Ja, als 61 bent...quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Die kerel durft het nog over trainen te hebben? Die oude speklap moet zijn muil houden.
[ afbeelding ]
En hoe zag Arnie eruit toen hij zo oud was als Obama?quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Die kerel durft het nog over trainen te hebben? Die oude speklap moet zijn muil houden.
[ afbeelding ]
Dat had-ie dan moeten zeggen hè. Toen ik 47 was zag ik er toffer uit als Obama. Maar ja, dan wordt het helemaal sneu, vind je ook niet?quote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En hoe zag Arnie eruit toen hij zo oud was als Obama?
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer Obama-signs gejat worden dan McCain-signs, maar Fox weet het weer te brengen als echt nieuws.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lektrocuteerd.html
Dit is wel de ultieme treurigheid ten top...
Het wordt tijd dat het 4 november is.
Ziet er goed uit... en dan nog is er niets aan de hand als Obama Ohio en Florida verliest.quote:
Dat vermoeden heb ik dus niet, op de conservatieve fora waar ik kom zijn al tig McCain supporters hun signs kwijt geraakt.quote:Op zondag 2 november 2008 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer Obama-signs gejat worden dan McCain-signs, maar Fox weet het weer te brengen als echt nieuws.
Is er al een term voor? Joe-the-Plumber-nieuws?
Dat is toch geen verrassing of wel?quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niemand anders die dit interessant vindt?
Als je 61 bent dan moet je geen grote mond hebben over iemand's physique wanneer je eigen lichaam er niet uit ziet.quote:
ik heb juist veel nieuws gehoord over Obama signs die gejat werden... tis een non-issue iigquote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus niet, op de conservatieve fora waar ik kom zijn al tig McCain supporters hun signs kwijt geraakt.
Waarom zou dat moeten boeien? Hij klaagt over Obama's dunne armpjes en dat hij hem mee gaat nemen om te trainen terwijl hij er zelf niet uit ziet.quote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En hoe zag Arnie eruit toen hij zo oud was als Obama?
Wrs dat hij er met dank aan een groot aantal pillen per dag met zijn 47ste iets robuuster uitzag dan Obama? Maar goed dat zei hij niet en daarom moet deze gematgde Republikein zijn muil houden idd over iemands fysiek.quote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als je 61 bent dan moet je geen grote mond hebben over iemand's physique wanneer je eigen lichaam er niet uit ziet.
Mason Dixon ziet het al een tijdje anders dan de andere peilers. Ze hebben McCain in de meeste staten veel hoger dan andere peilers en als je kijkt naar de vorige peilingen van Mason Dixon dan laat het niet ziet dat McCain nu echt aan een surge bezig is.quote:Op zondag 2 november 2008 17:08 schreef Toad het volgende:
Die peilingen van Mason Dixon geven wel erg veel hoop van McCain in de swing states. Volgens mij klopt er niks van.
Hangt er maar van af wanneer de polls dichtgaan en ik denk dat er heel veel vertragingen zullen komen doordat er rijen zijn op het moment dat de normale eindtijd er is. Je kan er echter van uit gaan dat Obama er goed voor staat als bijv. Indiana, een staat die vroeg terugmeld voor Obama is gegaan. Anders kan je 's ochtendsvroeg aanhaken want dan is het vermoedelijk nog niet 100% zeker.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Dit zal best al honderd keer gevraagd zijn maar hoe laat komt de uitslag zo ongeveer, ik ga niet de hele nacht kijken maar wil het wel zo snel mogelijk weten, uitgaande van geen 2000 praktijk zoals bij Bush en Gore
sterker nog, in dit scenario kan hij Missouri, Ohio, Florida, North Carolina én Virginia of Pennsylvania allemaal verliezen en dan wint ie nog. Persoonlijk denk ik niet dat Missouri blauw zal worden, maar het lijkt me stug dat al die staten McCain gaan stemmen.quote:Op zondag 2 november 2008 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ziet er goed uit... en dan nog is er niets aan de hand als Obama Ohio en Florida verliest.
quote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Op 1 april word jij zeker ook vaak in de maling genomen?
Je trapt wel heel erg makkelijk in allerlei fotosoeps.
Het is ook geen fotosoepquote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef USAISCOOL het volgende:
fotosoep ?
North Carolina en Virginia kunnen al bekend worden om 01:00 of 01:30.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Dit zal best al honderd keer gevraagd zijn maar hoe laat komt de uitslag zo ongeveer, ik ga niet de hele nacht kijken maar wil het wel zo snel mogelijk weten, uitgaande van geen 2000 praktijk zoals bij Bush en Gore
zeg dan ook niet dat het een fotosoep is.quote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is ook geen fotosoep
Maar hen die nu moord en brand schreeuwen over iets wat al in 2007 heeft plaatsgevonden en destijds al mediaaandacht heeft gehad..... zijn wel heel erg wanhopig geworden.
quote:Swampland - TIME.com
Sunday, November 2, 2008 at 3:07 pm
McCain Camp: Things Are Getting Tight
On a brief jump flight from Philadelphia to Scranton, McCain adviser Charlie Black and Kansas Sen. Sam Brownback came back to talk up the campaign's conviction that the glass if half full. "Four years ago at this point, George W. Bush was down five points in Iowa," Brownback said. "Today John McCain is down one point in Iowa."
He was citing an unreleased internal McCain campaign poll of the state, which was completed last Thursday, said Black. (The campaign stopped doing its own polling after Thursday, he added, because television time through the election all had to be purchased by Friday.) However, public polls in Iowa suggest that McCain is still in a big hole. Last week, the Des Moines Register poll, which has a good record of prediction in that state, put McCain's deficit at 17 points, with Barack Obama garnering 54 percent of the support.
"McCain is in a good position to win every red state," Black said. "Plus he is probably going to win Pennsylvania and Iowa." Polls have narrowed sharply in Pennsylvania in recent weeks, though Obama still has a sizable lead of 7 points in the Real Clear Politics average. Black said he had seen a poll recently that showed McCain tied in the Philadelphia suburbs, a crucial swing region of the state.
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef USAISCOOL het volgende:
zeg dan ook niet dat het een fotosoep is.
Wat is het punt dan? Er zijn meer Amerikanen die het niet doen dan wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
zeg dan ook niet dat het een fotosoep is.
quote:During the Democratic candidates' debate on 15 January 2008, Senator Obama directly refuted the three primary rumors about him that are circulating via e-mail: that he is a Muslim, that he was sworn in to Congress on the Quran, and that he refuses to say the Pledge of Allegiance:
De nieuwszenders willen eerder de eerste zijn die een staat callen dus wees daar niet bang voor.quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef Caesu het volgende:
[..]
North Carolina en Virginia kunnen al bekend worden om 01:00 of 01:30.
en Florida ook.
als Obama die wint, kan je rustig gaan slapen.
maar die nieuwszenders zullen die staten wel 'too close to call' houden wat langer dan nodig is.
om het spannend te houden anders zappen de kijkers weg.
New Mexico en Colorado kan ook andersom zijn, maar ik gok dat geen van beide ze allebei wint.quote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef Monidique het volgende:
New Mexico lijkt mij zeker Obama. Ik twijfel inderdaad ook nog over Missouri, dat kan rood worden, en misschien een kiesman in Nebreska, ja. Maar Maine? Nee, geloof ik niet. Maine geeft er geen als New Hampshire nog blauw is, lijkt mij.
En Fokski? Mississippi blauw, maar Arkansas niet? Nee, lijkt mij eerder omgekeerd.
Arizona zou wel een afgang zijn voor McCain natuurlijk, denk eigenlijk niet dat die blauw gaat.quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef Monidique het volgende:
Kijk, en Georgia en Arizona, ik weet het niet. Kan blauw worden, maar ik ga uit van rood.
Jawel, 'tuurlijk wel. Kijk maar op Pollster.com, New Mexico diepblauw en Colorado gaat goed.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
New Mexico en Colorado kan ook andersom zijn, maar ik gok dat geen van beide ze allebei wint.
Ik blijf bij mijn voorspelling, we zullen het zien.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, 'tuurlijk wel. Kijk maar op Pollster.com, New Mexico diepblauw en Colorado gaat goed.
Die Joe the plumber is onnozel, hij zegt alles om straks in het congress te komen voor de republikeinen. En FOX News geeft hem graag een podium.quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Monidique het volgende:
Joe the Plumber:
Dit is de Republikeinse campagne van John McCain. Knettergek.
Het is: bi-zar.quote:Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die Joe the plumber is onnozel, hij zegt alles om straks in het congress te komen voor de republikeinen. En FOX News geeft hem graag een podium.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die Joe the plumber is onnozel, hij zegt alles om straks in het congress te komen voor de republikeinen. En FOX News geeft hem graag een podium.
Wat een onnozel figuur zeg. 'Barack Obama's ideology opposes what democracy stands for'quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Monidique het volgende:
Joe the Plumber:
quote:The Republican Party of Pennsylvania launched a last-minute television ad that calls attention to Barack Obama's relationship with the Rev. Jeremiah Wright.
"If you think you could ever vote for Barack Obama, consider this: Obama chose as his spiritual leader this man," the ad's narrator says before clips of Wright's controversial statements are shown.
"Does that sound like someone who should be president?" the ad asks.
[...]
Sen. John McCain has repeatedly said he does not believe Obama's relationship to Wright should be an issue -- to the ire of some Republicans who feel it raises questions about the Illinois senator's judgment.
FOX News weet het volgens mij echt niet meer, dus geven ze deze gast maar even wat zendtijdquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Monidique het volgende:
Joe the Plumber:
Pennsylvania gaat ook naar Obama. Zelfs Klopkoeks(laforests) favoriete poll heeft McCain eigenlijk al afgeschreven.quote:Op maandag 3 november 2008 02:59 schreef Toad het volgende:
Rasmussen:
Pennsylvania
Obama 52% +1
McCain 46% -1
Ik keek Skynews live gisteren en dat werd vanuit Florida gepresenteerd en daar zijn een zekere Roni Raab van de Joodse gemeenschap uit Florida dat de zij op McCain gingen stemmen terwijl zij normaal meer Democrats stemmen. Ze vinden dat GW Bush veel goeds voor hun heeft gedaan.quote:
Als we nou al iedere individuele kiezer voor McCain moeten opvoeren als positief nieuws voor McCain, wordt het wel heel armoedig, niet?quote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik keek Skynews live gisteren en dat werd vanuit Florida gepresenteerd en daar zijn een zekere Roni Raab van de Joodse gemeenschap uit Florida dat de zij op McCain gingen stemmen terwijl zij normaal meer Democrats stemmen. Ze vinden dat GW Bush veel goeds voor hun heeft gedaan.
Dat is dus weer positief nieuws
quote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik keek Skynews live gisteren en dat werd vanuit Florida gepresenteerd en daar zijn een zekere Roni Raab van de Joodse gemeenschap uit Florida dat de zij op McCain gingen stemmen terwijl zij normaal meer Democrats stemmen.
En stel dat dan bijvoorbeeld de Senaat voor Palin kiest en het Huis voor Obama, leuk team heb je dan.quote:Op maandag 3 november 2008 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Stel dat het 269 tegen 269 gaat worden, dan gaat het Huis dus de president kiezen en de Senaat de vice-president. Gaat het dan om het nieuwe Huis en de nieuwe Senaat (dus na de verkiezingen van 4 november), of gaat het om het Huis en de Senaat zoals ze nu zijn?
Edit: laat maar, het gaat om de nieuwe lichting...
droevig. Dat hele onderwerp was volgens mij voor de gemiddelde kiezer al afgesloten toen Obama in niet mis te verstane bewoordingen afstand nam van Wright. Ook al weer bijna een half jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 00:44 schreef Toad het volgende:
[..]
http://us.cnn.com/2008/POLITICS/11/02/campaign.wrap/index.html
Veel van die gepensioneerde Joden bleken sowieso nog een beetje te racistisch te zijn om op Obama te stemmen bleek in verschillende verhalen en interviews, ligt aan de generatie denk ik.quote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik keek Skynews live gisteren en dat werd vanuit Florida gepresenteerd en daar zijn een zekere Roni Raab van de Joodse gemeenschap uit Florida dat de zij op McCain gingen stemmen terwijl zij normaal meer Democrats stemmen. Ze vinden dat GW Bush veel goeds voor hun heeft gedaan.
Dat is dus weer positief nieuws
quote:Like in many states, the contest in Montana is going to come down to election day turnout. Among those who say they have already cast their ballots in the state, Barack Obama has built up a 61-35 lead. Among those planning to vote on Tuesday John McCain has a 53-40 advantage. The extent to which those folks follow through is likely to be the deciding factor in who takes the state.
De Joodse Gemeenschap in Amerika is zeer invloedrijk en het is dus goed om ze aan je kant te hebben met de verkiezingenquote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Veel van die gepensioneerde Joden bleken sowieso nog een beetje te racistisch te zijn om op Obama te stemmen bleek in verschillende verhalen en interviews, ligt aan de generatie denk ik.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
De Joodse Gemeenschap in Amerika is zeer invloedrijk en het is dus goed om ze aan je kant te hebben met de verkiezingen
Niet echt een hele belangrijke staat met 3 kiesmannen.quote:
Alleen die oudjes stemmen nog overwegend op McCain, de rest is verdeeld of leunend naar Obama volgens de polls die ik heb gezien.quote:Op maandag 3 november 2008 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
De Joodse Gemeenschap in Amerika is zeer invloedrijk en het is dus goed om ze aan je kant te hebben met de verkiezingen
Lijkt het WNF wel.quote:
quote:With the election imminent, Senate Republicans threw their remaining resources into protecting endangered lawmakers in Georgia, Minnesota, Mississippi, New Hampshire, North Carolina and Oregon, while House Republicans were forced to put money into what should be secure Republican territory in Idaho, Indiana, Kentucky, Virginia and Wyoming.
In aantal niet, maar het zou redelijk opmerkelijk zijn als Obama deze staat kan binnenslepen.quote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet echt een hele belangrijke staat met 3 kiesmannen.
Het is wel een redelijke rode staat inderdaad, dus wat dat betreft zou een overwinning van Obama wel weer redelijk opmerkelijk zijn. Maar dan nog gaat het meer om staten als Florida, Ohio en Pennsylvania.quote:Op maandag 3 november 2008 10:20 schreef QBZZ het volgende:
[..]
In aantal niet, maar het zou redelijk opmerkelijk zijn als Obama deze staat kan binnenslepen.
In 2004 had Bush ruim 20 procent voorsprong, in 2000 zelfs 25 procent. Clinton wist Montana in 1992 binnen te slepen, maar dat kwam vooral door het feit dat rechtse stemmen werden verdeeld onder Bush sr en Ross Perot.
Ja, de laatste twee dagen heeft Obama +10 en +12 bij Zogby. Tezamen met de -1 is het dan +7. Erg wisselend en ongeloofwaardig ja. Zogby wordt dan ook als slechtste poller gezien deze cyclus ondanks een goede reputatie in het verleden. Morgen vervalt de -1 in het driedaagse gemiddelde, dus Obama zal waarschijnlijk nog meer stijgen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:13 schreef QBZZ het volgende:
Zogby laat in de afgelopen twee dagen een enorme stijging voor Obama zien (van 49,1 naar 50,9), terwijl McCain ongeveer gelijk blijft (van 44,1 naar 43,8). Terwijl vrijdag in het commentaar nog gesteld werd dat McCain over enkel de laatste dag de leiding had overgenomen van Obama. Hoe betrouwbaar is dit? Dit is volgens mij volstrekt ongeloofwaardig, helemaal als je bedenkt dat die één procent voorsprong die over vrijdag gemeten werd ook nog in de driedaagse laatste peiling verwerkt zit.
Commentaar van zaterdag: "Is McCain making a move? The three-day average holds steady, but McCain outpolled Obama today, 48% to 47%. He is beginning to cut into Obama's lead among independents, is now leading among blue collar voters, has strengthened his lead among investors and among men, and is walloping Obama among NASCAR voters. Joe the Plumber may get his license after all. "Obama's lead among women declined, and it looks like it is occurring because McCain is solidifying the support of conservative women, which is something we saw last time McCain picked up in the polls. If McCain has a good day tomorrow, we will eliminate Obama's good day three days ago, and we could really see some tightening in this rolling average. But for now, hold on."
Commentaar van vanochtend: "Barack Obama is where he needs to be and John McCain is not. In a multi-candidate race, assuming the minor candidates can win around 2%, 51% can win. Obama holds the groups that he needs and continues to hold a big lead among independents and his base. McCain seems to be holding his base without expanding it or moving into Obama's territory. A reminder: we will have another release based on polling through midnight Monday out early Tuesday."
Het is niet door de landelijke campagne gedaan he, maar door de PA republicans...quote:Op maandag 3 november 2008 01:52 schreef maartena het volgende:
McCain brak zijn woord dat Rev. Wright niet gebruikt zal worden in hun campagne.....Wright was "off limits" volgens McCain, tot vandaag.
Ohio en Florida zijn gelukkig juist niet zo belangrijk dit jaar. Obama heeft ze niet nodig. De drie staten waar het om draait zijn Pennsylvania, Colorado en Virginia. Als McCain Pennsylvania wint heeft hij nog een kans. Als Obama zowel Pennsylvania als Virginia wint kan het voor hem eigenlijk al niet meer mis gaan. Wint hij alleen Virginia dan is de kans groot dat de race in Colorado wordt beslist.quote:Op maandag 3 november 2008 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel een redelijke rode staat inderdaad, dus wat dat betreft zou een overwinning van Obama wel weer redelijk opmerkelijk zijn. Maar dan nog gaat het meer om staten als Florida, Ohio en Pennsylvania.
Ze zijn niet zozeer cruciaal voor Obama, maar wel voor McCain. De solid Obama staten + OH en FL zijn voldoende voor de overwinning.quote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Ohio en Florida zijn gelukkig juist niet zo belangrijk dit jaar. Obama heeft ze niet nodig. De drie staten waar het om draait zijn Pennsylvania, Colorado en Virginia. Als McCain Pennsylvania wint heeft hij nog een kans. Als Obama zowel Pennsylvania als Virginia wint kan het voor hem eigenlijk al niet meer mis gaan. Wint hij alleen Virginia dan is de kans groot dat de race in Colorado wordt beslist.
Florida heeft natuurlijk wel veel zetels. Als Obama Florida wint heeft hij sowieso gewonnen. Maar vier jaar geleden stond Bush slechts 0.6 procent voor in het gemiddelde van de peilingen van Florida, hij won de staat uiteindelijk met 5 procent. Ik zou niet te veel hoop vestigen op Florida
Maar zelfs dan is de kans op een overwinning voor McCain nog niet heel groot.quote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zijn niet zozeer cruciaal voor Obama, maar wel voor McCain. De solid Obama staten + OH en FL zijn voldoende voor de overwinning.
Dezelfde die ook al waarschuwden voor een tweede holocaust aan Joodse kiezers, toch?quote:Op maandag 3 november 2008 11:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is niet door de landelijke campagne gedaan he, maar door de PA republicans...
Dat is een tweede, maar McCain moet ze hoe dan ook in ieder geval winnen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is de kans op een overwinning voor McCain nog niet heel groot.
quote:
quote:the emblematic stupidity of the campaign
vind je dat een lekkere man?quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef laforest het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef laforest het volgende:
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/The-Shield-TV-07.jpg
quote:
Alleen een perverseling zoals jij zou zo'n opmerkingen bedenkenquote:
best ziekelijk eigenlijk...quote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Nielsch het volgende:
De republikeinen zijn nerveus en proberen op allerlei trieste manieren mensen te weerhouden van stemmen:
http://www.msnbc.msn.com/id/27508967/
Had ook niet veel langer moeten duren, ben het aardig zat inmiddels.quote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef Nielsch het volgende:
It's the Day before E-Day
Dan kunnen ze een week lang gratis koffie en ijs uit gaan delenquote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef schoelje het volgende:
Las net een advertentie op de NYTimes, starbucks geeft iedereen die gaat stemmen een gratis kopje koffie.
Wellicht nog een goede tip van horecabedrijven om de opkomst van de waterschapsverkiezingen omhoog te krikken=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |