abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62858186
quote:
In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.

NET 5 heeft het concept van Smaken Verschillen in maart van dit jaar aangekocht van de Britse producent Granada. Onder de titel Come Dine With Me is het programma in het Verenigd Koninkrijk een groot succes op Channel 4. Het programma wordt sinds 2005 uitgezonden en houdt dagelijks 2,3 miljoen kijkers per aflevering aan de buis gekluisterd. Daarmee scoort het format een marktaandeel van 15%. Inmiddels is Come Dine With Me in een locale variant te zien in de Verenigde Staten, Denemarken, Duitsland en Frankrijk.

Iedereen die denkt dat hij of zij tijdens een etentje hoge ogen kan gooien als ideale gastheer- of vrouw is, kan zich nog aanmelden voor Smaken Verschillen.
http://www.net5.nl/web/show/id=175277

Laatste post van Dark Elf:
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:38 schreef DarkElf het volgende:
even de herhaling gekeken: wat een rare mensen zeg

sowieso is de Ahmet echt vreemd, want je kan mij niet vertellen dat iemand zó fel reageert over kip en een woordje als verdomme... waar kwam die sneer dan vandaan over de buikpijn en de aubergine?

bah, nare man.

Leuk gekookt die Robert trouwens.
[NET 5] Smaken verschillen deel 2

En verder....
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:34 schreef ShinobizWinter het volgende:
Cecile zou ik ook niet bepaald en normaal noemen, zij maakte telkens één van haar borden op, op de vuilnisbak. Dat getuigt nou niet bepaald van volwassen en mentaal sterk gedrag. Ondanks dat je gasten onterecht kritisch zijn.
Onvolwassen omdat ze zei dat het Titia haar bord was? Ik denk dat ze dat gekscherend zei. Natuurlijk komt zo'n opmerking niet zomaar ergens vandaan, maar je kan er ook te zwaar aan tillen. Punt was volgens mij simpelweg dat ze geen ruimte had. Niets meer niets minder.

Ahmet heb ik inderdaad ook 'shiet' horen roepen. Het is natuurlijk niet netjes voor zowel gastvrouw als gast, maar om er zo zwaar aan te tillen als hij deed... Daarbij zei ze geen 'gvd' maar verdomme, en dat maakt wat mij betreft ook nog wel een veschil.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheSilverSpoon op 01-11-2008 12:03:31 ]
pi_62858455
Wat had die vrouw een dikke bovenarmen draag dan iets met lange mouwen zeg
pi_62859989
Die titia was echt een retard. Ik zag trouwens een 'oud-deelnemer' bij Editie NL. Het ging over 'rent-een-vent' en Jacco (die kneus die zogenaamd leraar was) was de vent die betaald werd om op date te gaan.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_62860273
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die titia was echt een retard. Ik zag trouwens een 'oud-deelnemer' bij Editie NL. Het ging over 'rent-een-vent' en Jacco (die kneus die zogenaamd leraar was) was de vent die betaald werd om op date te gaan.
Soort Gigolo, of zonder de happy ending? Ik kan me overigens niet voorstellen dat vrouwen zitten te wachten op gezelschap van Jacco eigenlijk... Waat een saaie doofus is dat zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheSilverSpoon op 01-11-2008 15:49:48 ]
pi_62861736
Jacco? Was dat niet Erwin?

Tevens TVP.
pi_62861838
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Jacco? Was dat niet Erwin?

Tevens TVP.
nee het was jacco.
pi_62862015
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

nee het was jacco.
Er heeft alleen een Jaco meegedaan bij Smakenverschillen.
pi_62862183
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Er heeft alleen een Jaco meegedaan bij Smakenverschillen.
Je hebt gelijk, t was Erwin. Maar zo heette ie niet bij Editie NL.
pi_62862404
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Was dat die stumperd die zo 'gesloten' was? Die is een soort van gigolo zonder happy ending? Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen met zo'n kerel gezellig een avond uit willen. Wat een saaie vent. Maar kennelijk is hij leuker als je er een kwartje in gooit.
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat is dan ook wel raar... het net sluit zich langzaam.
pi_62862459
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:39 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Was dat die stumperd die zo 'gesloten' was? Die is een soort van gigolo zonder happy ending? Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen met zo'n kerel gezellig een avond uit willen. Wat een saaie vent. Maar kennelijk is hij leuker als je er een kwartje in gooit.
[..]

ja die zei bijna niks, en had een soort 'aanvaring' met een van de dames die er die week bijzaten. (daar weet ik verder niks van want ik zag dat alleen in een kleine terugblik)

hij zei ook bijna niks op de 'date' bij editie NL, voor zover ik kon zien.
pi_62862513
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

ja die zei bijna niks, en had een soort 'aanvaring' met een van de dames die er die week bijzaten. (daar weet ik verder niks van want ik zag dat alleen in een kleine terugblik)

hij zei ook bijna niks op de 'date' bij editie NL, voor zover ik kon zien.
Net even rtlgemist gekeken, maar het is 'm helemaal niet. Hij praat wel een beetje net zo sloom, lijkt er wel heeeeeeeel klein beetje op, maar daar houdt het ook mee op.

Bewuste stuk van EditieNL:
http://www.rtl.nl/compone(...)en_man.avi_plain.xml

pi_62862527
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:39 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

ja lijkt me ook niet dat ie leraar is als ie s avonds dat moet doen. of misschien doet ie t maar af en toe
pi_62862540
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Net even rtlgemist gekeken, maar het is 'm helemaal niet. Hij praat wel een beetje net zo sloom, lijkt er wel heel klein beetje op, maar daar houdt het ook mee op.
geef eens een link
pi_62862717

lol, ik vond t wel vergelijkbare types, allebei hadden ze ook een of ander gay maroc-accentje
pi_62862775
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]

lol, ik vond t wel vergelijkbare types, allebei hadden ze ook een of ander gay maroc-accentje
Het is zijn broer.
pi_62869300
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat had die vrouw een dikke bovenarmen draag dan iets met lange mouwen zeg
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:16:13 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62870987
TVP voor maandag hopelijk een leukere groep!!
  zondag 2 november 2008 @ 17:24:12 #18
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62885907
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:50 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Soort Gigolo, of zonder de happy ending? Ik kan me overigens niet voorstellen dat vrouwen zitten te wachten op gezelschap van Jacco eigenlijk... Waat een saaie doofus is dat zeg.

Whahahaha welke vrouw wilt daar nou voor betalen?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zondag 2 november 2008 @ 18:06:08 #19
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62887070
Die Titia is echt een overactieve huppelkut, god, wat zou ik daar chagrijnig van worden zeg
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_62888169
Wat een rat, die Robert, met die bloemen!
pi_62888372
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een rat, die Robert, met die bloemen!
Denk dat de filmploeg een leuk ideetje kreeg om wat 'spannends' te laten gebeuren toen ze zagen dat Robert een bosje bloemen mee had genomen. Robert weet zelf ook wel dat hij het niet nodig had om te winnen. Onder normale omstandigheden dan, want nu sloeg de uitslag helemaal nergens meer op.
pi_62888636
Die cijfers bij Cecile gaan ook nergens over.
2x een 8, en dan de 6 van Titia, meer op persoonlijke gronden volgens mij
Die 4 van Ahmet gaat helemaal nergens over.
Sowieso vind ik dat die elke keer veel te veel zit te klagen over de smaak waarbij hij zich veel te veel laat leiden door zijn smaak en geen nuance aanbrengt dat smaken kunnen verschillen.
pi_62890025
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Titia is echt een overactieve huppelkut, god, wat zou ik daar chagrijnig van worden zeg
Ze heeft behoefte aan een cursus spreekvaardigheid en argumentatie.
  zondag 2 november 2008 @ 20:24:04 #24
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62891166
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef -0- het volgende:
Die cijfers bij Cecile gaan ook nergens over.
2x een 8, en dan de 6 van Titia, meer op persoonlijke gronden volgens mij
Die 4 van Ahmet gaat helemaal nergens over.
Sowieso vind ik dat die elke keer veel te veel zit te klagen over de smaak waarbij hij zich veel te veel laat leiden door zijn smaak en geen nuance aanbrengt dat smaken kunnen verschillen.
Die Titia die stemde niet al te hoog omdat ze ZELF wilde winnen en als je anderen hoge cijfers geeft dan kan dat je eigen score in gevaar brengen!
pi_62896239
Het eten van kreeft daar heb ik niets op tegen. Maar waarom zie ik in deze reeks al twee van die wannabe chefjes zo'n dier levend in een pan kokend water gooien? In 2008 he?

Achterlijke kutnoobs. .
pi_62896925
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef Stali het volgende:
Het eten van kreeft daar heb ik niets op tegen. Maar waarom zie ik in deze reeks al twee van die wannabe chefjes zo'n dier levend in een pan kokend water gooien? In 2008 he?

Achterlijke kutnoobs. .
Hoe moet het dan volgens jou?
pi_62897288
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe moet het dan volgens jou?
Ik ben uiteraard maar eenvoudig en eet niet dagelijks kreeft. Wel kun je kreeften veel humaner omzeep helpen door ze in water met langzaam stijgende temperatuur in coma te laten raken. Dat in het kokende water donderen is niet nodig. tja voor het rode kleurtje wellicht maar erg aardig vind ik het niet.
pi_62897608
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Stali het volgende:
Ik ben uiteraard maar eenvoudig en eet niet dagelijks kreeft. Wel kun je kreeften veel humaner omzeep helpen door ze in water met langzaam stijgende temperatuur in coma te laten raken. Dat in het kokende water donderen is niet nodig. tja voor het rode kleurtje wellicht maar erg aardig vind ik het niet.
Weten doe ik het niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet fijner is om heel langzaam om zeep geholpen te worden. Voordat ze in coma raken zijn ze al geruime tijd blootgesteld aan zeer heet water. Zo hard warmt een pan water namelijk niet op. Als je zelf de keuze hebt om in een bad te springen dat kookt, waarin je binnen enkele seconden dood bent. Of je kiest om in een bad te zitten dat langzaam de 40 graden passeert waarna het vreselijk pijn doet, maar je raakt nog lang niet in coma. Pas als je geruime tijd vreselijke pijn hebt gehad raak je buiten westen om vervolgens te overlijden. Keuze lijkt me snel gemaakt.

Al zou het me niet verbazen dat kreeften pijn kunnen voelen, 100% vast staat het overigens niet. Laten we er maar van uitgaan dat het wel zo is.
pi_62897675
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:24 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Die Titia die stemde niet al te hoog omdat ze ZELF wilde winnen en als je anderen hoge cijfers geeft dan kan dat je eigen score in gevaar brengen!
Tja vind ik ook een foute manier van cijfers geven.
Moet je maar goed genoeg zijn als je zelf kookt, heb je dat anderen laag becijferen ook niet nodig.
pi_62897864
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:51 schreef -0- het volgende:
Tja vind ik ook een foute manier van cijfers geven.
Moet je maar goed genoeg zijn als je zelf kookt, heb je dat anderen laag becijferen ook niet nodig.
Het cijfersysteem waar het minst mee gerommeld kan worden, en volgens mij het meest eerlijk is, zou zijn wanneer de deelnemers elkaar moeten rangschikken.

Dag 1: calibratie
Dag 2: niveau van gastheer/vrouw t.o.v. dag 1 - 2 keuzes: beter en slechter
Dag 3: niveau van gastheer/vrouw t.o.v. dag 1t/m2 - 3 keuzes: beste, middelste, slechtste
etc.

Aangezien je elkaar ten opzichte van elkaar beoordeelt kan het niet voorkomen dat je de eerste dag per ongeluk een veel te laag of juist veel te hoog cijfer hebt gegeven, waardoor het resultaat al vast kan liggen.

Gemiddelde rang geeft uiteindelijk je plaats aan. Het enige nadeel is dat er geen maat is voor het verschil tussen bijvoorbeeld positie 1 en 2, terwijl dat op een schaalt van 10 een 6 en een 10 zouden kunnen zijn. Evengoed denk ik wel dat het een systeem is waar iedereen het minst nadeel van ervaart, en stemmers zoals Titia (6'jes) en Ahmet (4) geen kans krijgen.

Het is maar een idee, gaat toch niet gebeuren.
pi_62898767
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Weten doe ik het niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet fijner is om heel langzaam om zeep geholpen te worden. Voordat ze in coma raken zijn ze al geruime tijd blootgesteld aan zeer heet water. Zo hard warmt een pan water namelijk niet op. Als je zelf de keuze hebt om in een bad te springen dat kookt, waarin je binnen enkele seconden dood bent. Of je kiest om in een bad te zitten dat langzaam de 40 graden passeert waarna het vreselijk pijn doet, maar je raakt nog lang niet in coma. Pas als je geruime tijd vreselijke pijn hebt gehad raak je buiten westen om vervolgens te overlijden. Keuze lijkt me snel gemaakt.

Al zou het me niet verbazen dat kreeften pijn kunnen voelen, 100% vast staat het overigens niet. Laten we er maar van uitgaan dat het wel zo is.
Bij geleidelijk stijgende of dalende temperaturen (dus ook bevriezing) ken je fasen van slaap naar coma en dat is een humane manier van kreeft bereiden. Maar bij mensen werkt het eender.

Ik geloof zelf wel dat kreeften pijn voelen. Heb ze de pan in zien gaan en dat is echt geen pretje. Ze "schreeuwen".
Kreeft is aan mij niet besteed maar goed ik heb weinig beter te lullen dan dat ik zelf gewoon vlees bij supermarkt haal wat net zoiets is als de kiloknaller.
Een beetje hypocriet is het dan ook wel. Maar liever zo min mogelijk lijden, denk ik dan. In restaurants wil men kreeften vaak niet laten 'inslapen' vanwege het rode kleurverlies.
pi_62900009
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:54 schreef Stali het volgende:
Ik geloof zelf wel dat kreeften pijn voelen. Heb ze de pan in zien gaan en dat is echt geen pretje. Ze "schreeuwen".
Denken dat kreeften kunnen schreeuwen... Wordt toch lastig zonder longen en stembanden. Ik denk dat het bij jou tussen je oren zit, en dat je het vooral lastig vindt om direct geconfronteerd te worden met het doden van een dier voor consumptie.
pi_62900068
quote:
De bereiding is niet onomstreden, de kreeft wordt meestal levend gekookt. Het is niet precies bekend of een kreeft snel sterft of eerst verlamd raakt. Soms wordt de kreeft geëlektrocuteerd voor het koken, maar ook dan is het moeilijk vast te stellen of het dier dood is of slechts verlamd.
Als de kreeft in kokend water wordt gebracht is het mogelijk dat deze gillende geluiden produceert. Dit is echter lucht die door de hitte uitzet en ontsnapt uit het pantser, en heeft dus niets met schreeuwen te maken.
Van Wiki.
Dat over lucht die door de hitte uitzet en ontsnapt door het pantser heb ik al vaker gelezen.
Dus ik ga er ook gewoon van uit dat dat het geluid is als het er al is.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 november 2008 @ 08:56:07 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62900547
Nieuwe week, nieuwe kansen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 3 november 2008 @ 20:10:52 #35
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62916651
Nou ik ben benieuwd!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_62916665
Wat een figuur nu.
pi_62916761
Oh My, dat wordt niet wat vanavond.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 3 november 2008 @ 20:16:47 #38
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62916803
Ik begin wat hoop te krijgen dat het een leukere groep is! (niet dat dat zo moeilijk is btw )
pi_62917332
Waarom is die blonde Carmen er de volgende keer niet bij.
Sappig !!
pi_62917548
dat voorgerecht zag er echt té vies uit (imo dan)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62922144
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef DarkElf het volgende:
dat voorgerecht zag er echt té vies uit (imo dan)
Dat zag het er zeker. Het zou me niets verbazen als het ook nog eens een zalmstukje uit de diepvries was. Lijkt mij een doordeweeks kookniveau en menu (al eet je doorgaans geen 3 gangen), al hoop ik dat hij normaliter lekkerder eet.
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Loontjah het volgende:
Waarom is die blonde Carmen er de volgende keer niet bij.
Om dezelfde reden dat ze nu 2 uur te laat was.

Volgens mij komt zij stiekem uit het Oosten (Twente, achterhoek), maar probeert dat te verhullen.
pi_62924484
Jorien had in het groepje van vorige week moeten zitten. Wat een tijger is dat zeg.
pi_62924526
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Jorien had in het groepje van vorige week moeten zitten. Wat een tijger is dat zeg.
En enorm vol van zichzelf.

Ik moet de laatste tijd wel meer lachen om Jack Wouterse.
pi_62924616
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

En enorm vol van zichzelf.

Ik moet de laatste tijd wel meer lachen om Jack Wouterse.
Ben benieuwd wat zij en de rest gaat maken deze week. Heb er zin an.
Vanavond was weinig bijzonders.
pi_62924706
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat zij en de rest gaat maken deze week. Heb er zin an.
Vanavond was weinig bijzonders.
Ben benieuwd hoe ze dat met de eindcijfers gaan doen.
Telt dat cijfer van die meid die niet meer meedoet gewoon mee?
Of is dat automatisch het cijfer wat op de naam komt van die nieuwe?
pi_62924879
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dat met de eindcijfers gaan doen.
Telt dat cijfer van die meid die niet meer meedoet gewoon mee?
Of is dat automatisch het cijfer wat op de naam komt van die nieuwe?
Ja dat cijfer van vanavond blijft gewoon staan. Morgen geeft die nieuwe meid gewoon cijfers voor de andere drie.
pi_62927319
quote:
Ik vind het enorm onbeschoft om met een hoofddeksel op aan tafel te gaan zitten. Dat doe je toch niet, en al helemaal niet als je bij iemand gaat 'dineren' (hetzij op discutabel niveau)? Zo'n muts als zij op haar hoofd had vind ik typisch voor vrouwen die zich jonger/hipper willen voordoen dan ze zijn, terwijl het afzichtelijk staat. Al met al vind ik haar gedrag (en kledingkeuze) dus abject en infaam.
pi_62927682
quote:
Ik vond 'r niet bepaald vriendelijk .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:47:10 #49
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62929705
'Dat verwijfde gedoe is niks voor mij'. Het is dat je het zegt... En een vuilniszak onder de tafel waar gegeten wordt?
Ik ben eens benieuwd hoe de rest van de week verloopt met deze groep.
The Police 08-06-2008
pi_62929732
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..

Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62934797
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..

Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
Geen idee of dat met het vrijgezel zijn of de leeftjd te maken heeft, maar ik ben het verder helemaal met je eens. Veel gezeur ook, "lust-ik-nieieiet". Doe eens je best om open te staan voor andere dingen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:59:14 #52
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62944063
Daar gaan we weer!
pi_62944199
quote:

Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaakt
waar ze inderdaad denken alles het beste voor zichzelf te weten, maar elke
avond huilend alleen thuis zitten omdat geen man ze wil.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:03:04 #54
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62944223
Waarom zeggen ze niet waarom Carmen niet meer meedoet! Vals
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:08:29 #55
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62944371
Ben ik helemaal alleen vandaag?
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:21:51 #56
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62944783
Wel een gaaf huis, met zon 'balkon' waarvan je in de keuken kunt kijken!

Bwaaah 'Batterijen?? Dat is wel heeel 2007!' wat is dat nou weer voor opmerking. Al haar vibo's werken toch ook op batterijen!

[ Bericht 61% gewijzigd door -Peach op 04-11-2008 20:29:00 ]
pi_62947184
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef -Peach het volgende:
Ben ik helemaal alleen vandaag?
Nee hoor! Moet alleen de opname nog bekijken. Ben benieuwd naar die zeikmevrouw die alles afkraakt en niks lust!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:51:32 #58
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62947721
Die opmerking van die voice-over toen Jorien begon over dat het een kinderpannenkoek was 'Ja, en dan brengt die meneer je dadelijk ook nog met de auto naar huis.'
Wel ontzettend fout om K3-liedjes te gaan zingen zeg.
En Jorien die uit de pan zat te eten terwijl hij nog bezig was met het bereiden van het eten? Onfatsoenlijk mens.

[ Bericht 10% gewijzigd door YPrue op 04-11-2008 22:45:31 ]
The Police 08-06-2008
pi_62949034
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaakt
waar ze inderdaad denken alles het beste voor zichzelf te weten, maar elke
avond huilend alleen thuis zitten omdat geen man ze wil.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62952992
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:52 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik vind het enorm onbeschoft om met een hoofddeksel op aan tafel te gaan zitten. Dat doe je toch niet, en al helemaal niet als je bij iemand gaat 'dineren' (hetzij op discutabel niveau)? Zo'n muts als zij op haar hoofd had vind ik typisch voor vrouwen die zich jonger/hipper willen voordoen dan ze zijn, terwijl het afzichtelijk staat. Al met al vind ik haar gedrag (en kledingkeuze) dus abject en infaam.
Het ging mij in eerste instantie meer om haar gedrag en houding i.p.v. haar hoofddeksel. Het is vrij discutabel inderdaad om met iets op je hoofd te dineren. Je hebt weer helemaal gelijk. M.Maatje
pi_62953943
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.

Kortom die voert helemaal niks uit.
pi_62954067
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.

Kortom die voert helemaal niks uit.
Ja de meesten noemen het Leisure-management. Om het toch nog een beetje te laten klinken.
pi_62955998
quote:

die damens hebben niemand om tegen gas te krijgen, na jaren lijkt het voor hun of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" hun gedrag. alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
De Puta Madre
pi_62960021
quote:
Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
die Die damens dames hebben niemand om tegen gas tegengas te krijgen, . naNa jaren lijkt het voor hun hen of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" corrigeert hun gedrag. alleen Alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.
pi_62960070
pi_62971017
Even een tvp...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:01:59 #67
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62979517
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wel een gaaf huis, met zon 'balkon' waarvan je in de keuken kunt kijken!
Maar een saaie humorloze vent die het bewoond.
Dat indruk willen maken met oesters begint me ook de keel uit te hangen.
En dan vervolgens zo'n kinderachtig toetje!!!
pi_62979901
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62980267
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
idd
  woensdag 5 november 2008 @ 21:00:34 #70
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62981438
Wat een muts zeg, die Niki. Die pan helemaal aan het verklooien, het voorgerecht voor het grootste deel uit pakjes/blik, saffraan vergeten in de paella en de slagroom op het dessert was niet eens stijf.
The Police 08-06-2008
pi_62981628
En die amandelcrème met schimmel
pi_62981686
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En die amandelcrème met schimmel
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
  woensdag 5 november 2008 @ 21:13:28 #73
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62981960
Ook zoiets smakelijks inderdaad.
The Police 08-06-2008
pi_62982098
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
Ik vind zoiets echt niet kunnen.
pi_62987967
Sommige mensen lijken er haast geen zin in te hebben, zouden ze zichzelf hebben aangemeld?
pi_62989291
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.
echt erg, alweer te laat naar bed.

nu alweer...
maar die pan eten zag er onsmakelijk uit. ik zou er niet veel van eten.
De Puta Madre
pi_62989319
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef Caramel het volgende:
Sommige mensen lijken er haast geen zin in te hebben, zouden ze zichzelf hebben aangemeld?
ook zoiets ik zal het eens vragen aan Patricia, de blonde dame met dat stro in huis, zij is de zakelijke partner van mijn zoon.

http://funkyitaly.nl/shop/

hij wist al weken van te voren de eindstand, en heeft ook al de kandidaten van te voren meegemaakt , ( taxi) op de heenweg.
ik heb de uitslag op TV moeten zien, alles was geheim.
De Puta Madre
pi_62992535
Ja, lijkt me wel leuk om te weten, want sommige mensen zijn zo passief. Het lijkt echt alsof ze geen zin hebben en dat ze "moeten" meedoen. En dat de zeurderige mensen zich ook echt aanmelden hiervoor, als je zoveel dingen niet lust, doe je toch niet mee met zo'n programma?
  donderdag 6 november 2008 @ 21:02:34 #79
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63011708
Die Rolf stemde expres laag. Bang om zijn eigen cijfer in gevaar te brengen.

Die Yono (?) vindt ik het leukst van de 5. De rest vind ik niet echt leuk.
pi_63012854
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Psych-case het volgende:
Die Rolf stemde expres laag. Bang om zijn eigen cijfer in gevaar te brengen.

Die Yono (?) vindt ik het leukst van de 5. De rest vind ik niet echt leuk.
Ik heb dat al vaker gezien dat de niksgunners expres een laag cijfer geven terwijl
dat gewoon onterecht is. Maar dat zegt in 1 klap erg veel over het karakter van die mensen.

Die kok van vandaag lijkt me ook wel ok, zijn huis zit hier zowat om de hoek. Nouja bijna dan.
Dat blonde mokkel met die muts kan ik echt enorm slecht uitstaan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:17:14 #81
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63037447
Vermakelijk programma wel.

Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63037975
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:

Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
Ja dat doe die ene die er later bij kwam constant he?
Vreselijk! En achterbaks.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63038733
Ik vind Jorien eigenlijk best leuk
Sara
Merel
Ukje
pi_63046483
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef Fuente het volgende:
ik ook, eigenlijk maakt het niet uit wie het beste is met koken, gezellig samenzijn en wij kunnen binnenkijken hoe mensen leven.
De Puta Madre
pi_63046754
quote:
Ze viel vandaag best mee, maar ze had tips gehad om wat minder direct te zijn ofzo.
pi_63046890
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:

je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
De Puta Madre
pi_63046952
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.
Maar in 1 aflevering werd wel duidelijk dat de regie ook een flinke vinger in de pap heeft dus daar zal het vast ook wel mee te maken hebben, denk ik.
pi_63047053
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.
Maar in 1 aflevering werd wel duidelijk dat de regie ook een flinke vinger in de pap heeft dus daar zal het vast ook wel mee te maken hebben, denk ik.
dat is zeker, die voic over is al om af te schieten. die mensen zitten 6 -8 uur bij elkaar, en dat moet in een half uurtje met 10 minuten reclame en of hehalingen op TV.
plakken en knippen . zo werkt dat.
De Puta Madre
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:08:24 #89
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63048792
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Als ik voor iemand kook heb ik liever dat diegene eerlijk zegt dat ie het niet zo geweldig vindt ipv te zeggen dat het heerlijk is om het vervolgens achter mn rug om bijna uit te kotsen.

Je kunt dat best beschaafd uitdrukken, maar zo schijnheilig doen...dat vind ik pas echt niet netjes.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63049187
quote:
Haha,dat had ik ook. Ik denk dat ze het allemaal niet zo kwaad bedoelt als dat ze het zegt, en dat je haar wat beter moet leren kennen om haar te waarderen. Maar petten op aan tafel is nooit goed te praten.

Zou ze PA zijn van de directeur van Suit Supply? Je zag haar namelijk in een flits met zo'n tas lopen, en voor zover ik weet verkochten ze voor heen in ieder geval geen vrouwenpakken.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:21:10 #91
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63051000
Petten op aan tafel niet goed te praten?
Ik snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken. Laat iemand toch lekker dragen wat ie wil, lekker belangrijk.
pi_63069321
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken. Laat iemand toch lekker dragen wat ie wil, lekker belangrijk.
Nein!!!!1
pi_63069363
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nein!!!!1
pi_63079372
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
Inderdaad, gewoon een mode-accessoire dat vrouwen is toegestaan volgens de vigerende etiquette .

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 10-11-2008 11:05:31 ]
anonieme razernist
pi_63080079
gvd waarom een herhaling van de herhaling van vorige week zondag
  zondag 9 november 2008 @ 19:01:26 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_63081120
die titia laat zich wel kennen zeg
pi_63083828
Ik dacht dat dit topic eerder in "Culinesse à gogo" te vinden zou zijn.

Vandaag heb ik de afleveringen gezien met Titia, Cecile, Jennifer, Ahmed en Robert.

Die Titia kijkt veel te veel tv, waar men ieder hapje probeert te analyseren en er dan zo kritisch mogelijk op gaat reageren. Echt not done, als je zelf geen Hôte cuisine chef bent en niet meer dan een redelijke amateur kok.

Voor Ahmed hoop ik dat hij wordt aangenomen in een keuken, waar hij onder begeleiding van een chef eten mag klaar maken, in mate en niet op zo een manier dat men halverwege al helemaal vol zit. Dat is funest voor een restaurant.

Ahmed sloeg echter helemaal de pan mis, met zijn 4 voor Cecile. Volgens mij was hij gewoon te veel afgeleid door haar lichaam (lees borsten) en is hij van mening dat Cecile ze onder een dike trui weg had moeten stoppen.
De pollo (kip) zoals zij had gemaakt is volgens het boekje, letterlijk en figuurlijk. Dus die kan niet fout zijn geweest, nooit van zijn leven.

Jennifer maakte gewoon iets klaar dat ze zelf ook lekker vind en dus uit het hart.
Daar zit behalve smaak ook liefde in en dat is vaak ver te zoeken.

Robert wilde echt laten zien dat hij poen heeft, wat weer jammer is, want vaak worden de lekkerste maaltijden gemaakt met de meest eenvoudige ingrediënten. Als hij er geen Euro 200.-- (minimaal) voor had neergelegd had hij denk ik wel een hogere score gehad.

M.i. was echter Cecile de winnaar, maar zoals het programma ook al heet "smaken verschillen".

Zeker weten dat dit in het juiste forum staat ?
pi_63084243
tvp

maar vond die Titia echt een walgelijk ding, blehh met dr gezever!
pi_63085900
Vanavond heb ik ook even de week ineens gekeken.

Die Titia vind ik ronduit een eng mens. Hoe zij met mensen om leek te gaan met dat krampachtige lachje en hoge toontje. Echt zo'n akelig superieur voelend ding en natuurlijk werkt ze dan ook in de hulpverlening. .

Die vier van Ahmed kwam toch wel uit een andere hoek. Ik vermoede dat wel een beetje door zijn hardheid.
Het gevloek zorgde voor minachting. Het lijkt overtrokken maar als jij je werk wil maken van het voor mensen koken moet je wel je gasten kunnen peilen. Toekomstplannen hoeven nu niet meteen aan diggelen te zijn voor Cecile maar wel een les en niet w.b.t. haar kookkunsten.

Robert wil graag als Bourgondier gezien worden en deed het overdone en poenerig. Een te groot contrast.
Maar een kreeft, kikkerbillen & truffel maken zich niet vanzelf klaar he. En dat heeft hij toch wel goed gedaan.

Kortom, je moet weten wie je als gast hebt om van een culinaire avond een succes te maken.
pi_63111126
wat een stom wijf die met die bril

En de en vindt het te pittig en de ander niet pittig genoeg. Je zal van die gasten krijgen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63111165
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg

en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63111309
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg

en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
Ik vond die kale wel lief trouwens

Hoop dat ie onverwachts heerlijke risotto met asperges, gamba's en parmesan gaat maken of zo, en geen biefstukken van een halve kilo
pi_63111348
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vond die kale wel lief trouwens

Hoop dat ie onverwachts heerlijke risotto met asperges, gamba's en parmesan gaat maken of zo, en geen biefstukken van een halve kilo
Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63111392
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzo
En zelfgebakken madeleines

En dat dat stomme wijf dan d'r macaroni laat aanbranden. Ik haat het ook als mensen zo geaffecteerd "de juiste uitspraak"gebruiken. Ik heb een kennis die heel hysterisch spaghetti kan zeggen, zo eentje is zij er oook
pi_63111436
kortom; altijd leuk "erger-je-suf" tv
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63111602
Die Sultan is wel schattig
  maandag 10 november 2008 @ 20:27:56 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_63111705
zei hij nou ' vloeibaar turks? '
pi_63111717
Dat verstond ik ook ja..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63111749
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:27 schreef amaranta het volgende:
Ja
  maandag 10 november 2008 @ 20:29:15 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_63111757
sultana
pi_63111766
En nu zegt ie Sultana
  maandag 10 november 2008 @ 20:29:59 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_63111795
Ik kan bijna niet meer ademhalen van het lachen.
pi_63111802
Die blonde wordt nog lesbisch van de buikdanseres
  maandag 10 november 2008 @ 20:42:56 #114
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63112270
dat blonde meisje is wel schattig. En ze kijkt ook een beetje alsof ze de hele tijd met stomheid geslagen is
pi_63114278
dat ene wijf spreekt beter turks dan zijzelf.
pi_63114860
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:27 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die man echt geweldig. Ik hoop dat hij wint. Met iets heel ingewikkelds.
  maandag 10 november 2008 @ 22:27:36 #117
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63116076
Sultana Ik ben eens benieuwd wat Steef gaat koken. Die Jeroen kijkt erg zeikerig.
Die Rosina kwam op me over als een persoon die zonodig moet laten weten aan de anderen wat zij allemaal kan en weet.
The Police 08-06-2008
pi_63120532
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:

die dame zit in de politiek en maakt meteen reclame voor de omgang met in dit geval Turken, niets mis mee. ze spreekt zels de taal van haar man , een pluspunt hoe het ook kan zijn .
ze wist ook niet waar ze terecht zou komen bij die leuke turkse vrouw.

die aziaat is een sukkel eerste klas, wat een creep.
De Puta Madre
pi_63121014
"Ze spreekt gewoon euh, vloeibaar Turks."

Het leek wel een scene van Fred en Ria.
Nu al de held van de week.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:48:37 #120
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63132965
Steef met zn hondenketting
pi_63138705
Is zij nou zwanger?
pi_63138755
Doperwten met munt.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:12:24 #123
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63138841
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Is zij nou zwanger?
Oh was me nog niet opgevallen, zal es opletten
pi_63138925
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Ripley het volgende:
Doperwten met munt.
Dat is best een lekkere combi hoor, maar dan wel als koude soep. Warm lijkt me minder.
pi_63138928
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh was me nog niet opgevallen, zal es opletten
Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aan

Al heeft ze nu al een mooi figuurtje
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:19:58 #126
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63139121
Ohw vandaar, gemist omdat ik pas na het 'voorstelrondje' binnen kwam vallen... Maar ze is eigenlijk best leuk, dacht dat ze een beetje 'sloom' was zoals die studente toen die haar vriendinnen liet koken
pi_63139401
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aan

Al heeft ze nu al een mooi figuurtje
Oja, dat kan ook nog.
pi_63139519
wat een zeurmens die politica en wie gebruikt er nou termen als "te min" enzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:33:49 #129
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63139589
Er zitten wel veel Amerikanen in dit programma!
pi_63139642
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
wat een zeurmens die politica en wie gebruikt er nou termen als "te min" enzo?
Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.
pi_63139713
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...

ze heeft iets neerbuigends.. geen idee of ze t ook zo meent, maar daar lijkt t wel veel op .

(ach nervermind, tis iets met spontante antipathie ofzo)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63139848
Er zit elke week zo'n verzuurde troela bij en deze week is zij dat.
pi_63139884
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zit elke week zo'n verzuurde troela bij en deze week is zij dat.
ja idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63141633
''t is bijna herfst'
pi_63141997
"Ik heb gewenst dat we nog een keer eens met deze hele groep, gewoon eens ècht lekker gaan eten"

dinsdag 11 november 2008 @ 22:36:15 #136
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63143934
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
"Ik heb gewenst dat we nog een keer eens met deze hele groep, gewoon eens ècht lekker gaan eten"

Inderdaad

Hoe iedereen ook zat te snuiven aan tafel om de munt er proberen uit te ruiken
The Police 08-06-2008
pi_63143957
ja dat vond ik ook al zo vreemd en best onbeschoft eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63145594
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:

[..]

Inderdaad

Hoe iedereen ook zat te snuiven aan tafel om de munt er proberen uit te ruiken
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren. .

Btw, het is wel een zomergerechtje he? Koude erwtensoep met munt. Wanneer is deze uitzending eik opgenomen? Weet iemand dit?
pi_63145691
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...

ze heeft iets neerbuigends.. geen idee of ze t ook zo meent, maar daar lijkt t wel veel op .

(ach nervermind, tis iets met spontante antipathie ofzo)
Zojuist de aflevering nog even bekeken. In dit zinsverband was 'te min' wel erg raar ja... Mijn sympathie heeft ze ook nog niet weten te wekken eigenlijk, dus ik ben het helemaal met je eens.
pi_63145701
Ga ik ook eens doen bij iemand *snif *snif "diepvriesluchtje"

Kijken of die mensen dat waarderen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63148834
als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen gaan ruiken aan het eten. dat is alleen voorbehouden aan Ramsy en den Blijker. die hebben dan meestel met bedorven voedsel te maken. zo snuiven aan je lepel eten is heel ongepast. onbeschoft zou ik het eerder noemen.
De Puta Madre
  woensdag 12 november 2008 @ 08:50:44 #142
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63150198
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Hehe, inderdaad. Hoe ze ook die velletjes van de erwten uit haar mond zat te vissen... Net alsof je dood gaat als je zo'n velletje doorslikt.

Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat er coke in die soep zat, zo erg zat iedereen te snuiven
The Police 08-06-2008
  woensdag 12 november 2008 @ 11:27:46 #143
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63153801
wat een josti, die jeroen
  woensdag 12 november 2008 @ 18:34:36 #144
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63165916
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Btw, het is wel een zomergerechtje he? Koude erwtensoep met munt. Wanneer is deze uitzending eik opgenomen? Weet iemand dit?
Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.
pi_63168717
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.
Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?
  woensdag 12 november 2008 @ 20:13:27 #146
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63168968
die jameson jack daniels fles die in de tuin hing

[ Bericht 4% gewijzigd door -Mellow- op 12-11-2008 20:22:14 ]
pi_63169016
Die steef is echt zo'n grote beer... beetje vroeg opstaan om zijn zeezout/rozemarijn brood te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63169610
huh, ik zie die aziaat vanavond pas voor het eerst, is hij wel in beeld geweest?
pi_63170108
Ik hoop dat Steef wint.
pi_63170501
Rosina maakt het failliet van de huidige politici wel heel aanschouwelijk:

• niet luisteren naar anderen

• niet openstaan voor andere smaken

• niet eerlijk zijn over eigen (talen)kennis

Iedere dag neemt mijn apathie naar dit schertsfiguur toe (en ben bang dat ze binnen de korste keren in het Haagse pluche zit).
  •   woensdag 12 november 2008 @ 20:55:32 #151
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_63170779
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?
    Oh het is even gezond als verse groente.
    Lees maar:

Diepvriesgroenten ongeveer even gezond als verse groenten

TNS/Nipo heeft onderzoek gedaan naar hoe Nederlanders denken over diepvriesproducten. Daaruit blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders denkt dat diepvriesgroenten minder gezond zijn dan verse groenten. Deze gedachte klopt niet. Diepvriesgroenten bevatten vrijwel evenveel vitamines als verse groenten. Diepvriesgroenten zijn dus heel goed te eten in plaats van vers. Groenten bevatten allerlei gezonde stoffen, zoals vitamines, mineralen en bioactieve stoffen. Het Voedingscentrum adviseert daarom twee ons groente per dag te eten.

Diepvriesgroenten zijn niet minder gezond dan verse groenten. De vitamines blijven in de diepvriesgroenten zitten, omdat tussen het moment van oogsten en het verpakken en invriezen maar weinig tijd zit. Diepvriesgroenten worden na de oogst heel snel verhit en daarna heel snel afgekoeld. Onder meer de smaak, de kleur en de gezonde stoffen van de groente blijven op deze manier goed bewaard. Overigens is groente uit blik of pot ook prima om te eten. Deze groenten bevatten wel iets minder vitamines dan verse en diepvriesgroenten, maar dat verschil is niet groot.

Gemakkelijk in gebruik

Groente en fruit leveren weinig calorieën en veel voedingsstoffen. Het Voedingscentrum adviseert elke dag twee ons groente en twee keer fruit te eten. Veel mensen halen die hoeveelheid niet. Dat komt bijvoorbeeld door gebrek aan tijd en vaardigheden om groente klaar te maken. Groente uit diepvries, glas en pot zijn in dat geval makkelijker. Groente uit blik en glas hoeft vaak alleen nog maar te worden opgewarmd. En diepvriesgroente is in korte tijd gaar. Ook zijn al deze groenten lange tijd houdbaar en dus ideaal om op voorraad te hebben.
      woensdag 12 november 2008 @ 21:34:15 #152
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_63172429
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik hoop dat Steef wint.
    Dat hoop ik ook.
    Ook wel een leuk gezicht om hem zo in dat kleine autootje te zien.
    The Police 08-06-2008
    pi_63175035
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Enotris het volgende:
    Rosina maakt het failliet van de huidige politici wel heel aanschouwelijk:

• niet luisteren naar anderen

• niet openstaan voor andere smaken

• niet eerlijk zijn over eigen (talen)kennis

Iedere dag neemt mijn apathie naar dit schertsfiguur toe (en ben bang dat ze binnen de korste keren in het Haagse pluche zit).
  • Mee eens. Ze komt in al haar uitspraken ook zo absoluut over. Zelfs over eten valt er met haar niet te praten, lijkt het. Misschien is ze zo geworden uit een soort discussiemoeheid, maar dat is puur gissen. Op mij maakt ze i.i.g ook geen sympathieke indruk.
      woensdag 12 november 2008 @ 22:39:06 #154
    232606 RobinOok
    Patroonheilige van CUL
    pi_63175369
    Met doperwten is het nog zo dat diepvries zelfs beter is dan vers! Tenminste, als je ze niet binnen 24 uur van het land op je bord kunt serveren. En dat kan dus alleen maar als je ze zelf verbouwd of een superdeluxe adresje hebt.

In Engeland zijn ze dol op erwtjes en de meest gerenommeerde chefs zijn het erover eens dat er met diepvrieserwtjes niks mis is! Een van de weinige groenten die je dus beter diepvries kunt eten dan vers. ( tenzij je ze dus binnen 24 uur op je bord kunt hebben)
      woensdag 12 november 2008 @ 22:39:35 #155
    232606 RobinOok
    Patroonheilige van CUL
    pi_63175393
    Mensen die zeggen "ik eet geen schaaldieren" deugen sowieso niet.
    pi_63175822
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Lees maar:

-knipje-
    Groente uit blik en glas hoeft vaak alleen nog maar te worden opgewarmd. En diepvriesgroente is in korte tijd gaar. Ook zijn al deze groenten lange tijd houdbaar en dus ideaal om op voorraad te hebben.
    Dit neem ik zonder meer aan. Pot- en diepvriesgroenten zijn vanwege het slechte imago voor een beste hobbykok vast te verdoezelen alleen kan ik dat absoluut niet en kies dus liever voor vers.
      donderdag 13 november 2008 @ 00:27:25 #157
    232606 RobinOok
    Patroonheilige van CUL
    pi_63179085
    Ze zijn dan wel even gezond, maar zeker niet even lekker!
    Nou ja, behalve die erwten dus.
    pi_63179798
    Steef lijkt op mijn overbuurman, grote man klein hartje, Ruwe bolster harde pit is bij hun ver te zoeken, maar dat rode autotje? daar wil je niet in gezien worden,
    zijn huis past echt bij die mensen die ik in Het Muziekcafe tegenkom. leuke gast.
    De Puta Madre
    pi_63179936
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
    Steef lijkt op mijn overbuurman, grote man klein hartje, Ruwe bolster harde pit is bij hun ver te zoeken, maar dat rode autotje? daar wil je niet in gezien worden,
    zijn huis past echt bij die mensen die ik in Het Muziekcafe tegenkom. leuke gast.

Een ruwe bolster met een blanke pit, zo noem je iemand met een grote mond en een klein hartje.
    pi_63180099
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Lees maar:
    Dat wist ik.
    pi_63188519
    Waarom is iedereen altijd jarig?
    pi_63188560
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef C.est-malheureux het volgende:
    Waarom is iedereen altijd jarig?
    Het was mij ook op gaan vallen dat er afgelopen groepen elke keer wel iemand jarig was. Misschien om de feestvreugde te vergroten.
    pi_63190771
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 02:10 schreef Killer_Mom het volgende:
    als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen gaan ruiken aan het eten. dat is alleen voorbehouden aan Ramsy en den Blijker. die hebben dan meestel met bedorven voedsel te maken. zo snuiven aan je lepel eten is heel ongepast. onbeschoft zou ik het eerder noemen.
    Nou ja zeg.

Als ik wil ruiken aan mn eten, dan doe ik dat...

Al zou ik niet gaan snuiven, dat is idd ongepast.

[ Bericht 0% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 13-11-2008 15:00:16 ]
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_63194398
    De aardappels te kruimig, de sugarsnaps te rauw, de groente van de coq au vin te veel met "wijnsmaak doordrengt" (wat overigens zo hoort bij een stoofschotel!?!
    BLECH, wat een zeurkont is Rosina. Maar eens zien wat zij vavaond op tafel zet.
    Zuurpruim!
    pi_63194575
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Pooh1978 het volgende:
    De aardappels te kruimig, de sugarsnaps te rauw, de groente van de coq au vin te veel met "wijnsmaak doordrengt" (wat overigens zo hoort bij een stoofschotel!?!
    BLECH, wat een zeurkont is Rosina. Maar eens zien wat zij vavaond op tafel zet.
    Zuurpruim!
    Volgens mij ontbijt ze met azijn ofzo.
    pi_63195229
    Het kindje (Quentin Keith) van steef is op dezelfde dag als ik jarig
      donderdag 13 november 2008 @ 20:05:14 #167
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_63199642
    Oooohhhhwww waarom vergeet ik nou altijd dat het op donderdag om 19.50 begint!
    pi_63199965
    gatverdarrie waarom doet ze geen handschoentje aan ofzo?

pleiter erop en handschoentje aan, is wel zo hygienisch
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_63200007
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
    gatverdarrie waarom doet ze geen handschoentje aan ofzo?

pleiter erop en handschoentje aan, is wel zo hygienisch
    Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?
    pi_63200041
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?
    ja die zijn lachen

maar een bloedende gastvrouw/kok kan echt niet, gatverdamme.. (jaja ik val in herhalingen sorry)
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_63200067
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

een bloedende gastvrouw kan echt niet
    Whehehe.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      donderdag 13 november 2008 @ 20:22:46 #172
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_63200167
    Al dat gekke entertainment hoeft toch helemaal niet. Krekels waren wel weer tof. Maar ik weet niet of ik het zou durven eten
    pi_63200225
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef -Peach het volgende:
    Al dat gekke entertainment hoeft toch helemaal niet. Krekels waren wel weer tof. Maar ik weet niet of ik het zou durven eten
    Ik vind dat je alles op zijn minst moet proberen als je meedoet aan zo'n programma
      donderdag 13 november 2008 @ 20:25:29 #174
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_63200235
    Hihi...Dat shirt van Steef (in de preview voor morgen)...'Haar is voor vrouwen!'
    pi_63200442
    Jeroen heeft ook weleens drugs gerookt.

donderdag 13 november 2008 @ 21:00:51 #176
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_63201283
    Die opmerking dat het haar leukste verjaardag ooit was Een verjaardag met 5 mensen die ze nog maar een paar uur kent, kiest ze boven een verjaardag met haar dierbaren!

En ze woont in mijn stadje! Heb deze week nog niet goed kunnen kijken dus daar kom ik nu pas achter.
    pi_63229875
    Het was niet te eten dus kennelijk
      vrijdag 14 november 2008 @ 21:12:17 #178
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_63231312
    Volgende week herhalingen denk ik
    pi_63232505
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Volgende week herhalingen denk ik
    Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgen
    pi_63236842
    Steef pwnt wel de hele groep.
    pi_63240745
    Wat een jaloezie over het huis van Jeroen. Als iemand zoiets voor zichzelf geregeld heeft, dan is dat toch prima; wat is de toegevoegde waarde van de kennis hoe hij het allemaal kan betalen? Wat dat betreft is Sultan geheel geassimileerd in de Nederlandse cultuur blijkt maar weer. Men blijkt het maar moeilijk te vinden om iemand iets te gunnen zonder het 'hoe kan het' te weten.

Maar goed, het blijft TV. Wellicht gescripte vragen dus.
      zaterdag 15 november 2008 @ 13:40:56 #182
    232606 RobinOok
    Patroonheilige van CUL
    pi_63242938
    Volgens mij gunden ze het hem wel hoor.
      zaterdag 15 november 2008 @ 16:24:36 #183
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_63245777
    Hmm ik vond het ook raar dat hij echt zo een verklaring moest geven waar hij dat geld vandaan gehaald om het huis zo in te richten!
    pi_63329302
    Herhalingen!! :(
    pi_63329928
    Wij zijn deze week begonnen met het kijken van de serie, voor ons is het dus nieuw allemaal
    Die servio, de dragqueen en dat hofje in Amsterdam met het ballenstrijkje, geweldig!
    pi_63395522
    Ieuwl die van gisteravond met dat gelik aan alles. Bah, echt een smakeloos persoon!
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_63402776
    Ja, ik vond het maar een raar mens. Die buik had ik ook liever niet gezien. Ik kreeg slechte herinneringen aan een uitzending van Sex voor de Buch met eten.
    anonieme razernist
    pi_63454592
    Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
    Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
    Heb de indruk dat er in die contreien weer heel anders gekookt wordt!
    pi_63455081
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
    Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
    Ja dat vind ik ook jammer!
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_63455467
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgen
    Ik doe het precies andersom.
    pi_63455750
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik doe het precies andersom.
    Ben benieuwd wat jij leuker vind
      zondag 23 november 2008 @ 18:58:09 #192
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_63456519
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leuk
    pi_63456566
    Brrrr, vieze meid, die Elise.....overal aan likken, handen niet wassen, dat vettige haar en die vork in de douche....

(Ja, ik kijk altijd de hh op zondag).
    pi_63456579
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leuk
    Oh? Waarom minder leuk?
      zondag 23 november 2008 @ 19:47:15 #195
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_63457779
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Oh? Waarom minder leuk?
    beetje van die brabo gedwongen gezelligheid - gewoon een soort cultuurverschil denk ik Ik ben na 2 dagen afgehaakt terwijl ik normaal alle dagen kijk.
      woensdag 26 november 2008 @ 00:36:29 #196
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_63525559
    die liesbeth lijkt op claudia de breij
    pi_63649873
    Die Petra heeft iedereen lage cijfers gegeven zodat zij als winnaar uit zou komen
    I HATE MUSIC
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:23:12 #198
    27454 InTrePidIvity
    pi_63706220
    Wat een rare groep deze week, die dikke patser met z'n rare gebit, die Aziaat zwangere met een spraakgebrek en die betweterige, vegetarische theemuts. Vooral die laatste, wat een chagrijnig mens lijkt me dat zeg.
    Die homo en de studente zijn nog wel sociaal, maar die andere drie zou ik echt niet in m'n buurt willen hebben

De beschrijving van die bibliothecaresse, Christy:
    quote:
    Christy eet al meer dan 25 jaar geen vlees. Ze is radicaal tegen de bio-industrie en kan inmiddels al een aardig vegetarisch potje koken. Ze is dol op naaien; ze maakt regelmatig alle kostuums voor het toneel op de basisschool, waar ze werkt als onderwijsassistente. Ook gaat vaak ze met haar voetjes van de vloer op salsales. Daarnaast leest ze veel om haar geest te verruimen.
    Dat wil ik echt niet zien
      dinsdag 2 december 2008 @ 20:30:17 #199
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_63706503
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:

De beschrijving van die bibliothecaresse, Christy:
    [..]

Hippie-alert!!!
      woensdag 3 december 2008 @ 18:59:39 #200
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_63731982
    Mijn god zeg, wat kan die Sopheary zeuren! Lust ook bijna niks lijkt het. Wat moet je met zo iemand aan tafel?
    The Police 08-06-2008
    pi_63760310
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef YPrue het volgende:
    Mijn god zeg, wat kan die Sopheary zeuren! Lust ook bijna niks lijkt het. Wat moet je met zo iemand aan tafel?
    Ik vind ze allemaal heel erg negatief en zeikerig eigenlijk
      donderdag 4 december 2008 @ 17:58:16 #202
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_63760734
    Wat n kutgroep deze week
    pi_63772690
    en een herhaling , het blijft een ongezellig zooitje.

wat opvalt bij dit programma is als er een eter bijzit die anders eet, vegetarier of die tante met alleen maar rauw blender eten, dan is de sfeer meteen anders. je ziet de gasten op hun tenen lopen om hun best te doen om hen niet te kwetsen, andersom zijn die mensen vaak ronduit onbeschoft als ze eten weigeren wat niet in hun "voedsel keten " voorkomt. en dat pikt iedereen zomaar.

ben benieuwd of ze volgende zomer doorgaan met nieuwe afleveringen. ik hoop van wel,
    mensen kijken is altijd leuk.
    De Puta Madre
    pi_63791099
    omg wat is die jan jaap kansloosch.
      zondag 7 december 2008 @ 17:16:22 #205
    27454 InTrePidIvity
    pi_63827699
    Man, die Christy haalt het bloed onder m'n nagels vandaan met dat negatieve gezeik, die rotkop en d'r hele houding Vooral die rotkop doet het 'm.
    pi_63828840
    Ga ik helemaal klaar zitten voor de herhalingen, komt het niet
    pi_63832054
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ga ik helemaal klaar zitten voor de herhalingen, komt het niet
    Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.
    Waarom kwam het eigenlijk niet?
    Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
      zondag 7 december 2008 @ 20:27:26 #208
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_63832196
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 20:22 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.
    Waarom kwam het eigenlijk niet?
    Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?
    pi_63832356
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?
    Echt waar?? Het viel steeds net eerder dan die vreselijke 5 uurshow, maar er was een heel ander programma bezig..

Nou ja.. op uitzending gemist kan ik het ook kijken.
    Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
    pi_63832718
    Jan Jaap laatste, net goed wat een kwal was dat zeg
    Deze groep was echt vreselijk negatief/zeikerig.
      dinsdag 9 december 2008 @ 00:02:14 #211
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_63866545
    Ik word er een beetje moe van dat iedereen altijd hetzelfde maakt. Het lijk haast wel expres.

met hun zalmtartaartjes allemaal
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:19:11 #212
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_63872037
    Tonijntartaar met ei

Die tartaartjes inderdaad.....pfff......erg origineel

Wat zweette die man in de keuken gister!! Volgens mij zijn er echt menig zweetdruppeltjes in de gerechten gevallen. Bahh...

Gelukkig een iets leukere groep dan vorige week, echt dat was me een samenraapsel van figuren.
    pi_63916968
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef -Mellow- het volgende:
    Ik word er een beetje moe van dat iedereen altijd hetzelfde maakt. Het lijk haast wel expres.

met hun zalmtartaartjes allemaal
    Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.
    En vaak een trio van.......

Veel fantasie is er niet echt.
    pi_64659671
    Die Ilse van de herhalingen van vandaag zag er best wel lekker uit, zeg.
    pi_64660509
    heerlijk

pi_64691681
    Hoe heet die presentatrice?
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:45:58 #217
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_64726805
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef Injetta het volgende:

[..]

Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.
    En vaak een trio van.......

Veel fantasie is er niet echt.
    Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:51:04 #218
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_64727019
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.
    Dat doen ze soms ook hoor laatst had een meisje syrisch gekookt en aten ze alles met hun handen en die vreselijke marvin of zo had bami gemaakt
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:52:33 #219
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_64727062
    Dat heb ik dan gemist
    pi_64727070
    Is er al bekend wanneer er nieuwe aflveringen komen?
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:58:38 #221
    27454 InTrePidIvity
    pi_64727305
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat doen ze soms ook hoor laatst had een meisje syrisch gekookt en aten ze alles met hun handen en die vreselijke marvin of zo had bami gemaakt
    Dat hij met z'n krukje in de keuken stond
      woensdag 7 januari 2009 @ 10:32:59 #222
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_64761171
    Gisteren was toch aardig origineel (geen zalm- of tonijntartaartjes). Heb me trouwens rot gelachen om die kerel! Grappig trouwens, een keertje niet in de randstad.
      woensdag 7 januari 2009 @ 11:02:10 #223
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_64762074
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Quoi het volgende:
    Gisteren was toch aardig origineel (geen zalm- of tonijntartaartjes). Heb me trouwens rot gelachen om die kerel! Grappig trouwens, een keertje niet in de randstad.
    Kut-brabo's

Ik vind die kale zo onnoemelijk stom! Meedoen met zo'n programma en dan niks kennen. En dan verkoopt ie ook nog carnavalsartikelen
      woensdag 7 januari 2009 @ 14:07:33 #224
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_64768752
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kut-brabo's

Ik vind die kale zo onnoemelijk stom! Meedoen met zo'n programma en dan niks kennen. En dan verkoopt ie ook nog carnavalsartikelen
    Idd

"Mascarpone? Dat komt niet in mijn vocabulaire voor......"

Man, je doet mee met een kookprogramma!! k-o-o-k-p-r-o-g-r-a-m-m-a!
    pi_65394057
    vanaf as maandag een nieuwe serie.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      zondag 25 januari 2009 @ 20:08:18 #226
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_65396724
    Ik ben eens benieuwd wat voor mensen er in het nieuwe seizoen allemaal langskomen.
    The Police 08-06-2008
    pi_65419595
    Dus we hebben nu al alle herhalingen gezien???
      maandag 26 januari 2009 @ 14:32:23 #228
    27454 InTrePidIvity
    pi_65419676
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Bluezz het volgende:
    Dus we hebben nu al alle herhalingen gezien???
    Ik hoop het wel. Gisteren werd dat ADHD-wijf weer aangekondigd, die hoef ik echt niet nog een keer te zien
      maandag 26 januari 2009 @ 14:39:57 #229
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65419925
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef DarkElf het volgende:
    vanaf as maandag een nieuwe serie.
    Volgens mij pas vanaf 2 februari een nieuwe serie.
    quote:
    In de nieuwe reeks van het NET 5-kookprogramma 'Smaken Verschillen' halen amateurkoks wederom alles uit de kast om elkaar te imponeren met hun kookkunsten. Maar niet alleen heerlijk eten, ook sfeer en goed gezelschap blijken belangrijke ingrediënten te zijn voor een onvergetelijke avond. Smaken Verschillen is vanaf maandag 2 februari elke werkdag om 20.00 uur te zien
    Trouwens ook dan weer een nieuwe serie van Wie is de chef en dat wordt dan gepresenteerd door Rick Brandsteder.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 26 januari 2009 @ 18:23:16 #230
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_65427946
    mmm had me er net op verheugd....

geen nieuwe serie dus
    pi_65428036
    oh 2 feb, das raar want ze zeiden echt vanaf as maandag en dat was zondag.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 27 januari 2009 @ 21:31:39 #232
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_65470986
    Sinds kort ontdekt dit programma, ik kijk op zondag alle afleveringen achter elkaar.

Leuk programma!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_65478414
    Dit bericht is geplaatst op 06-01-2009 om 13:40:00
    Rick Brandsteder vervangt per 2 februari Martijn Krabbé in het kookprogramma Wie is de Chef? op RTL5...
    Het kookprogramma werd na de zomer van 2008 verplaatst van RTL4 naar RTL5. Dat Krabbé kon aanblijven als presentator van Wie is de Chef? was al niet waaschijnlijk, omdat hij het gezicht is van familiezender RTL4.

Rick Brandsteder past volgens de woordvoerster beter bij RTL5, dat zich richt op kijkers van 20 tot 34 jaar. Krabbé gaat overigens op RTL4 een ander kookprogramma presenteren onder de naam Krabbé

Krabbé komt ook veeeeeeeeelte veel op TV.
    De Puta Madre
      woensdag 28 januari 2009 @ 11:35:37 #234
    94046 PM-girl
    pi_65485612
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 01:49 schreef Killer_Mom het volgende:
    Dit bericht is geplaatst op 06-01-2009 om 13:40:00
    Rick Brandsteder vervangt per 2 februari Martijn Krabbé in het kookprogramma Wie is de Chef? op RTL5...
    Het kookprogramma werd na de zomer van 2008 verplaatst van RTL4 naar RTL5. Dat Krabbé kon aanblijven als presentator van Wie is de Chef? was al niet waaschijnlijk, omdat hij het gezicht is van familiezender RTL4.

Rick Brandsteder past volgens de woordvoerster beter bij RTL5, dat zich richt op kijkers van 20 tot 34 jaar. Krabbé gaat overigens op RTL4 een ander kookprogramma presenteren onder de naam Krabbé

Krabbé komt ook veeeeeeeeelte veel op TV.
    Euh, gaat dit niet over een ander programma?
    *
    pi_65553021
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Euh, gaat dit niet over een ander programma?
    even terug lezen. wij koken gewoon door........
    De Puta Madre
      vrijdag 30 januari 2009 @ 08:59:45 #236
    94046 PM-girl
    pi_65556106
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

even terug lezen. wij koken gewoon door........

Deze week heb ik woensdag gekeken, wat is die Titia drammerig zeg!
    *
    pi_65556142
    quote:
    Rick Brandsteder
    pi_65556148
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 08:59 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Deze week heb ik woensdag gekeken, wat is die Titia drammerig zeg!
    Zou dr slaan.
      maandag 2 februari 2009 @ 20:27:53 #239
    27454 InTrePidIvity
    pi_65669662
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zou dr slaan.
    Inderdaad zeg, wat een irritatie wekt zij op...

Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, ik heb helaas alleen de laatste vijf minuten gezien. Er was al conflict in de groep over de opmaak van de gerechten
      maandag 2 februari 2009 @ 23:15:17 #240
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65677243
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:

Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, ik heb helaas alleen de laatste vijf minuten gezien. Er was al conflict in de groep over de opmaak van de gerechten
    Het is deze week een leuke groep en gelukkig is bij SV wel alles hetzelfde gebleven met Jack Wouters als commentator.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      dinsdag 3 februari 2009 @ 21:04:32 #241
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65707629
    Heb nog niks gezien, morgen!!!
    En anders die 5-klapper op de zondag als ik niks te doen heb.
      woensdag 4 februari 2009 @ 10:51:38 #242
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_65724428
    Wat een vieze keuken zeg
    pi_65725920
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Wat een vieze keuken zeg
    Niet te zuinig. Rob Geus zou daar niet zo blij van worden.
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
    pi_65728058
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Wat een vieze keuken zeg
    Wat als die mensen later op tv zien uit wat voor ranzige keuken ze hebben gegeten
    Damzz en dat doekje
    pi_65728640
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 12:49 schreef mascara-klodder het volgende:

Wat als die mensen later op tv zien uit wat voor ranzige keuken ze hebben gegeten
    Damzz en dat doekje
    Gadverdamme he
    Als hij het zelf nu teruggezien heeft is ie niet blij

Ik moest zo vreselijk lachen met dat shot van die muis, Jack Wouterse is echt geweldig in zijn commentaar
    pi_65728899
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gadverdamme he
    Als hij het zelf nu teruggezien heeft is ie niet blij

Ik moest zo vreselijk lachen met dat shot van die muis, Jack Wouterse is echt geweldig in zijn commentaar
    lekkere reclame ook voor zijn toko
      woensdag 4 februari 2009 @ 15:19:15 #247
    232606 RobinOok
    Patroonheilige van CUL
    pi_65733547
    Aan die man was ook gewoon een steekje los. Gadverdamme zeg, wat een viespeuk.
    En ik denk ook dat die andere kandidaten alsnog gaan kokhalzen als ze deze aflevering terug zien.
    Dat vieze bord was bijvoorbeeld ook niet een beetje vies, dat witte servetje was echt gewoon smerig nadat ze het bord schoon had gewreven. Alsof het uberhaupt niet afgewassen was.

Ik denk dat ie zijn restaurant beter gewoon dicht kan laten, wie wil daar nu nog eten? Yuk!
      woensdag 4 februari 2009 @ 19:13:38 #248
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_65741375
    Net de herhaling gekeken. Whoeah wat een man! Hij bedoelt het allemaal goed, maar slaat een beetje de plank mis. Realiseert dat er nog meer voor nodig is dan "je hobby ontstijgen"............

Jack Wouterse deed het weer leuk, met die muis :-)

Straks de chamante kunsthistoricus.....
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:05:16 #249
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65745626
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef Quoi het volgende:
    Net de herhaling gekeken. Whoeah wat een man! Hij bedoelt het allemaal goed, maar slaat een beetje de plank mis. Realiseert dat er nog meer voor nodig is dan "je hobby ontstijgen"............

Jack Wouterse deed het weer leuk, met die muis :-)

Straks de chamante kunsthistoricus.....
    Wat een tutje met die borden. Je zag iedereen zwaar ongemakkelijk naar hun bord staren.
      donderdag 5 februari 2009 @ 00:45:59 #250
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65753384
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:05 schreef Psych-case het volgende:

Wat een tutje met die borden. Je zag iedereen zwaar ongemakkelijk naar hun bord staren.
    Beetje tutje inderdaad, maar niet echt verkeerd eten.
    Morgen dus die surinaamse player aan de beurt.
    Poef.....gone! ©golfer
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:43:21 #251
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65777527
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 00:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Beetje tutje inderdaad, maar niet echt verkeerd eten.
    Morgen dus die surinaamse player aan de beurt.
    Heb Suri roots en vrees alweer voor bami / nasi met kip en kokostroep als dessert...
      donderdag 5 februari 2009 @ 21:19:00 #252
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65781000
    Sinds tijden eens iets "nieuws" op tafel; rode poon. Hij had het leuk gedaan
      donderdag 5 februari 2009 @ 21:34:19 #253
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65781666
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Heb Suri roots en vrees alweer voor bami / nasi met kip en kokostroep als dessert...
    Gelukkig had ik het mis!
      vrijdag 6 februari 2009 @ 00:09:20 #254
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65786963
    Qua kip en pindasoep voldeed ie wel aan de vooroordelen.
    De rode poon was een leuke afwisseling.
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 6 februari 2009 @ 19:37:02 #255
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65810084
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 00:09 schreef golfer het volgende:
    Qua kip en pindasoep voldeed ie wel aan de vooroordelen.
    De rode poon was een leuke afwisseling.
    Ja.
    Maar de opmaak van de borden, dat was niet standaard, daar was wel aandacht aan besteed.
    Die reepjes als appetizer waren ook leuk!!!
      vrijdag 6 februari 2009 @ 22:34:38 #256
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65816941
    Iemand gezien hoeveel het goed hadden geraden? Ik heb het gemist.....
      zaterdag 7 februari 2009 @ 15:34:19 #257
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65829452
    Zit ik gewoon in het verkeerde topic te schrijven.....
    pi_65830776
    Ik wil die slaapkamer van Marelva zien
      zaterdag 7 februari 2009 @ 18:29:56 #259
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65832446
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef Bluezz het volgende:
    Ik niet. Ik vond dat ze gelijk had. Een mens mag best een beetje privacey hebben!
    pi_65832701
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 22:34 schreef childintime het volgende:
    Iemand gezien hoeveel het goed hadden geraden? Ik heb het gemist.....
    johan (chef), sylvie en gigi stemde op john.
    john stemde op johan. (chef)
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef childintime het volgende:
    Zit ik gewoon in het verkeerde topic te schrijven.....
    woops
      zaterdag 7 februari 2009 @ 22:29:00 #261
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_65836706
    Heb me opgegeven voor het programma! Ben benieuwd of het wat wordt..
      zaterdag 7 februari 2009 @ 22:42:20 #262
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65837022
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
    Cool! Laat even weten hoe en wat, dan kijken we mee!

Die stengels aperitief van Roy staat niet op de site!
      zaterdag 7 februari 2009 @ 22:59:43 #263
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65837375
    quote:
    Kan je een beetje lekker koken dan?
    Lijkt me leuk als het je lukt om mee te doen.
    Poef.....gone! ©golfer
      zaterdag 7 februari 2009 @ 23:22:09 #264
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65837810
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 18:47 schreef fespo het volgende:

[..]

johan (chef), sylvie en gigi stemde op john.
    john stemde op johan. (chef)
    [..]

woops
    Die bedoelde ik ja, bedankt! Hij deed het goed, maar John had het idd ook mooi voor elkaar.
      zaterdag 7 februari 2009 @ 23:23:35 #265
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65837848
    quote:
    Lijkt me wel leuk ja. Alleen minder als ze idd je hele huis door gaan snuffelen
    pi_65837874
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 18:29 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vond dat ze gelijk had. Een mens mag best een beetje privacey hebben!
    Ik vond het ook bepaald niet handig van die Roy dat hij verder ging vragen of hij de slaapkamer mocht zien...
      zaterdag 7 februari 2009 @ 23:25:56 #267
    12302 Principessa
    zoekt haar kikker
    pi_65837894
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef Bluezz het volgende:
    Ik ook Ik heb dat nog nooit gezien; een japanse sm-kamer
    En ze leefden nog lang en gelukkig
      zaterdag 7 februari 2009 @ 23:30:08 #268
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65837970
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 23:25 schreef Principessa het volgende:

Ik ook Ik heb dat nog nooit gezien; een japanse sm-kamer

Poef.....gone! ©golfer
    pi_65838548
    quote:
    Toffff SnuggLe!!! Hou me op de hoogte
      zondag 8 februari 2009 @ 10:03:02 #270
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_65843143
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Toffff SnuggLe!!! Hou me op de hoogte
    Mocht het wat worden laat ik het meten weten ofcourse!
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 22:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je een beetje lekker koken dan?
    Lijkt me leuk als het je lukt om mee te doen.
    Een beetje
    Zit zelf ook in een kookclubje met 5 andere Fok!kers hier, dus dit programma moet ook wel lukken
    pi_65843166
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef SnuggLe het volgende:

Een beetje
    Zit zelf ook in een kookclubje met 5 andere Fok!kers hier, dus dit programma moet ook wel lukken
    Voor het eerst in mijn leven dat ik lamsvleesch lekker vond Dus je moet gewoonweg winnen
      zondag 8 februari 2009 @ 14:59:35 #272
    94046 PM-girl
    pi_65848895
    Leuke groep was het deze week! Alleen vond ik Nick een beetje vies, maar zijn keuken zal daaraan bijgedragen hebben.
    Roy vond ik niet de winnaar van de week, dan had ik toch voor Sarah gekozen.
    *
      maandag 9 februari 2009 @ 20:33:19 #273
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65892369
    Deze week een dude met lipstick!
      maandag 9 februari 2009 @ 23:08:18 #274
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65898751
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Psych-case het volgende:
    Deze week een dude met lipstick!
    Eerste vraag van die andere gozer: wanneer ben je uit de kast gekomen?
    Zit volgens mij niet echt veel kwaliteit bij de kandidaten deze week en ik vind ze wel allemaal aan de jonge kant.
    Een meisje van 17, een student van 22, een vrouw van 25 en 2 dertigers.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_65903521
    Dat van gisteravond was in ieder geval niet heel erg bijzonder, of moeilijk ofzo.
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_65926566
    En Benjamin, hoe smaakt jouw bambi!

Leuke opmerkingen van de voiceover.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 20:55:44 #277
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_65927149
    Wel grappig dat de 'wijnkenner' geownd werd, hiiiihihi. Beetje arrogante kwal vind ik het. Voor de rest een leuke groep!
      woensdag 11 februari 2009 @ 01:09:27 #278
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65936183
    We zetten net de opname die we er van gemaakt hebben op en zien tot ons genoegen nu bij het eerste stukje de Islamistische winkel op de Botermarkt in Haarlem in beeld verschijnen waar we net afgelopen middag zelf ook de meest lekkere inkopen hebben gedaan.

even verder kijken
    Poef.....gone! ©golfer
      woensdag 11 februari 2009 @ 01:57:26 #279
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65936761
    Rest ook intussen bekenen.
    Ik heb een zwak voor dat 17-jarige meisje, die wel als enige wist wat een veloute was en wel assertief durft te zeggen wat ze van de gerechten vindt.
    Poef.....gone! ©golfer
      woensdag 11 februari 2009 @ 18:10:51 #280
    12302 Principessa
    zoekt haar kikker
    pi_65956956
    Ik moet aan het begin van de week altijd vreselijk wennen aan de nieuwe groep. Dan mis ik die van vorige week..
    pi_65957548
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 01:57 schreef golfer het volgende:
    Rest ook intussen bekenen.
    Ik heb een zwak voor dat 17-jarige meisje, die wel als enige wist wat een veloute was en wel assertief durft te zeggen wat ze van de gerechten vindt.
    Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassing

Die vent (gladjakker met wijn enzo) vind ik echter vreselijk
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_65957600
    Die 17-jarige is idd erg leuk, neemt ze een Ieniemienie hapje, hand voor de mond en dan na heeeeeeel diep nadenken: "lekker".
      woensdag 11 februari 2009 @ 19:58:45 #283
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_65960777
    Hehe Sonja Bakker Bash Toll. Monica is idd erg grappig, ze heeft zo'n ondeugende gezichtsuitdrukking.
      woensdag 11 februari 2009 @ 19:59:27 #284
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65960804
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef Fuente het volgende:

[..]

Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassing

Die vent (gladjakker met wijn enzo) vind ik echter vreselijk
    Het is ook interessant om te zien hoe de rest van de groep over haar oordeelt. Ze is jong dus ze zal wel niet veel verstand van culinair eten hebben....wrong! Ze is de leukste van de groep.
      woensdag 11 februari 2009 @ 20:14:16 #285
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_65961484
    Ik vind de groepen nu wel weer leuk. Hopelijk blijft het leuk tot op het einde, en niet allemaal stomme groepen op het einde zoals bij het vorige seizoen
    pi_65969190
    ik vind de groep deze week juist helemaaal niks, ik vind ze eigenlijk best saai. Die 17jarige die vind ik nog wel leuk.
      woensdag 11 februari 2009 @ 23:23:06 #287
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_65969734
    Ja, een kant en klaar sausje van knor ofzo..... Ben benieuwd wat de 17 jarige gaat doen!
      donderdag 12 februari 2009 @ 01:05:14 #288
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65972904
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef childintime het volgende:
    Ja, een kant en klaar sausje van knor ofzo..... Ben benieuwd wat de 17 jarige gaat doen!
    Die zou ons nog wel eens kunnen gaan verbazen.

Ik vind deze week wel extra leuk omdat ze inkopen doen bij allerlei winkels waar iik ook in Haarlem kom.
    Vandaag was die gozer dus bij de Marqt in Haarlem.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_65976403
    De 'papapaal'... mwoah
      Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2009 @ 14:25:57 #290
    22592 crew  Ole
    pi_65985828
    Volgens mij heb ik die 17-jarige net lesgegeven
    Heet ze Janneke? Of Katja of zoiets?
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_65985864
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Ole het volgende:
    Volgens mij heb ik die 17-jarige net lesgegeven
    Heet ze Janneke?
    Nee.
    Sara
    Merel
    Ukje
      Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2009 @ 14:28:36 #292
    22592 crew  Ole
    pi_65985924
    zie edit
    pi_65986049
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef Ole het volgende:
    zie edit
    ze heet monica
      Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2009 @ 14:56:44 #294
    22592 crew  Ole
    pi_65986861
    nou ja, zeker haar zus dan
      donderdag 12 februari 2009 @ 18:31:45 #295
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65994857
    Die wijnknakker. Wat een bal! Geen lol aan die vent te beleven. Saaie strakke opgedirkte sufpik!

[ Bericht 37% gewijzigd door Psych-case op 12-02-2009 20:03:19 ]
      donderdag 12 februari 2009 @ 20:11:37 #296
    12302 Principessa
    zoekt haar kikker
    pi_65998478
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Psych-case het volgende:
    Die wijnknakker. Wat een bal! Geen lol aan die vent te beleven. Saaie strakke opgedirkte sufpik!
    En wat is zijn huis vreselijk ingericht!
    pi_65998568
    die vrouw van hem richt alles in
    wat érg!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2009 @ 20:17:08 #298
    22592 crew  Ole
    pi_65998691
    Hoe VINEX wil je het hebben
    pi_65998737
    z'n vrouw komt niet erg sympathiek over vind ik door hoe ze t filmen enzo
    en hij als een lulletje.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      donderdag 12 februari 2009 @ 20:20:56 #300
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65998841
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef DarkElf het volgende:
    z'n vrouw komt niet erg sympathiek over vind ik door hoe ze t filmen enzo
    en hij als een lulletje.
    't Is ook een lulletje die doet alsof hij gekozen heeft om huispappie te spelen, maar stiekem droomt over een carriere als straaljagerpiloot.... Voor sommige mannen is het moeilijk / pijnlijk om toe te geven als de vrouw meer verdient!
    pi_65998864
    en sommige mannen vinden dat prima
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')