Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Girls who play guitars?
edit: Ja dus![]()
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende damesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaak
Nee klopt, maar die titel spreekt mij ook erg aan. Gitaarspelende meisjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tekst van het nummer gaat eigenlijk helemaal niet over gitaarspelende dames, maar toch zijn gitaarspelende dames vaak
Dat kunnen ook van zulke grijze muizen zijn, maar als support bij een goeie band is dat idd wel ergquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende dames
Avond Brennel ! mooie timming om nu binnen te vallen want dit uur komen er nog een aantal bijzonder fijnequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:30 schreef Brennel het volgende:
Wat 'n track om bij binnen te vallen![]()
Vanavond bij het pannekoekrestaurant hoorde ik opeens zacht [jingle]request! reqest! request![/jingle].
Voelde me gelijk thuis![]()
Ohja, goeienavond
Ik heb het juist heel warm gekregen. Moest ff mn springen oefenen voor 12 maartquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... het wordt opeens een stuk killer hier...
Dan heb je nog genoeg tijd om te oefenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel warm gekregen. Moest ff mn springen oefenen voor 12 maart
Weinig grijs.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat kunnen ook van zulke grijze muizen zijn, maar als support bij een goeie band is dat idd wel ergIk kan me nog een leuke avond Pinkpop herinneren 31 mei jongstleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Human
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik met snaren beroerende dames in 't algemeen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk met viool spelende dames
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weinig grijs.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:30 schreef Brennel het volgende:
Wat 'n track om bij binnen te vallen![]()
Vanavond bij het pannekoekrestaurant hoorde ik opeens zacht [jingle]request! reqest! request![/jingle].
Voelde me gelijk thuis![]()
Ohja, goeienavond
Andrea, Caroline, Sharonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weinig grijs.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik met snaren beroerende dames in 't algemeen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef borisz het volgende:
terug uit het altijd gezellige () Heerhugowaard.
Verjaardag was wel gezellig. Alleen die stad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |