Ik heb hem drie tellen in beeld gezien en vijf woorden horen zeggen en ik ben het nu al met je eens.quote:
Ik weet niet wat erger is: die Ikea borden bij een diner op TV of het feit dat jij ze als zodanig herkent.quote:
Bijna alles in mijn huis is Ikea, en ik schaam mij er niet voor. Ik heb heel veel borden van Ikea trouwens, en ze zijn prima voor een studente met 1kamer appartement met een inkomen van 200,- in de maand. Dus mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: die Ikea borden bij een diner op TV of het feit dat jij ze als zodanig herkent.
Doe jij dit soort uitspraken trouwens om reacties uit te lokken om die vervolgens van tafel vegen? Just checking!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het was nog een hiv neger ook!!!1
?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:02 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Doe jij dit soort uitspraken trouwens om reacties uit te lokken om die vervolgens van tafel vegen? Just checking!![]()
Tja, brabant hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:57 schreef JeanVe het volgende:
'Retteketet, eten bij Jet' (of iets in die trant) en dan vervolgens als reactie krijgen dat je goed met woorden bent!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |