Vrouwen in de regenquote:
quote:
Daar heb ik écht een schurfthekel aan. Bovendien is 't bijna een half uur ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zo mieterig zijn en gewoon fietsen.
schrijf er een collum overquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen in de regen zuigt. Vrouwen in de regen though.
Hoe verpest kan je leven zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fok!smiley in je telefoon willen invoegen,.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Je doet een uur over een simpele paint?
inc denkwerkquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Je doet een uur over een simpele paint?
Maw: 55 minuten denkwerk en 5 minuten paint?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
inc denkwerkhet is niet lukraak wat lijnen neerplempen en that's it... plus paint met laptop werk niet zo snel als met een muis
en dit was schets 2 kon je ook in de bron zien natuurlijk, echte nerds kijken daar naar
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: 55 minuten denkwerk en 5 minuten paint?
mwa was iemand met een zelfbouw project @ motorforum, die zelf even geen ideeen had, dus heb ik paint er bij gepakt en na wat denken wat getekend, en toen weer 3 keer opnieuw getekend tot ik er tevreden over was :p Maargoed bijna alles is dus met dikke lijn getekend, en elke lijn op de foto bestaat uit 3-4 dikke paint lijnenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik gebruik altijd de laptopmuis!
Maare mooie paint hoor.. t is alleen wel handig als je uitlegt wat het doel ervan is, anders heb je m.i. toch gewoon maar wat lijntjes in de vorm van een motor neergezet
Mag je wel terug rijden als er een fiets achter in de auto ligt danquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga m'n fiets maar eens achterin gooien en richting die verjaardag.
Bierrrrrrrr!
Ja mên, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist hèquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mag je wel terug rijden als er een fiets achter in de auto ligt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |