Ah, een Victim?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fanclub member for the win![]()
heb ze al thuis liggen
hehe ja een Victimquote:
Lekkere plaat!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Anderson - Trevor On The Dancefloor
domien draait de plaat ook al
* Sirolf heeft een link naar http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE+KILLERS in z'n bladwijzers gezet. Die kan iig niet verlopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doen we het nog een keer. Ik ben ingelogd, daar gaat het om eigenlijk.
En de tickets kun je nog niet klaarzetten. Heb de url ingelogd klaar staan...
Ticket master. Haal ik geregeld kaarten. Dus ben ik alvast ingelogd. En dan de url op de juiste pagina opslaan. Morgen linkje klikken en kopen. Maar wel op tijd klaar zetten anders kom je er waarschijnlijk nog niet doorheen....quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ze al thuis liggen
Zit ook wel een geinige clip bij. Weet niet of het echt een grote hit zal worden maar de plaat isquote:
Wat ik eigenlijk bedoelde is- He vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ze al thuis liggen
Die heb ik ook, Alleen 1 klik verderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft een link naar http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE+KILLERS in z'n bladwijzers gezet. Die kan iig niet verlopen.
Ik ga maar gewoon heel hard duimen morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik ook, Alleen 1 klik verder
Hij was goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza piste zowat in dr broek bij de Lama's![]()
![]()
Begrijpend lezen is een vak apart.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
shit wilde ik nog 2 kaartjes bijbestellen kan het niet meer.... terwijl er toch echt op stond dat ik tot 10 uur morgenvroeg kaartjes kon bestellen...
ach kut... vrijdag ochtend 10 uur...
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ticket master. Haal ik geregeld kaarten. Dus ben ik alvast ingelogd. En dan de url op de juiste pagina opslaan. Morgen linkje klikken en kopen. Maar wel op tijd klaar zetten anders kom je er waarschijnlijk nog niet doorheen....
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
shit wilde ik nog 2 kaartjes bijbestellen kan het niet meer.... terwijl er toch echt op stond dat ik tot 10 uur morgenvroeg kaartjes kon bestellen...
ach kut... vrijdag ochtend 10 uur...
Laat maar......quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoelde is- He vriend
quote:
Dat kon toch niet meer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoor
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart.
hehe... en iets verkeerd lezen is altijd klote.... anyway, ik heb m'n 2 kaartjes die ik nodig. Proberen die anderen het morgen maar zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart.
Mooi plaatjequote:
Verkopen ze nog steeds kaartjes via het postkantoor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na de AC/DC drama`s (of wat ik er van heb gelezen iig) ga ik morgen gewoon met m`n vlaggetje vooraan staan bij het postkantoor
Voor de meeste concerten nog wel, tot 1 januari...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verkopen ze nog steeds kaartjes via het postkantoor?
Dat is niet off-topic....quote:
Blijft een heerlijke plaatquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
De chick in de Infinity 2008 clip is trouwens niet verkeerd.
is goed dat je het zegt. Een paar dagen geleden stond toch echt dat je gewoon kaartjes bij het postkantoor kan kopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer?
Moet je eens bij mensen navragen die voor Defqon kaarten wilde...(ben blij dat het mij altijd lukte bij defqon)
Al tijden niet meer naar een concert geweest maar via een vriend van mij had ik vroeger een topadres voor kaartjes.1 of ander klein gehucht in gelderland maar met een postkantoor met zo'n apparaat.Altijd mijn concertkaartje gratis gehad omdat ik daar altijd wat extra kaarten kon krijgen omdat er maximaal 3 man bij het kantoor lagen en de kaartjes die ik niet nodig had voor een klein winstje door verkochtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor de meeste concerten nog wel, tot 1 januari...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
mannen ik peer m ff![]()
hele fijne avond allemaal![]()
Piles! we smsse
Binnenkort is dat voor alles afgelopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef Timo20 het volgende:
Ook voor Oasis kun je geen kaarten bij het postkantoor kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |