Ik begreep dat het postkantoor ermee gestopt was en dus dat je allen online kan kopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is goed dat je het zegt. Een paar dagen geleden stond toch echt dat je gewoon kaartjes bij het postkantoor kan kopen
Waar heb jij je geregistreerd en welke link heb je open staan?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Sersjee het volgende:Hit Me TV
![]()
*waarschuwt mensen in Groningen voor daken die van huizen af vliegen in de buurt van Hans*
Had ik bijna Hit me TV gemist maar puike clip! Mooiste stuk is waar de originele sample is te horen en waar de chick uit de kleren gaat.quote:
Mijn moeder in Drenthe heeft zelf iets van die "aardbeving" gemerktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]! hoef er niet eens heel veel moeite voor te doen want de NAM heeft al een deel van het voorwerk gedaan.
Het kan mij eerlijk gezegd allebei gestolen worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Wat een onzin, dat Halloween.
Sint Maarten FTW!
Ik krijg op die link toch echt een foutmelding 'uw aanvraag is verlopen', dus ik gebruik morgen wel gewoon die pagina eerder (zoekresultaten).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begreep dat het postkantoor ermee gestopt was en dus dat je allen online kan kopen.
Ik heb meerdere kaarten gekocht bij ticketmaster. En daar ben ik met mijn account ingelogd.
Morgen deze link even appeltje r-en of f5-en en klaar...
Werkte bij BV Defqon meer dan prima. 1 minuut over 10 had ik de bevestiging al in de mail hangen!
Beiden.....: ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Wat een onzin, dat Halloween.
Sint Maarten FTW!
Ont-zet-tend trieste zaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnenkort is dat voor alles afgelopen.
Heel maf maar deze keer heb ik het echt niet gemerkt. De vorige keer trouwens wel en dat was een 3. nog wat, maar de boel stond toch aardig te schudden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef TheZapster het volgende:
Mijn moeder in Drenthe heeft zelf iets van die "aardbeving" gemerkt
Check je postvakje trouwens ff over hit me tv.
Misschien omdat het mijn ingelogde (?) link is....?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg op die link toch echt een foutmelding 'uw aanvraag is verlopen', dus ik gebruik morgen wel gewoon die pagina eerder (zoekresultaten).
Geen zin om te googlen naar de achterliggende gedachte, maar je gaat als kind dus met een lampion langs de huizen, zingt een liedje en dan krijg je snoepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd allebei gestolen worden.Wat is de betekenis van St Maarten??
Ah, dat deden wij altijd met Driekoningen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen zin om het te googlen naar de achterliggende gedachte, maar je gaat als kind dus met een lampion langs de huizen, zingt een liedje en dan krijg je snoep
Precies. Dat ze eerst eens zorgen dat het goed werkt voordat ze stoppen met kaarten via het postkantoor te verkopen. En wat is er toffer dan met mede fans voor het postkantoor hangen en in spanning afwachten of je op tijd bent voor de kaarten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
`meer wil ik er niet over kwijt. Behalve: Het werkt niet!
Tegenover mijn stam"kroeg" ligt een postkantoor. Echt geweldig als je helemaal van het padje de kroeg uit komt en er al mensen voor Bon Jovi voor de deur liggen. Ge-Wel-Di-Ge gesprekken heb je dan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Dat ze eerst eens zorgen dat het goed werkt voordat ze stoppen met kaarten via het postkantoor te verkopen. En wat is er toffer dan met mede fans voor het postkantoor hangen en in spanning afwachten of je op tijd bent voor de kaarten?![]()
Hoop dat het gaat lukken...
De link die ik eerder zelf had gemaakt (op dezelfde PC, maar niet ingelogd op die site) werkt ook niet meer na een tijdje. Probeer het zometeen zelf eens zou ik zeggen (dus na ongeveer een kwartier niet op die pagina te zijn geweest).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien omdat het mijn ingelogde (?) link is....?
Zin in [ afbeelding ] trouwens
Meestal vind ik uur 2 het gaafst maar deze week vind ik uur 3 bijzonder lekker.quote:23-00
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
CSS - Move
Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
Leine - Live in de studio
Keane - Spiralling
The Killers - Human
Fatboy Slim - Ya Mama
Ladyhawke - Back Of The Van
Novastar - Because
Madcon - Beggin'
Voicst - Everyday I Work On The Road
Sabrina Starke - Do For Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |