Eén post boven jequote:
Ah en de megahit van afgelopen week zie ik, blij dat ik geen 3fm geluisterd heb afgelopen weekquote:
ach zijn er genoeg die kunnen er zelfs nog om lachen... m'n schoonbroer heeft er een beetje last van, en m'n oud stagebegeleider die deed echt niks anders dan stotterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer van het belachelijk maken van stotterende mensen
Was dat bij een bepaald hoofdstuk van Biologie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
Huiswerk in je blote leuter...
+1 herkenbaar
Terwijl je er met goede middenrif training vanaf kunt komen , maar het nadoen van stotteren vind ik persoonlijk een belediging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
ach zijn er genoeg die kunnen er zelfs nog om lachen... m'n schoonbroer heeft er een beetje last van, en m'n oud stagebegeleider die deed echt niks anders dan stotteren
Neuh, zolderkamer waar niemand in kon kijken van buitenaf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was dat bij een bepaald hoofdstuk van Biologie?
Ja het vrouwelijke gehalte is vanavond wel erg laagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind het gezellig met al die mannen hier
Whisky moet je puur drinken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef LeonH het volgende:
drink nooit whiskey zonder water, of drink nooit water zonder whiskey
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef Timo20 het volgende:![]()
Sambuca.
Een vriend van me heeft dat ooit eens (op aanraden van de vrouw achter de bar) aangestoken en dan met een rietje opgedronken. Van het rietje was weinig meer over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |