abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62953943
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.

Kortom die voert helemaal niks uit.
pi_62954067
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.

Kortom die voert helemaal niks uit.
Ja de meesten noemen het Leisure-management. Om het toch nog een beetje te laten klinken.
pi_62955998
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..

Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over

die damens hebben niemand om tegen gas te krijgen, na jaren lijkt het voor hun of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" hun gedrag. alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
De Puta Madre
pi_62960021
quote:
Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
die Die damens dames hebben niemand om tegen gas tegengas te krijgen, . naNa jaren lijkt het voor hun hen of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" corrigeert hun gedrag. alleen Alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.
pi_62960070
pi_62971017
Even een tvp...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:01:59 #67
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62979517
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wel een gaaf huis, met zon 'balkon' waarvan je in de keuken kunt kijken!
Maar een saaie humorloze vent die het bewoond.
Dat indruk willen maken met oesters begint me ook de keel uit te hangen.
En dan vervolgens zo'n kinderachtig toetje!!!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_62979901
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62980267
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
idd
  woensdag 5 november 2008 @ 21:00:34 #70
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62981438
Wat een muts zeg, die Niki. Die pan helemaal aan het verklooien, het voorgerecht voor het grootste deel uit pakjes/blik, saffraan vergeten in de paella en de slagroom op het dessert was niet eens stijf.
The Police 08-06-2008
pi_62981628
En die amandelcrème met schimmel
pi_62981686
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En die amandelcrème met schimmel
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
  woensdag 5 november 2008 @ 21:13:28 #73
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62981960
Ook zoiets smakelijks inderdaad.
The Police 08-06-2008
pi_62982098
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
Ik vind zoiets echt niet kunnen.
pi_62987967
Sommige mensen lijken er haast geen zin in te hebben, zouden ze zichzelf hebben aangemeld?
pi_62989291
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.
echt erg, alweer te laat naar bed.

nu alweer...
maar die pan eten zag er onsmakelijk uit. ik zou er niet veel van eten.
De Puta Madre
pi_62989319
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef Caramel het volgende:
Sommige mensen lijken er haast geen zin in te hebben, zouden ze zichzelf hebben aangemeld?
ook zoiets ik zal het eens vragen aan Patricia, de blonde dame met dat stro in huis, zij is de zakelijke partner van mijn zoon.

http://funkyitaly.nl/shop/

hij wist al weken van te voren de eindstand, en heeft ook al de kandidaten van te voren meegemaakt , ( taxi) op de heenweg.
ik heb de uitslag op TV moeten zien, alles was geheim.
De Puta Madre
pi_62992535
Ja, lijkt me wel leuk om te weten, want sommige mensen zijn zo passief. Het lijkt echt alsof ze geen zin hebben en dat ze "moeten" meedoen. En dat de zeurderige mensen zich ook echt aanmelden hiervoor, als je zoveel dingen niet lust, doe je toch niet mee met zo'n programma?
  donderdag 6 november 2008 @ 21:02:34 #79
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63011708
Die Rolf stemde expres laag. Bang om zijn eigen cijfer in gevaar te brengen.

Die Yono (?) vindt ik het leukst van de 5. De rest vind ik niet echt leuk.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_63012854
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Psych-case het volgende:
Die Rolf stemde expres laag. Bang om zijn eigen cijfer in gevaar te brengen.

Die Yono (?) vindt ik het leukst van de 5. De rest vind ik niet echt leuk.
Ik heb dat al vaker gezien dat de niksgunners expres een laag cijfer geven terwijl
dat gewoon onterecht is. Maar dat zegt in 1 klap erg veel over het karakter van die mensen.

Die kok van vandaag lijkt me ook wel ok, zijn huis zit hier zowat om de hoek. Nouja bijna dan.
Dat blonde mokkel met die muts kan ik echt enorm slecht uitstaan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:17:14 #81
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63037447
Vermakelijk programma wel.

Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63037975
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:

Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
Ja dat doe die ene die er later bij kwam constant he?
Vreselijk! En achterbaks.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63038733
Ik vind Jorien eigenlijk best leuk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63046483
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef Fuente het volgende:
ik ook, eigenlijk maakt het niet uit wie het beste is met koken, gezellig samenzijn en wij kunnen binnenkijken hoe mensen leven.
De Puta Madre
pi_63046754
quote:
Ze viel vandaag best mee, maar ze had tips gehad om wat minder direct te zijn ofzo.
pi_63046890
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:

je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
De Puta Madre
pi_63046952
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.
Maar in 1 aflevering werd wel duidelijk dat de regie ook een flinke vinger in de pap heeft dus daar zal het vast ook wel mee te maken hebben, denk ik.
pi_63047053
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.
Maar in 1 aflevering werd wel duidelijk dat de regie ook een flinke vinger in de pap heeft dus daar zal het vast ook wel mee te maken hebben, denk ik.
dat is zeker, die voic over is al om af te schieten. die mensen zitten 6 -8 uur bij elkaar, en dat moet in een half uurtje met 10 minuten reclame en of hehalingen op TV.
plakken en knippen . zo werkt dat.
De Puta Madre
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:08:24 #89
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63048792
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Als ik voor iemand kook heb ik liever dat diegene eerlijk zegt dat ie het niet zo geweldig vindt ipv te zeggen dat het heerlijk is om het vervolgens achter mn rug om bijna uit te kotsen.

Je kunt dat best beschaafd uitdrukken, maar zo schijnheilig doen...dat vind ik pas echt niet netjes.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63049187
quote:
Haha,dat had ik ook. Ik denk dat ze het allemaal niet zo kwaad bedoelt als dat ze het zegt, en dat je haar wat beter moet leren kennen om haar te waarderen. Maar petten op aan tafel is nooit goed te praten.

Zou ze PA zijn van de directeur van Suit Supply? Je zag haar namelijk in een flits met zo'n tas lopen, en voor zover ik weet verkochten ze voor heen in ieder geval geen vrouwenpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')