Vrouwen in de regenquote:
quote:
Daar heb ik écht een schurfthekel aan. Bovendien is 't bijna een half uur ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zo mieterig zijn en gewoon fietsen.
schrijf er een collum overquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen in de regen zuigt. Vrouwen in de regen though.
Hoe verpest kan je leven zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fok!smiley in je telefoon willen invoegen,.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Je doet een uur over een simpele paint?
inc denkwerkquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Je doet een uur over een simpele paint?
Maw: 55 minuten denkwerk en 5 minuten paint?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
inc denkwerkhet is niet lukraak wat lijnen neerplempen en that's it... plus paint met laptop werk niet zo snel als met een muis
en dit was schets 2 kon je ook in de bron zien natuurlijk, echte nerds kijken daar naar
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: 55 minuten denkwerk en 5 minuten paint?
mwa was iemand met een zelfbouw project @ motorforum, die zelf even geen ideeen had, dus heb ik paint er bij gepakt en na wat denken wat getekend, en toen weer 3 keer opnieuw getekend tot ik er tevreden over was :p Maargoed bijna alles is dus met dikke lijn getekend, en elke lijn op de foto bestaat uit 3-4 dikke paint lijnenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik gebruik altijd de laptopmuis!
Maare mooie paint hoor.. t is alleen wel handig als je uitlegt wat het doel ervan is, anders heb je m.i. toch gewoon maar wat lijntjes in de vorm van een motor neergezet
Mag je wel terug rijden als er een fiets achter in de auto ligt danquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga m'n fiets maar eens achterin gooien en richting die verjaardag.
Bierrrrrrrr!
Ja mên, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist hèquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mag je wel terug rijden als er een fiets achter in de auto ligt dan
Ik haal niet eens vier dagen zonder stappen! Sinds ik vrijgezel ben is het party-timequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:43 schreef SiETSKE. het volgende:
ouwhoerr. 4 weken achter elkaar niet stappen..
ik zit op de helft.
whoppatee!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik haal niet eens vier dagen zonder stappen! Sinds ik vrijgezel ben is het party-time
Ja, maar jij bent nog maar een ukkepuk!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:50 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
whoppatee!
zo hoort het ook.
maar ik heb geen geld, aangezien ik in november te veel geld uit ga geven.
opzich wel relaxt, kan nu uitkijken naar de 15e.
en dan meteen 11 uur lang achter elkaar feesten.
ja kom me even halen hier in druten. ;pquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
sietske ga je mee de stad inwe halen mikkie ook ff op
nou en!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog maar een ukkepuk!![]()
Djeejs, voor elf uur feesten heb ik wel een haffel drugs nodig!
Drutenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja kom me even halen hier in druten. ;p
nee maar ik zit al klaar om mn bed in te duiken
[..]
nou en!
ja ik denk ook dat ik een pilletje nodig heb eigenljik.
ja ik kan er ook niet veel aan veranderen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Druten![]()
Sympathicomimetica, de gekste!
Omdat ik een nerd ben!quote:Op zondag 2 november 2008 00:04 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niet veel aan veranderen.
en waarom dat sjieke woord van je?
Ik moet bekennen: swarmi houdt woord.quote:
had zomaar gekuntquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SiETSKE. het volgende:
ja kom me even halen hier in druten. ;p
Ik denk eerder dat ze volgens Yashi niet kunnen tennissen. Maar...dan vraag ik me af: kan Yashi zélf wel tennissen?quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
Homo's? Kunnen die niet wiien ofzo?
ff met mn zusjes overleggenquote:
het was háár oppas adresquote:Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
creepy helmond shit, yasha
heb je gehoord van iemand of wat?
Een sterk verhaal gehoord bij de kapper. Dat zegt, genoeg, me dunkt.quote:Op zondag 2 november 2008 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat vertelde zo'n dude op de verjaardag gister, hij had het volgens mij weer op zijn werk gehoord.. (Kapper dus die horen alles) maar ik geloof het gewoon NIET! dat mag niet waar zijn
volgends mij was het een reactie op niel's feestjequote:Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee? jij praat niet op een verjaardag? Bij jullie komen er geen sterke verhalen op tafel?
Jahwel, over werk, uitgaan, voetbal, alcohol en dat soort gezwetsquote:Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee? jij praat niet op een verjaardag? Bij jullie komen er geen sterke verhalen op tafel?
Had 'ie maar slimmer moeten boekenquote:Op zondag 2 november 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van me heeft zo'n kut iets. Gisterochtend onze tijd vertrokken uit Australie, staat ie nu al vanaf 8 uur onze tijd op Heathrow waar hij nu nog 10 uur op een vlucht naar Frankfurt mag wachten, terwijl er de hele dag genoeg gaan, maarja zijn bagage zit int andere vliegtuig dus hij kan niet omboeken..
Maar komop Heathrow, dan ben je bijna thuis en moet je daar 12 uur in totaal gaan wachten
Prison break kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen zin om te beginnen met leren voor m'n tentamen van morgen.
Wat nu
Petjes heb ik dan weer niet (ik heb geen pet-hoofd), dus dan loop ik er wel echt een tijdje bij als Captain Cancerquote:
omdat wij dat kut vindenquote:Op zondag 2 november 2008 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw Moblo (als die hier nog leest) Why the hell mariokarten jullie met die nunchuck, je kan gewoon als je de wiicontroler horizontaal houdt ermee sturen alsof het een echt stuur is.. Of van die cheapass stuurtjes halen.. Te briljant zijn dieAls ik het zo deed kon ik het tenminste wel
Jammer voor swarma danquote:Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
morgenzodalijk ff de tondeuse over mn vogelnestje laten halen
weet je wat ik net gedaan hebquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Puicke tip!
Denken jullie trouwens dat het me zou staan als ik m'n haar millimeter?
Ik heb wel 2 tentamens gehad toen ik nog op de middelbare zat (heb toen al een vak gevolgd) maar die tellen niet mee, want ik had door school helemaal geen tijd om te lerenquote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja het waren je eerste tentamens toch? dus was wel benieuwd hoe je het vond.. Ik weet nog dat ik echt terug naar de middelbare school wilde
Daarna terug brengen kan niet, dat zien ze en dat is niet netjes. Nu is er niks aan de hand is het nog gewoon verkoopbaar.quote:Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja of je leest em gewoon en vormt er zelf een mening over
En dan breng je hem daarna terug![]()
Wat bedoel je met verschillenquote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
BTW: fotos afdrukken op linnen/canvas... wie weet de verschillen? want op internet komt er niet echt veel uitrollen...
Zou k ook willen weten. Zou wel zoiets willen voor vriendinquote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
BTW: fotos afdrukken op linnen/canvas... wie weet de verschillen? want op internet komt er niet echt veel uitrollen...
ja had ik ook al door dat die redlijk goed wasquote:Op zondag 2 november 2008 16:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verschillen
Wij hebben vaker besteld bij herinneringenoplinnen.nl dat is iig een prima bedrijf.
Ik kreeg helemaal geen blaadje meequote:Op zondag 2 november 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij ons duurt het meestal minstens 3 weken maximaal een maand.. Maar bij ons staat ook altijd opt tentamen wanneer we de uitslag krijgenop dat bladje wat je mee naar huis krijgt/ af moet laten tekenen.
Nee dat werkt niet. Want: bij een ongelezen boek plakken de bladzijden aan elkaar (hou 'm maar eens met de rug boven en wapper dan). Bij een gelezen boek is dat niet meer zo.quote:Op zondag 2 november 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
hm zou dat niet werken? als je een boek echt heel netjes leest
Ik zou het ook nooit doen hoor
noobquote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschillende versies en framerates van films. Zit je een film te kijken, loopt de ondertiteling na 3 kwartier niet meer gelijk
.
Gisteren de hele dag gewerkt, daarna een Apple event. 's Avonds nog de stad in geweest, ergens blijven slapen. Was half zes ofzo weer thuis, om 10 uur weer op en toen van 12 tot 5 gewerkt. Ik ben nu net thuis na een dag werken met 3 uur slaap in mijn mikquote:
Overal het positieve uit halen: vanavond zul je heerlijk slapenquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag gewerkt, daarna een Apple event. 's Avonds nog de stad in geweest, ergens blijven slapen. Was half zes ofzo weer thuis, om 10 uur weer op en toen van 12 tot 5 gewerkt. Ik ben nu net thuis na een dag werken met 3 uur slaap in mijn mik.
Whehe ja dat absoluutquote:Op zondag 2 november 2008 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overal het positieve uit halen: vanavond zul je heerlijk slapen.
quote:Top 50 posters in oktober 2008
De afgelopen maand hebben deze 50 mensen het meest gepost:
Plaats / aantal / gebruiker
035. 1775 swarmahoer
036. 1729 Yashaaaaa
Het blijft een prachtig paar!quote:
[FORUM STATS] Maandcijfers - Oktober 2008quote:
quote:032. 1821 Californium
Ik weet hetquote:Op zondag 2 november 2008 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - Oktober 2008
En voor de volledigheid: Cali mag niks zeggen over anderen
[..]
Wat een lukoek weerquote:Op zondag 2 november 2008 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
als t de herinnering erachter is maakt de afdrukvorm niet uit, kan je bij wijze van spreken gewoon a4tjes printen en inlijsten, en dan een écht (kwalitaitief mooie) foto laten afdrukken op linnen
quote:Op zondag 2 november 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah dat is al 600 minder als dan de maand ervoor! ik ben aant afbouwen
Beter dan over je laptop om in de gedachtegang van Mikkie te blijvenquote:Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
....![]()
ik lees terug, en kom die Sarah Palin pic tegenwil hem aan me ma laten zien dus ik draai de laptop even, gooi met een snoer mijn kop thee over mijn broek
quote:
Sorry.quote:Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
....![]()
ik lees terug, en kom die Sarah Palin pic tegenwil hem aan me ma laten zien dus ik draai de laptop even, gooi met een snoer mijn kop thee over mijn broek
Heb je 't over dat fotopapier? Geen verstand vanquote:Op zondag 2 november 2008 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
zou ik hem terugbrengen naar de winkel pietje
Had je Léon nog nooit gezien?quote:Op zondag 2 november 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leon is trouwens een briljante film. Gedownload omdat ie in de IMDB top 100 staat, terecht dus
.
T is dan ook niet zo'n film die je zomaar ff opzet natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Het komt er gewoon niet van. Daar moet ik echt een avond vrij voor hebben en 'm inplannen. Dat is er nog niet van gekomen.
nee je film die niet werktequote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 't over dat fotopapier? Geen verstand van.
Preciesquote:Op zondag 2 november 2008 19:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
T is dan ook niet zo'n film die je zomaar ff opzet natuurlijk
Nooit van gehoord, even torrentje zoekenquote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en nog een in de rijtje: Dead Man's Shoes
Pulp Fiction mis je niks aan, wat een boutfilmquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef Nielez het volgende:
K ben de enige op de hele wereld die zelfs pulp fiction niet gezien heeft.
Léon ook niet.
Cultuurbarbaar dat ik ben.
Maar Hamilton werd dan ook wel met een grote bak mazzel kampioen. In de laatste bocht Glock voorbij omdat die verkeerde banden had, kom op... Een waardig wereldkampioen had z'n zege gedurende de wedstrijd veilig gesteld en het niet op die laatste ronden aan laten komen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel gaar, Hamilton kampioen terwijl massa en ferrari dachten dat zij het waren
Achter aansluiten meis! Ik heb LR harder nodig!quote:Op zondag 2 november 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is LR er? ik moest iets vragen over die musical van mn ouders
Sowieso is Hamilton maar mwah. Massa is een keer of vijf uitgevallen door technische problemen (dus niet zn eigen schuld), in die races heeft Hamilton meer dan 30 punten gepakt. En dan wordt 'ie nog maar op één punt kampioen, dat is dan een behoorlijke misser. Hamilton is kampioen geworden door het werk en de betrouwbaarheid van McLaren, en niet door z'n eigen kwaliteiten.quote:Op zondag 2 november 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zei ik net ook al, ben je wereldkampioen sta je niet eens op het podium omdat je de hele race op save hebt gereden.
Maar goed dat je niet eruit ziet als een schoffie! Als ik hetzelfde had gedaan dan stonden er binnen 2 minuten 3 politiewagens.quote:Op zondag 2 november 2008 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
Zat ik zo op de parkeerplaats in de auto m'n boxen achterin te fixen, die deden het niet op de radio
Zat dus met zo'n zaklamp, voorover gebogen met een bundel draden te klooien, lopen dr zo'n stel mensen langs met zo'n-hoofd, as in, wtf zit die te doen
Wow, een verkapt complimentquote:Op zondag 2 november 2008 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet eruit ziet als een schoffie!
Nee, ik probeer je te versieren!quote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wow, een verkapt complimentBen je ziek ofzo?
Nope!quote:Op zondag 2 november 2008 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
!!!! Ik moest lachen
Is 't zo hopeloos?
quote:
Weet je zeker dat dat nodig is dan?quote:Op zondag 2 november 2008 21:26 schreef IrishBastard het volgende:
Weet er trouwens iemand een adres waar ik fatsoenlijk, goed en voor een aangename prijs de wielen van de auto kan laten balanceren?
Dan moet je dat dus niet doenquote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vrij zeker ja, stuur gaat nogal trillen als je boven de 120-130 komt
Bij het vervangen van de achterbanden is het volgens de vorige eigenaar idd niet gebeurd, dus heb redelijke aanwijzingenquote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus niet doen.
Kan aan verschillende dingen liggen hè. Ik heb het nog nooit apart laten doen, alleen toen ik laatst twee nieuwe bandjes kocht zijn de wielen gebalanceerd.
En belangrijk natuurlijk: werken je boxen inmiddels?
Heb je de Rallye-versie (gezien de wielkastverbreders en de spoiler)? Leuk bakkie manquote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de FOK! stok opgehaald uit Nijmegen vanmiddag.
FOK!stok door NL spel #78: Onderweg
Hahaha nee dat was niet de bedoeling!quote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het vroeg..
Maar: mijn ouders vroegen zich af dat op het moment dat Pia Douwes in badpak onder een of andere boog stond ze bij jullie ook viel? Anders was dat niet helemaal de bedoeling namelijk
Lekker hequote:Op zondag 2 november 2008 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
Boah, gek! Je hebt een nieuw modelDie zijn
Jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou, jij kende Sharon toch uit expeditie robinson, strakke actie van haar
![]()
.
Jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had je dees op de bowlmeet ook al ouwe?
Het zijn van die OZ-velgen of niet? Anders lijken ze er erg opquote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker he.
Weet alleen nog niet wat ik met mijn velgen moet. Ze worden sowieso opnieuw gepoedercoat. Wit of zoals ze nu zijn.
En Angeleyes dan nog.
OZ velgen jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
Het zijn van die OZ-velgen of niet? Anders lijken ze er erg op. Witte poedercoating daarop is wel blits denk ik.
Kost trouwens wel een paar centen, of niet dan? Is auto een beetje liefhebberij van je?
Waarom dan wel investeren in de velgen?quote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
OZ velgen ja.
Verder heb ik helemaal niets met auto's.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar weer eens wat nieuwe tieten introduceren
Ja goed, het is ook niet mijn favoriet, maar de reply was snel en daar ging het omquote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef LastRequest het volgende:
Mik wat een centenbak
Maare het is rustig omdat Yasha en ik niks te melden hebben over auto's (gok ik, en anders spreek ik iig voor mezelf).
Meer onderhoud eigenlijkquote:
Hoezo tietenquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vaak is online bestellen nog goedkoperquote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Houniet het volgende:
Hmm ik krijg volgende week minimaal 20% korting bij Ici Paris XL.
Nieuwe Hugo halen. Zelf uit Egypte ook een lekkere meegenomen vanaf schiphol, Lacome Hypnose
.
Squash heb ik afgelopen periode al gedaan, dus vandaar de twijfelquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja o.a.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was je daarom amper hier? Omdat je op vakantie was?
Was het voordeel daarvan?quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hier nog drie uitnodigingen liggen. Zijn prive uitnodigingen, dus winkelen na sluitingstijd. Kan ook in Nijmegen. Anders gooi ik ze weg.
Ah kijk, da's niet vervelend. En met 20% korting kom je meestal ook op de onlineprijs uit.quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hier nog drie uitnodigingen liggen. Zijn prive uitnodigingen, dus winkelen na sluitingstijd. Kan ook in Nijmegen. Anders gooi ik ze weg.
Dat zijn privé verkoopavonden voor uitgenodigden. Maarja je hoeft er niet heenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Zo, het heeft wat F5'en gekost, maar ik ga vanaf volgende week tennissen op dinsdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |