quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef creno het volgende:
- Obama blijkt een opzienbarende president.
- Beatrix neemt afscheid als koningin.
- Grote stroomstoring in Nederland als gevolg van een aardbeving.
- Internet ondergaat een grote verandering/vernieuwing.
- RTL5 komt met een kijkcijferhit.
- UFO's gaan meer in het nieuws komen.
- Grote onenigheid tussen Amerika en China.
- De zomer wordt weer warm en met een hittegolf, de winter wordt koud met een witte kerst.
Tot zover was het aannemelijkquote:RTL5 komt met een kijkcijferhit.
Nou eerder door een struikelblok voor de voeten van Balkenende...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef DrDarwin het volgende:
De val van het kabinet Balkenende door financieel wanbeleid van Minister Wouter Bos.
Als hij met zijn gristenfundi's maar opzout, dan is het mij om het even.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou eerder door een struikelblok voor de voeten van Balkenende...
sorry kon het niet laten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voorspellingen:
Eindstand 1e 3 Eredivisie: 1. Feyenoord 2. PSV 3. Ajax
CL-winnaar: Manchester United
VS vallen Iran aan
Olie doorbreekt grens 100 dollar
Dollar daalt naar dieptepunt van $1.50 per ¤
Zware overstromingen Bangladesh
Bomaanslag voorkomen tijdens EK 2008 in Zwitserland/Oostenrijk
Duitsland wint EK 2008, Nederland ligt er na de kwartfinale kansloos uit
Marco v. Basten stapt op en wordt in verband gebracht met Ajax
Olympische Spelen in Peking 2008 verlopen rommelig vanwege smog, enkele onderdelen verplaatst naar zuidelijker gelegen steden
Kleine aanslag in Denemarken, enkele gewonden en twee doden (de zelfmoordterroristen zelf)
RTL 8 van de buis
Dat was 'm. Niet echt een spannend jaar verder.
*Herinnert*quote:klinkt plausibel.
je krijgt van mij 5 euro per goede voorspelling, het zijn er 12.
herinner me er even aan als het 2009 wordt....
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef starla het volgende:
- De Paus overlijdt als hij tijdens Pasen van het balkon valt door een gigantische rukwind.
Zijn laatste woorden zijn: O fors, o fatum scelaratum atque impium
quote:
De toren: zou ook kunnen betekenen dat de overheid 'te hoog van de toren blaast'.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Spellmeista het volgende:
Ik ga hier dus een seizoenen legging voor doen, kijken in hoeverre ik in de richting kan komen:
Mijn legging gaat mbv tarrotkaarten. Het is een deck van 78 kaarten. Voor meer informatie en over leggingen ga je naar:
leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders
Ik ga als volgt te werk. Ik haal alle 78 kaarten uit de doek waar ze +- alweer zo'n 3 maanden roerloos lagen. Vroeger gaf ik ook in bovengenoemde topic vele leggingen voor users in truth. Ik schat dat ik zo'n 30 leggingen op mijn naam staan. Ik zal straks een foto maken van de legging zodat jullie de kaarten ook kunnen zien.
Het is vandaag zaterdag 1 november ik begin met deze spreuk:
men moet zich in de jeugd een stok snijden,
zodat men er in de ouderdom op leunen kan
Legging gaat over de seizoenen van 2009. Ik maak alles klaar en begin ermee. De eerste periode is die van jan-mrt/apr
de toren jan-mrt/april
We krijgen in deze periode de laatste grote klap. Het gebouwde fundament valt geheel onder ons weg. Het is een tragische ondergang. Ik(persoonlijk) denk dat we door de kredietcrisis in deze periode nog een hele zware klap gaan krijgen. Het is een bliksem van een bovennatuurlijke kracht die de toren raakt. Voor de mensen zal deze "ondergang" een bevrijding zijn. Torens die gebouwd waren raken in verval. We zagen de laatste klap niet aankomen. Dit is echter wel een nieuw begin en iets waaruit we heel veel lering trekken.
mei-juni
staven 8
8 stokken "vliegen" in een open landschap. Zie deze kaart als een hele open kaart. In deze periode kan het allerlei kanten opgaan. Het verleden en het heden zijn er eigenlijk niet op dat moment. Een tip van de kaart is dat je je in deze periode helemaal niet persee aan allerlei zaken vast moet klampen. Eigenlijk wil de kaart juist dat je ervan afwijkt zodat je meer kansen aanpakt.
De kaart van de zomer:
juli-aug
pentakels/munten vier
laat zien dat we de bovengenoemde kansen nog niet goed hebben aangepakt. We zitten op een energie van pentakels/munten en we twijfelen tussen een hele hoop zekerheid en nieuwe avondturen. Energiestromen zijn hierdoor geblokkeerd. Het ziet erna uit dat de persoon op de kaart erover nadenkt om het een en ander weg te geven. Het is een soort vrekkigheid wanneer hij dit niet doet.
periode sept-okt-nov
de hogepriesteres
Een periode van een hele hoop vrouwelijke energie. Zij kent de wetten. Deze zijn voor haar niet geheim. Er zal rust zijn na de periode's die hiervoor kwamen. Er is een film gestart en de hogepriesteres staat al geprojecteerd. Het is slechts aan jou om door het doek te stappen en mee te doen in die wereld. Het is een periode van vrede en rust.
Op naar 2010!!
[ afbeelding ]
quote:[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 - De Paus overlijdt als hij tijdens Pasen van het balkon valt door een gigantische rukwind.
Zijn laatste woorden zijn: O fors, o fatum scelaratum atque impium
quote:
Dat was al duidelijkquote:
Om in de gaten te houden idd.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:32 schreef francorex het volgende:
Voorspelling van Vice-president in spe Joe Biden, eens horen wat hij te zeggen heeft.
Colin Powel is meer specifiek wat datum betreft.
In de plaats daarvan komt het FOK! eiland terugquote:
hoezo dat danquote:
En wat gaan ze ermee doen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef henkway het volgende:
tel aviv krijgt een atoombom van iran
quote:
Mijn voorspellingen zijn heel simpel uit de duim gezogenquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:34 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er een gecategoriseerde index in de OP zou komen met voorspellingen,
gecategoriseerd op manier van voorspellen.
(Tarot, helderziendheid, gokken, intuitie, contact met aliens, bijbelcodes, nostradamus etc.)
Dan kunnen we over een jaar zien welke techniek werkt !
Jup, nog steeds vier dagen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef Dovenwereld het volgende:
Nog maar vier dagen ...... dan voorspellingen gesloten en resultaten zien.
Als alle voorspellingen hier uit de duim gezogen worden zou het topic niet in TRU thuishoren;quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:28 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn heel simpel uit de duim gezogen
Ok, ik maak gebruik van de GDT.quote:Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als alle voorspellingen hier uit de duim gezogen worden zou het topic niet in TRU thuishoren;
dan is het simpelweg gokwerk.
Daarom misschien wel leuk om te kijken of er nog mensen zijn die andere 'manieren' gebruiken om aan hun voorspelling te komen.
kerel.. er zijn zeldzame mensen met hele zeldzame gaves zoals char die dit echt kunnen!quote:Op maandag 29 december 2008 09:52 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ok, ik maak gebruik van de GDT.
Zo beter?
Ik zeg niet dat alle mensen die voorspellingen doen nep zijn (er zullen er bij zijn die wel echt zijn, ik kan het in ieder geval niet).
Maar het valt me gewoon op dat er een hoop nepvoorspellers zijn, die keer op keer in de fout gaan met hun voorspellingen (gezien het feit dat de UFO's hun afspraken nu al diverse malen hebben verzet onderanderen).
Mij hoor je ook niet zeggen dat die mensen er niet zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 10:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
kerel.. er zijn zeldzame mensen met hele zeldzame gaves zoals char die dit echt kunnen!
De minister had ik goedquote:Op zondag 21 december 2008 20:18 schreef Tokamak het volgende:Eimert van Middelkoop raakt in Afghanistan ernstig gewond. Amputatie van een ledemaat is het gevolg. Hij overleeft het wel, maar treedt af.
Planeten groter dan de aarde worden zowat dagelijks gevonden.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
Diverse
- Nieuwe planeet word ondekt, deze is minstens 10x zo groot als aarde
- Er zal een signaal uit de ruimte komen, niet menselijk
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=42832quote:Op zondag 21 december 2008 20:18 schreef Tokamak het volgende:Er komt een nieuw ijsstadion in Nederland 'ter vervanging van' Thialf
+1 maar nog niet echt een schandaal.. + 1/2quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
- Hoogoplopende discussie omtrent NL troepen, een schandaal aan het licht
Nou ja...Schiphol/Arena Boulevard. Het ligt niet zover uit elkaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:26 schreef Urquhart het volgende:
- Plannen voor een aanslag op Schiphol worden ontdekt, waardoor aanslag wordt voorkomen
Euh ja?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Hugh Hefner zal overlijden op 83-jarige leeftijd en naast Marilyn Monroe begraven worden (9/11)
De kredietcrisis zal veel erger worden
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
voorspellen dat het in Maart dit jaar gaat regenen
Hier is het droog !!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kijk eens aan!!!![]()
Ik ben echt goed!
eind april mag ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef Michielos het volgende:
ik verwacht nog een schokkende kindermoord omstreeks juli. Het begrip massamoordenaar (opeens slaan stoppen los bij een ogenschijnlijk normaal persoon/ sommige zijn idd uitzonderingen) krijgt veel bekijks en er worden psychologen ingeschakeld hoe te wapenen tegen dit soort mensen.
Je hebt gelijk... April 2009 gaat in de boeken als 2e warmste en droogste april ooitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Djeez het volgende:
Naar buiten starend, terwijl de regen de straten van Assen wederom teistert weet ik het zeker. Dit jaar, 2009, zal de geschiedenisboeken ingaan als natste jaar aller tijden. Geen lente en zomer dit jaar voor ons, alleen maar heel veel regen. Ik verwacht meerdere overstromingen in september en oktober. Deze voorspelling moet uitkomen, want sinds het begin van dit jaar is het bij elkaar nog geen week droog geweest.
Hoe wist jij dit?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef Kanjer het volgende:
En hier is de mijne dan, na lang nadenken en in de sterren lezen.
Ik zie het volgende gebeuren in 2009
wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
Mhh, er zit wel een stukje vogelgriep in...quote:Op zondag 21 december 2008 20:18 schreef Tokamak het volgende:Nieuwe levensgevaarlijke variant van de vogelgriep wordt ontdekt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:45 schreef aloa het volgende:
-De vogelvarkens/mexicaansegriep breekt uit.
-Al Gore voorspeld een nieuwe ijstijd.
-Er komt een 11stedentocht.
-Terreuraanslag schiphol.
Dat was 2 weken geleden, en heeft een half uurtje geduurd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:07 schreef FatalException het volgende:
Ik zie dat ik bij de pinautomaat sta en niet kan pinnen, dat niemand kan pinnen.
rare codes. verklaar je nader.quote:Onrust. Ik zie dat de zon schijnt. Grote Markt. FR-5.
Ik zie een grote zwarte vliegende driehoek in de lucht. Hij hang stil in de lucht. Angst. TH-18.
ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef dmace het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden, en heeft een half uurtje geduurd.
[..]
rare codes. verklaar je nader.
Volgens mij heeft iemand de account van FatalException gehackz0rdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:07 schreef FatalException het volgende:
Ik heb een diepe meditatie gehad lekker in de stilte van de natuur, en de kosmische connectie via de pijnappelklier zegt me het volgende:
Ik zie dat ik bij de pinautomaat sta en niet kan pinnen, dat niemand kan pinnen. Onrust. Ik zie dat de zon schijnt. Grote Markt. FR-5.
Ik zie een grote zwarte vliegende driehoek in de lucht. Hij hang stil in de lucht. Angst. TH-18.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef TLC het volgende:
AZ wordt kampioen en Dembele blijft in Alkmaar.
Waarom heb jij eigenlijk de guldens snede als sig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:07 schreef FatalException het volgende:
Ik heb een diepe meditatie gehad lekker in de stilte van de natuur, en de kosmische connectie via de pijnappelklier zegt me het volgende:
Ik zie dat ik bij de pinautomaat sta en niet kan pinnen, dat niemand kan pinnen. Onrust. Ik zie dat de zon schijnt. Grote Markt. FR-5.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef FatalException het volgende:
Het gaat vandaag gebeuren. Synchronisatie via de pijnappelklier toont een incident in Utrecht. Mensen met de hand voor de mond.
jawel ik. Zet je het ff op de frontpage>?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:11 schreef Djeez het volgende:
Hmmz, niemand die de tragische dood van Michael jackson goed heeft voorspeld?
http://frontpage.fok.nl/n(...)/kouwke1967.hyves.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:11 schreef Djeez het volgende:
Hmmz, niemand die de tragische dood van Michael jackson goed heeft voorspeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |