Geen idee of dat met het vrijgezel zijn of de leeftjd te maken heeft, maar ik ben het verder helemaal met je eens. Veel gezeur ook, "lust-ik-nieieiet". Doe eens je best om open te staan voor andere dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..
Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..
Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
Nee hoor! Moet alleen de opname nog bekijken. Ben benieuwd naar die zeikmevrouw die alles afkraakt en niks lust!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaakt
waar ze inderdaad denken alles het beste voor zichzelf te weten, maar elke
avond huilend alleen thuis zitten omdat geen man ze wil.
Het ging mij in eerste instantie meer om haar gedrag en houding i.p.v. haar hoofddeksel. Het is vrij discutabel inderdaad om met iets op je hoofd te dineren. Je hebt weer helemaal gelijk. M.Maatjequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:52 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik vind het enorm onbeschoft om met een hoofddeksel op aan tafel te gaan zitten. Dat doe je toch niet, en al helemaal niet als je bij iemand gaat 'dineren' (hetzij op discutabel niveau)? Zo'n muts als zij op haar hoofd had vind ik typisch voor vrouwen die zich jonger/hipper willen voordoen dan ze zijn, terwijl het afzichtelijk staat. Al met al vind ik haar gedrag (en kledingkeuze) dus abject en infaam.
Ja de meesten noemen het Leisure-management. Om het toch nog een beetje te laten klinken.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.
Kortom die voert helemaal niks uit.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
die Die damens dames hebben niemand om tegen gas tegengas te krijgen, . naNa jaren lijkt het voor hun hen of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" corrigeert hun gedrag. alleen Alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
Maar een saaie humorloze vent die het bewoond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wel een gaaf huis, met zon 'balkon' waarvan je in de keuken kunt kijken!
iddquote:Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tvquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En dieamandelcrème
met
schimmel
![]()
Ik vind zoiets echt niet kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |