negatief zijn (ik heb er echt geen goed gevoel bij, maar de vorige keer had ik dat wel en was het niets.. dus wie weet Nee, niet gek maken hoor ) en dan maak ik mezelf wijs dat het misschien gewoon te vroeg was
pi_63193973
Spannend, Leonieke.. ik hoop in elk geval op goed nieuws voor jou...

Wilmadonna... hopelijk werkt die acupunctuur voor jullie!

Miss_Sly, rot he, als je lichaam zo doet... ook al weet je dat het eigenlijk gewoon niet raak kan zijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63196546
Het is inderdaad gek, ook ik had afgelopen keer al die klachten. Ik schuif het toch maar af op iets psychisch hoor, anders weet ik het ook niet. Maar natuurlijk is Leonieke gewoon zwanger, dat hoop ik althans.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 18:05:19 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63196836
Leo
k duim met je mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63208528
Morgen terugkomen, ik had 1 ei die nog wel te klein was maar goed omhoog schoot en ivm doorschieten maar morgen terugkomen
Dank jullie wel dat jullie aan mij gedacht hebben
pi_63215751
De meest nerveuze uren van heel de cyclus zijn weer aangebroken. Bloed laten prikken en deze namiddag bellen voor het resultaat.
En ondertussen heb ik ook steeds meer en meer last van pijn.
Maar het is idd gewoon psychologisch of mijn baarmoeder die zich nu al zo erg aan het uitzetten is

(het werken zal alleszins weer moeilijk zijn vandaag )
pi_63218961
spannend leonieke!
ik hoop dat het positief nieuws is!

fijn Basimah!!!
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 15:31:20 #148
5428 crew  miss_sly
pi_63222645
leonieke, hoe laat bellen ze? Zo spannend dit
pi_63223052
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, hoe laat bellen ze? Zo spannend dit
Ik moet zelf bellen

Ik ga echt eens van mijn hart een steen moeten maken, vrees ik
(ontkenningsfase? Hoe bedoel je? )
pi_63223275
Dan toch maar gebeld...

En op naar poging 4. Mijn gevoel zat dus jammergenoeg weer eens juist. Het begint een beetje eentonig te worden op die manier

Dat wordt een leuk kraambezoek straks (waarom plan ik zoiets ook met mijn domme oren op zo'n dag...?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')