Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:49 schreef Broekie het volgende:
Ik verwacht straks ook nog de aardappel in de anus van die priester
'k heb hem vanmiddag zelf ook nog voorgelezen op de radioquote:
Oeeeh kan je die ergens online zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
"Vergeet niet te lachen, want het is leuk!"
Die fitness-plaat van Ron heb ik in mp3
En daarvoor de Shirtjesmeligheid! Wat een meligheid...quote:
Toch niet als ringtone hè?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Die was erg goed inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil deze Sandstorm snel online hebben
![]()
![]()
![]()
Hoog verraad om er water bij te doen of een ijsklontjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Whisky moet je puur drinken...
Vandaag wel hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil deze Sandstorm snel online hebben
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
http://aerobicsmetronbrandsteder.hyves.nl/.
Hij heeft vast gefaxtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft iemand de webcam gevolgd en Broekie door het beeld zien lopen?
http://www.araglin.nl/pivot/entry.php?id=781quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeeeh kan je die ergens online zetten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En daarvoor de Shirtjesmeligheid! Wat een meligheid...
Zullen we dadelijk die grap krijgen van die Amerikaanse DJ. "He loves this city"
Jeugdige Ben Woldringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
De vraag van vandaag: wie is dit joch en wat doet 'ie in de studio?
[ link | afbeelding ]
tjonge jongequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
http://aerobicsmetronbrandsteder.hyves.nl/.
Goed bezig !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
http://rs6.rapidshare.com/files/2985711/brandsteder.zip
En moet hij nog niet gaan slapen. Jeugd Journaal is al lang afgelopen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
De vraag van vandaag: wie is dit joch en wat doet 'ie in de studio?
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat track 1 nu eens niet de radio edit is...quote:22-23
C-Mon & Kypski - Make My Day
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Katy Perry - Kissed A Girl
Bloc Party - Talons
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Anderson - Trevor On The Dancefloor
Soft Cell - Tainted Love
Leine - Live in de studio
Kings Of Leon - Sex On Fire
Dio - Het Is Je Boy
John Legend ft Andre 3000 - Green Light (MSTRKRFT remix)
The Kooks - Mr Maker
Headphone - She's Electric
quote:
Ja zeker!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]geweldige uitzending
![]()
![]()
![]()
in tijden niet zo`n toffe show gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Hans: heb je playlist van MYA??
quote:22-23
C-Mon & Kypski - Make My Day
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Katy Perry - Kissed A Girl
Bloc Party - Talons
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Soft Cell - Tainted Love
Kings Of Leon - Sex On Fire
Dio - Het Is Je Boy
John Legend ft Andre 3000 - Green Light (MSTRKRFT remix)
The Kooks - Mr Maker
Headphone - She's Electric
GMTA (heb ik hier geleerd)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik zat precies hetzelfde te denken
![]()
quote:
De mijne staat voor mijn neus...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Macbook in der studio. Die moet van Kevin zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De mijne staat voor mijn neus...
ik ook... om er zeker van te zijn dat ze nu echt voor de allerlaatste keer op een podium staan en daarna nooit meer terugkerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil eigenlijk best graag naar het laatste concert van Krezip.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik ook... om er zeker van te zijn dat ze nu echt voor de allerlaatste keer op een podium staan en daarna nooit meer terugkeren
Bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Bloc Party was laatst bij dat BBC programma waar ze vier bandjes in een cirkel hebben staan.
Was zeker niet slecht
Titel had korter "gekunnen" inderdaad..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah... ik blijf het een vreemde titel vinden, vooral met de ultrakorte naam van de band (GEM)...
Oh is dat Jools Holland. Ik mis het begin vaak...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
BijJools Holland
dus. Fantastisch programma heeft die man
K3 ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Titel had korter "gekunnen" inderdaad..
De Band naam U2 is korter overigens...
quote:"Banquet"
A heart of stone, a smoking gun
I can give you life, I can take it away
A heart of stone, a smoking gun
I'm working it out
Why'd you feel so underrated?
Why'd you feel so negated?
Turning away from the light
Becoming adult
Turning into myself
I wanted to bite not destroy
To feel her underneath
Turning into the light
She don't think straight
She's got such a dirty mind and it never ever stops
And you don't taste like her and you never ever will
And we don't read the papers, we don't read the news
Heaven's never enough, we will never be fooled
And if you feel a little left behind
We will wait for you on the other side
Cos I'm on fire
Cos you know I'm on fire when you come
Cos you know I'm on fire
Cos you know I'm on fire so stomp me out
Cos I'm on fire [x4]
Dat was zelfs erg goed bij Joolsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Bloc Party was laatst bij dat BBC programma waar ze vier bandjes in een cirkel hebben staan.
Was zeker niet slecht
De lyrics van One Month Off zijn vind ik toch toffer:quote:
briljante plaat IMHOquote:Well there were seven years between us
Seems that all my friends were right
That we can?t survive on your bedroom eyes
And a Spanish guitar
When we started this it was paradise
Not just Bethnal green
And it's just not right this waiting game
Making a cuckold of me
I can be as cruel as you
Fighting fire with firewood
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies
(If you need time)
And it?s just not like me to lash out
But, enough is enough
Tell me what the others can do
That I cant
Translucent and sun-bleached skin, yeah
When did you get so L.A.?
How can you desert me after
All we?ve been through?
Stuck on a dream that somewhere is better
You?ll be the one missing out
I can be as cruel as you
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies
(If you need time)
I can be as cruel as you
(If you need time)
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies
(If you need time, time, time, time, time, time)
I can be as cruel as you
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies
(If you need time)
I can be as cruel as you
(If you need time)
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies
I can be as cruel as you
I can be as cruel as you
Fighting lies with lies?
zo aan de kaas + wijnquote:
Dan is je sessie vast verlopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Killers tickets staan klaar!
Morgen even op het linkje klikken en kopen (ben al ingelogd)
iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is je sessie vast verlopen.
Vond ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was zelfs erg goed bij Jools
Ik begin ze sinds een paar weken enorm te waarderen. Moet nog een hoop inhalen op Bloc Party gebied! Maar ik ben goed op weg. Heerlijk aparte stem en lekkere muziek!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De lyrics van One Month Off zijn vind ik toch toffer:
[..]
briljante plaat IMHO
Waar? bij LiveNation?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Fanclub member for the winquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Geluid staat hier vol open. Erg toffe plaat inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
Golddigger uh yeah nigga
lang niet meer gehoord, koele plaat
Klopt, maar dan doen we het nog een keer. Ik ben ingelogd, daar gaat het om eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is je sessie vast verlopen.
Ah, een Victim?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fanclub member for the win![]()
heb ze al thuis liggen
hehe ja een Victimquote:
Lekkere plaat!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
domien draait de plaat ook al
* Sirolf heeft een link naar http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE+KILLERS in z'n bladwijzers gezet. Die kan iig niet verlopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doen we het nog een keer. Ik ben ingelogd, daar gaat het om eigenlijk.
En de tickets kun je nog niet klaarzetten. Heb de url ingelogd klaar staan...
Ticket master. Haal ik geregeld kaarten. Dus ben ik alvast ingelogd. En dan de url op de juiste pagina opslaan. Morgen linkje klikken en kopen. Maar wel op tijd klaar zetten anders kom je er waarschijnlijk nog niet doorheen....quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ze al thuis liggen
Zit ook wel een geinige clip bij. Weet niet of het echt een grote hit zal worden maar de plaat isquote:
Wat ik eigenlijk bedoelde is- He vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ze al thuis liggen
Die heb ik ook, Alleen 1 klik verderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft een link naar http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE+KILLERS in z'n bladwijzers gezet. Die kan iig niet verlopen.
Ik ga maar gewoon heel hard duimen morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik ook, Alleen 1 klik verder
Hij was goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza piste zowat in dr broek bij de Lama's![]()
![]()
Begrijpend lezen is een vak apart.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
shit wilde ik nog 2 kaartjes bijbestellen kan het niet meer.... terwijl er toch echt op stond dat ik tot 10 uur morgenvroeg kaartjes kon bestellen...
ach kut... vrijdag ochtend 10 uur...
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ticket master. Haal ik geregeld kaarten. Dus ben ik alvast ingelogd. En dan de url op de juiste pagina opslaan. Morgen linkje klikken en kopen. Maar wel op tijd klaar zetten anders kom je er waarschijnlijk nog niet doorheen....
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
shit wilde ik nog 2 kaartjes bijbestellen kan het niet meer.... terwijl er toch echt op stond dat ik tot 10 uur morgenvroeg kaartjes kon bestellen...
ach kut... vrijdag ochtend 10 uur...
Laat maar......quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoelde is- He vriend
quote:
Dat kon toch niet meer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoor
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart.
hehe... en iets verkeerd lezen is altijd klote.... anyway, ik heb m'n 2 kaartjes die ik nodig. Proberen die anderen het morgen maar zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart.
Mooi plaatjequote:
Verkopen ze nog steeds kaartjes via het postkantoor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoor
Voor de meeste concerten nog wel, tot 1 januari...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verkopen ze nog steeds kaartjes via het postkantoor?
Dat is niet off-topic....quote:
Blijft een heerlijke plaatquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
De chick in de Infinity 2008 clip is trouwens niet verkeerd.
is goed dat je het zegt. Een paar dagen geleden stond toch echt dat je gewoon kaartjes bij het postkantoor kan kopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer?
Moet je eens bij mensen navragen die voor Defqon kaarten wilde...(ben blij dat het mij altijd lukte bij defqon)
Al tijden niet meer naar een concert geweest maar via een vriend van mij had ik vroeger een topadres voor kaartjes.1 of ander klein gehucht in gelderland maar met een postkantoor met zo'n apparaat.Altijd mijn concertkaartje gratis gehad omdat ik daar altijd wat extra kaarten kon krijgen omdat er maximaal 3 man bij het kantoor lagen en de kaartjes die ik niet nodig had voor een klein winstje door verkochtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor de meeste concerten nog wel, tot 1 januari...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
mannen ik peer m ff![]()
hele fijne avond allemaal![]()
Piles! we smsse
Binnenkort is dat voor alles afgelopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Timo20 het volgende:
Ook voor Oasis kun je geen kaarten bij het postkantoor kopen![]()
Ik begreep dat het postkantoor ermee gestopt was en dus dat je allen online kan kopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is goed dat je het zegt. Een paar dagen geleden stond toch echt dat je gewoon kaartjes bij het postkantoor kan kopen
Waar heb jij je geregistreerd en welke link heb je open staan?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Sersjee het volgende:Hit Me TV
![]()
*waarschuwt mensen in Groningen voor daken die van huizen af vliegen in de buurt van Hans*
Had ik bijna Hit me TV gemist maar puike clip! Mooiste stuk is waar de originele sample is te horen en waar de chick uit de kleren gaat.quote:
Mijn moeder in Drenthe heeft zelf iets van die "aardbeving" gemerktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]! hoef er niet eens heel veel moeite voor te doen want de NAM heeft al een deel van het voorwerk gedaan.
Het kan mij eerlijk gezegd allebei gestolen worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Wat een onzin, dat Halloween.
Sint Maarten FTW!
Ik krijg op die link toch echt een foutmelding 'uw aanvraag is verlopen', dus ik gebruik morgen wel gewoon die pagina eerder (zoekresultaten).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begreep dat het postkantoor ermee gestopt was en dus dat je allen online kan kopen.
Ik heb meerdere kaarten gekocht bij ticketmaster. En daar ben ik met mijn account ingelogd.
Morgen deze link even appeltje r-en of f5-en en klaar...
Werkte bij BV Defqon meer dan prima. 1 minuut over 10 had ik de bevestiging al in de mail hangen!
Beiden.....: ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Wat een onzin, dat Halloween.
Sint Maarten FTW!
Ont-zet-tend trieste zaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnenkort is dat voor alles afgelopen.
Heel maf maar deze keer heb ik het echt niet gemerkt. De vorige keer trouwens wel en dat was een 3. nog wat, maar de boel stond toch aardig te schudden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
Mijn moeder in Drenthe heeft zelf iets van die "aardbeving" gemerkt
Check je postvakje trouwens ff over hit me tv.
Misschien omdat het mijn ingelogde (?) link is....?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg op die link toch echt een foutmelding 'uw aanvraag is verlopen', dus ik gebruik morgen wel gewoon die pagina eerder (zoekresultaten).
Geen zin om te googlen naar de achterliggende gedachte, maar je gaat als kind dus met een lampion langs de huizen, zingt een liedje en dan krijg je snoepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd allebei gestolen worden.Wat is de betekenis van St Maarten??
Ah, dat deden wij altijd met Driekoningen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen zin om het te googlen naar de achterliggende gedachte, maar je gaat als kind dus met een lampion langs de huizen, zingt een liedje en dan krijg je snoep
Precies. Dat ze eerst eens zorgen dat het goed werkt voordat ze stoppen met kaarten via het postkantoor te verkopen. En wat is er toffer dan met mede fans voor het postkantoor hangen en in spanning afwachten of je op tijd bent voor de kaarten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
`meer wil ik er niet over kwijt. Behalve: Het werkt niet!
Tegenover mijn stam"kroeg" ligt een postkantoor. Echt geweldig als je helemaal van het padje de kroeg uit komt en er al mensen voor Bon Jovi voor de deur liggen. Ge-Wel-Di-Ge gesprekken heb je dan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Dat ze eerst eens zorgen dat het goed werkt voordat ze stoppen met kaarten via het postkantoor te verkopen. En wat is er toffer dan met mede fans voor het postkantoor hangen en in spanning afwachten of je op tijd bent voor de kaarten?![]()
Hoop dat het gaat lukken...
De link die ik eerder zelf had gemaakt (op dezelfde PC, maar niet ingelogd op die site) werkt ook niet meer na een tijdje. Probeer het zometeen zelf eens zou ik zeggen (dus na ongeveer een kwartier niet op die pagina te zijn geweest).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien omdat het mijn ingelogde (?) link is....?
Zin in [ afbeelding ] trouwens
Meestal vind ik uur 2 het gaafst maar deze week vind ik uur 3 bijzonder lekker.quote:23-00
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
CSS - Move
Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
Keane - Spiralling
The Killers - Human
Fatboy Slim - Ya Mama
Ladyhawke - Back Of The Van
Novastar - Because
Madcon - Beggin'
Voicst - Everyday I Work On The Road
Sabrina Starke - Do For Love
Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
En het eerste uur is al afgelopen.. Gaat hard.
[..]
Meestal vind ik uur 2 het gaafst maar deze week vind ik uur 3 bijzonder lekker.
Dat is pas echt triest, van die schorsingen. Gekke Brittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
staan the killers volgende week bij jools? leuk! ze zouden vanavond eigenlijk bij jonathan ross staan, maar die is geschorst natuurlijk...
En alweer Keanequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...
Helaas ga ik dat missen, want ik ga slapenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan een (hopelijk) leuk spelletje doen met Leine, maar dat weet ze zelf nog niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan een (hopelijk) leuk spelletje doen met Leine, maar dat weet ze zelf nog niet
Ik verwacht nooit muzikale hoogstandjes van Kaiser Chiefs. Ik vind ze lang niet zo'n goeie band als bijvoorbeeld Editors of Killers, maar ze weten verdomd goed hoe ze opzwepende nummers moeten maken om een publiek op zn kop te zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, rudy doet ff zn broek uit als jullie het niet erg vinden..
Ojeee.. Waar blijft TheVulture?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat heeft met dat spel te maken? Ik hoop voor haar dat het niet iets is met blinddoeken en raden wat ze in haar handen gedrukt krijgt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het verplaatsen (Move) van webpagina-opmaak (CSS).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Bijna 23.00, tijd voor QI!
Vandaag 3 boeken van überheldStephen Fry
gekocht
Oja, vanwege dat voicemail schandaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
staan the killers volgende week bij jools? leuk! ze zouden vanavond eigenlijk bij jonathan ross staan, maar die is geschorst natuurlijk...
Idd. Met deze kleindochter: Georgina Bailliequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]maar geen zin om naar de tv te lopen. Verdieping naar beneden.
[..]
Oja, vanwege dat voicemail schandaal
hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent me net voor
Oh ja, ik ging weg![]()
Ik begreep alles weg behalve de online verkoop. Niet slim, maar wel voorspelbaar als je het mij vraagt. Hoewel ik vind dat het pas laat valt bij de verkopers. Had dit veel eerder verwacht. Neemt niet weg dat ik het niet goed vind hoe het nu gaat...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is pas echt triest, van die schorsingen. Gekke Britten![]()
[..]
En alweer Keane![]()
![]()
Nog ff over die ticket verkopen: stoppen ze er alleen mee bij de postkantoren of ook bij de winkels? zo is er hier in de stad een kleine platenzaak die ook kaarten verkoopt. Bijvoorbeeld met Pinkpop ga ik daar altijd de kaarten halen. zouden die ze ook niet meer verkopen? dat wordt nog leuk met PP volgend jaar en als U2 gaat komen![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe?
Superrrrrrquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe?
quote:
quote:als ik sta in de club
met een drankje links
en een bil rechts
woo'ooh
Ik ken het "trucje" van DJVT nu wel en dan gaan alle platen hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet maar ik vind het wel een maffe plaat. Vooral de clip is wel geestig.
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ik sta in de club met een drankje links en een bil reeeechts, woohoo.
Das waar..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken het "trucje" van DJVT nu wel en dan gaan alle platen hetzelfde klinken.
En jammer dat naast alle rare woorden die ze in de mond nemen perse nakie nakie moeten roepen....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken het "trucje" van DJVT nu wel en dan gaan alle platen hetzelfde klinken.
Het is allemaal crap. En alles onder het motto: 'Nou, hoor ons eens stoer doen.'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet maar ik vind het wel een maffe plaat. Vooral de clip is wel geestig.
[..]
Servicekosten slaan sws nergens op. Duw die maar meteen in de prijs, want je hebt geen alternatief (waar je zonder of voor lagere servicekosten kaarten kunt krijgen).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
Worden dan ook de service kosten achterwege gelaten bij online verkoop? ik bedoel: de service is er tenslotte niet. Als je uberhaupt geluk hebt krijg je je kaarten...
Maar ja, dat zal wel niet. Stelletje geldwolven![]()
Bij alle kaarten die ik online gekocht heb, kreeg ik nog servicekosten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
Worden dan ook de service kosten achterwege gelaten bij online verkoop? ik bedoel: de service is er tenslotte niet. Als je uberhaupt geluk hebt krijg je je kaarten...
Service kosten blijven 3,50 ofzo...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
Ja, bestel je je kaarten via internet en print je ze zelf uit, betaal je nog servicekosten. Welke service?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Servicekosten slaan sws nergens op. Duw die maar meteen in de prijs, want je hebt geen alternatief (waar je zonder of voor lagere servicekosten kaarten kunt krijgen).
Het schijnt muzikaal een hoogstandje te zijn (ik hoor het niet) en daarom hebben ze de 3voor12-Award gewonnen, maar ze die teksten vind ik zo flauw. "Kijk ons eens hele rare woorden zeggen! Stoer he?"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En jammer dat naast alle rare woorden die ze in de mond nemen perse nakie nakie moeten roepen....
Maar wie ben ik...
En naast dit alles is Nakie een pseudoniem voor een soort drugs...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het schijnt muzikaal een hoogstandje te zijn (ik hoor het niet) en daarom hebben ze de 3voor12-Award gewonnen, maar ze die teksten vind ik zo flauw. "Kijk ons eens hele rare woorden zeggen! Stoer he?"
Maximo Park... Oja, Die heeft ook leuke nummersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik krijg er Maximo Park van in mn hoofd
Girls who play guitarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maximo Park... Oja, Die heeft ook leuke nummers
Girls who play guitars?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik krijg er Maximo Park van in mn hoofd
Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Girls who play guitars?
edit: Ja dus![]()
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende damesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaak
Nee klopt, maar die titel spreekt mij ook erg aan. Gitaarspelende meisjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaak
Dat kunnen ook van zulke grijze muizen zijn, maar als support bij een goeie band is dat idd wel ergquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende dames
Avond Brennel ! mooie timming om nu binnen te vallen want dit uur komen er nog een aantal bijzonder fijnequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:30 schreef Brennel het volgende:
Wat 'n track om bij binnen te vallen![]()
Vanavond bij het pannekoekrestaurant hoorde ik opeens zacht [jingle]request! reqest! request![/jingle].
Voelde me gelijk thuis![]()
Ohja, goeienavond
Ik heb het juist heel warm gekregen. Moest ff mn springen oefenen voor 12 maartquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... het wordt opeens een stuk killer hier...
Dan heb je nog genoeg tijd om te oefenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel warm gekregen. Moest ff mn springen oefenen voor 12 maart
Weinig grijs.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat kunnen ook van zulke grijze muizen zijn, maar als support bij een goeie band is dat idd wel ergIk kan me nog een leuke avond Pinkpop herinneren 31 mei jongstleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Human
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik met snaren beroerende dames in 't algemeen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende dames
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weinig grijs.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:30 schreef Brennel het volgende:
Wat 'n track om bij binnen te vallen![]()
Vanavond bij het pannekoekrestaurant hoorde ik opeens zacht [jingle]request! reqest! request![/jingle].
Voelde me gelijk thuis![]()
Ohja, goeienavond
Andrea, Caroline, Sharonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weinig grijs.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik met snaren beroerende dames in 't algemeen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef borisz het volgende:
terug uit het altijd gezellige () Heerhugowaard.
Verjaardag was wel gezellig. Alleen die stad niet.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:37 schreef Timo20 het volgende:
Zo, mijn kerst cadeautje heb ik ook gevonden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ROFL !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:37 schreef Timo20 het volgende:
Zo, mijn kerst cadeautje heb ik ook gevonden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het enige goede aan HHW is, buiten de Waerdse Tempel, de trein naar Alkmaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef borisz het volgende:
terug uit het altijd gezellige () Heerhugowaard.
Verjaardag was wel gezellig. Alleen die stad niet.
Daar had nog achter kunnen staan: "Je krijgt er ruwe handen van, maar je trekt ze wel."quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef Timo20 het volgende:
Echt een site voor Veenstra:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet dat z'n date van twee weken nog steeds @ relatieplanet staat en zelfs de tekst iets heeft aangepast. Nee, dan heb je echt een ander gevonden met wie 't beter klikt.
Hoer.
Haha, geniaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Timo20 het volgende:
We kunnen ook met z`n allen dit t-shirt kopen en `m dan allemaal aandoen bij het killers concert
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar had nog achter kunnen staan: "Je krijgt er ruwe handen van, maar je trekt ze wel."
Kent het gevoel en ondersteund Roel met zijn RP avontuur...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet dat z'n date van twee weken nog steeds @ relatieplanet staat en zelfs de tekst iets heeft aangepast. Nee, dan heb je echt een ander gevonden met wie 't beter klikt.
Hoer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Roel, je hyves is gehackt! Ik zie net dat je vrienden bent geworden met Kane
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:46 schreef Timo20 het volgende:
En ik denk dat ik deze volgende week eens aandoe naar m`n werk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Roel, je hyves is gehackt! Ik zie net dat je vrienden bent geworden met Kane
Coldplay - Lostquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:48 schreef Brennel het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe MH?
Weg dat plaatje! Dadelijk ziet mijn baas die onderste zin..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:46 schreef Timo20 het volgende:
En ik denk dat ik deze volgende week eens aandoe naar m`n werk:
[ afbeelding ]
Ah! Liedje ken ik geloof ik niet, of misschien wel eens gehoord, maar Coldplay is meestal wel goedquote:
Blijft een fijne plaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA dit is vet ! Madcon - Beggin'![]()
" Wat 'n track ! "
Persoonlijk vind ik het niet een heel erg boeiende plaat en er zit ook zo'n rap-figuur doorheen te kletsen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah! Liedje ken ik geloof ik niet, of misschien wel eens gehoord, maar Coldplay is meestal wel goed![]()
Wat 'n track!
Ik wist hetquote:
foto'squote:
Hansquote:
Hoi terugquote:
Yo !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hans
Vanavond weer een keertje Nightmare Before Christmas gezien, hij blijft echt briljant
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Everyday I Work on the RoadDit vind ik nog steeds zo'n vette track!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |