Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
En het eerste uur is al afgelopen.. Gaat hard.
[..]
Meestal vind ik uur 2 het gaafst maar deze week vind ik uur 3 bijzonder lekker.
Dat is pas echt triest, van die schorsingen. Gekke Brittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
staan the killers volgende week bij jools? leuk! ze zouden vanavond eigenlijk bij jonathan ross staan, maar die is geschorst natuurlijk...
En alweer Keanequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...
Helaas ga ik dat missen, want ik ga slapenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan een (hopelijk) leuk spelletje doen met Leine, maar dat weet ze zelf nog niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan een (hopelijk) leuk spelletje doen met Leine, maar dat weet ze zelf nog niet
Ik verwacht nooit muzikale hoogstandjes van Kaiser Chiefs. Ik vind ze lang niet zo'n goeie band als bijvoorbeeld Editors of Killers, maar ze weten verdomd goed hoe ze opzwepende nummers moeten maken om een publiek op zn kop te zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammere uur opener. Sorry Noortje! maar dit is geen mooi nummer... To simple If you ask me...
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, rudy doet ff zn broek uit als jullie het niet erg vinden..
Ojeee.. Waar blijft TheVulture?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat heeft met dat spel te maken? Ik hoop voor haar dat het niet iets is met blinddoeken en raden wat ze in haar handen gedrukt krijgt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het verplaatsen (Move) van webpagina-opmaak (CSS).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Bijna 23.00, tijd voor QI!
Vandaag 3 boeken van überheldStephen Fry
gekocht
Oja, vanwege dat voicemail schandaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
staan the killers volgende week bij jools? leuk! ze zouden vanavond eigenlijk bij jonathan ross staan, maar die is geschorst natuurlijk...
Idd. Met deze kleindochter: Georgina Bailliequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]maar geen zin om naar de tv te lopen. Verdieping naar beneden.
[..]
Oja, vanwege dat voicemail schandaal
hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent me net voor
Oh ja, ik ging weg![]()
Ik begreep alles weg behalve de online verkoop. Niet slim, maar wel voorspelbaar als je het mij vraagt. Hoewel ik vind dat het pas laat valt bij de verkopers. Had dit veel eerder verwacht. Neemt niet weg dat ik het niet goed vind hoe het nu gaat...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is pas echt triest, van die schorsingen. Gekke Britten![]()
[..]
En alweer Keane![]()
![]()
Nog ff over die ticket verkopen: stoppen ze er alleen mee bij de postkantoren of ook bij de winkels? zo is er hier in de stad een kleine platenzaak die ook kaarten verkoopt. Bijvoorbeeld met Pinkpop ga ik daar altijd de kaarten halen. zouden die ze ook niet meer verkopen? dat wordt nog leuk met PP volgend jaar en als U2 gaat komen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |