abonnement Unibet Coolblue
pi_15633002
Ik weet niet helemaal waar ik dit topic moet plaatsen, maar volgens mij is dit wel de plaats.

De afgelopen dagen zijn in verschillende media de voorspellingen voor 2004 bekent gemaakt.

Een van de mensen die in de belangstelling staat is Roos Zorge, zij heeft op haar website ook de voorspelling voor 2004 bekent gemaakt.

http://www.paragnoste.nl/community/index.php?option=content&task=view&id=42&Itemid=80

Zien jullie het ook allemaal zo somber in?

pi_15633198
Elk jaar hetzelfde gezever, zie ook het topic 2003 wordt slecht jaar. Voorspellingen zijn zo vaag dat er altijd wel een mouw aan te passen is, of zo voor de hand liggend dat er altijd wel een paar van uitkomen waarmee in de jaren erna goede sier kan worden gemaakt. Over voorspellingen die niet uitkomen hoor je niemand meer.
pi_15633720
wat een achterlijke onzin allemaal, t enige wat die lui goed voorspeld hebben is de hete mooie zomer en dat gekut in dat koningshuis
Waarom denkt een vrouw altijd aan sex als ik aan hun vraag waar mannen altijd aan denken?
pi_15636280
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:35 schreef CerberusX6 het volgende:
wat een achterlijke onzin allemaal, t enige wat die lui goed voorspeld hebben is de hete mooie zomer en dat gekut in dat koningshuis
Dat geeft imo wel aan dat men dus wel dingen kan doorkrijgen.
pi_15636561
ooit van toeval gehoord? van de 10voorspellingen maar 2 of 3 uitgekomen
Waarom denkt een vrouw altijd aan sex als ik aan hun vraag waar mannen altijd aan denken?
pi_15641513
Ik zal me ook tot een paar voorspellingen wagen voor ik ook maar een van deze dingen ga lezen.

* Het Nederlands elftal gaat niet ver komen in het EK. (hooguit doorstoten tot de tweede ronde)
* OS2004: ik vrees dat Al Qaeda hier een grote aanslag op aan het voorbereiden is. Met als gevolg weer duizenden doden als de Griekse autoriteiten dit niet kunnen tegengaan.
* OS2004: Nederland en Belgie halen wat medialles in de disciplines waar ze traditioneel goed in scoren. Met als grote uitzondering een zilveren plaatje voor het Belgische vrouwentennis.
* De paus, hoe kranig hij ook is, zal dit jaar in de lente deze wereld voor gezien houden. Redelijk snel wordt al een opvolger bekendgemaakt die de Kerk door de al lang gevraagde vernieuwing gaat loodsen. Hierdoor gaan weer meer mensen naar de kerk gaan. (of dit een goede evolutie zal zijn laat ik in het midden)
* Frankrijk gaat verschillende zware rellen tegenmoet met moslims en zal uiteindelijk toch moeten buigen en hoofddoekjes in scholen toelaten.
* Na een erg koud begin van het jaar, gaan we weer een super warme zomer krijgen, met dit keer wel zware gevolgen voor de landbouw.
* Er zet zich stilaan een economisch herstel in, maar net als in de VS geen gevolgen voor de arbeidmarkt. Dit herstel wordt na de bloedige spelen ook weer onmiddelijk teniet gedaan.

OK en nu ga ik eens lezen wat de beroeps voorspellers ervan zeggen...

Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_15643258
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:05 schreef CerberusX6 het volgende:
ooit van toeval gehoord? van de 10voorspellingen maar 2 of 3 uitgekomen
Nou... de voorspelling van deze paragnost voor dit jaar klopt toch op nog wel iets meer punten..

http://www.paragnoste.nl/community/index.php?option=content&task=view&id=22&Itemid=59

pi_15646306
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 16:41 schreef Websmurf het volgende:

[..]

Nou... de voorspelling van deze paragnost voor dit jaar klopt toch op nog wel iets meer punten..

http://www.paragnoste.nl/community/index.php?option=content&task=view&id=22&Itemid=59


zoals? alleen die van die bosbranden klopte een beetje vond ik. De rest was allemaal erg vaag zoals:
quote:
Ook de grote (inter)nationaal opererende bedrijven zullen zwaar in de problemen komen.
tja. er waren wel een paar van dat soort bedrijven die in de problemen kwamen. Maarja, dat is ieder jaar zo, bovendien was de economie in 2002 al slecht. Het is niet zo dat de economie echt grandioos is ingestort ofzo.

Of een beetje heel erg niet een voorspelling.
zoals:

verder heb ik de belangrijkste dingen er uitgenomen (volgens mij):

quote:
Wat wel nieuw is, is dat ook Europa zware verliezen zal gaan lijden als gevolg van terroristische, op geloof gebaseerde, aanslagen.
kan me niks herinneren zo snel. Dus zeker geen sprake van zware verliezen.
quote:
Naast aids zullen ook hevige tbc- en zelfs ebola epidemieėn wereldwijd de kop op steken. Deze biologische aanvallen zullen meer slachtoffers eisen dan welke biochemische aanval ook.
tja. Er gaan veel mensen dood aan ziektes zoals aids, tbc en ebola. Heel veel zelfs. Miljoenen per jaar. Veel meer doden dan biochemische aanvallen. Net als in 2001, in 2000, in 1999, in 1998 etc.
quote:
Naast bosbranden zal de aarde tevens geteisterd worden door niet eerder gekende wind-, sneeuw- en zandstormen. Op de aarde zal zelfs zwarte sneeuw vallen
'niet eerder gekende' wordt er geschreven. Daar was niet erg sprake van. Ja, het zal vast wel eens hard gewaaid hebben of gesneeuwd, maar zeker niet ongekend hard.
quote:
Vulkaanuitbarstingen zullen zorgen voor een ongekende opwarming van de atmosfeer!
hahahahaaa
quote:
Als laatste willen wij u waarschuwen voor de komst van een griep zoals we gedurende W.O. I hebben gekend.
ik zal wel aan het zappen zijn geweest toen dit op het nieuws was ofzo.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 december 2003 @ 22:23:32 #9
22592 crew  Ole
pi_15653121
http://www.jancvanderheide.com/voorspellingen/2004_voorspellingen.html

hier ook heel wat voorspellingen.. tevens een terugblik op 2003..

Maar veel open deuren hier..

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_15674235
Een slechter jaar dan afgelopen jaar kan niet, dus ik zie het zonnig in.

Dit zei ik vorig jaar op dit tijdstip ook, maar heb ongelijk gekregen. Mag de pret echter niet drukken.

Watch out for tunnels.
pi_15674572
Iedereen kan dit voorspellen

Je neemt gewoon wat onderwerpen van dit jaar en weegt af wat evt de gevolgen daarvan kunnen zijn. Beetje natte vingerwerk en vooral veel opnoemen zodat er altijd wel 'iets' is dat een beetje overeenkomt.

Dat er wellicht nieuwe aanslagen gaan komen en dat SARS misschien weer gaat toeslaan e.d., iedereen kan zo'n voorspelling maken. Het is gedurfder als je de plaats en tijd goed voorspelt, maar daar waagt niemand zich aan.

quote:
Ten aanzien van de, naar onze mening, voortdurende oorlog in Irak verwachten wij nog vele slachtoffers onder de geallieerde troepen in Irak, waaronder helaas ook een aantal Nederlandse (dodelijke) slachtoffers te betreuren zullen zijn
ja, hallo.. dat kan een kind zelfs nog voorspellen
quote:
De aarde blijft opwarmen en dat is geen goed teken. Door die ‘Global Warming’ voorzien wij, net zoals iedereen, weinig positiefs betreffende de ontwikkeling van het milieu in 2004
Ik voorspel dat de prijzenoorlog tussen de supermarkten ook nog in 2004 door zal gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 24-12-2003 18:15]

  woensdag 24 december 2003 @ 19:58:56 #12
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15677506
Ik voorspel dat...
Er nog nieuwe posts bij zullen komen in het TRU forum

Dit klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik weet zeker dat het gaat gebeuren

Ik voorspel ook dat er dit decenium nog wel een oorlog zal uitbreken tussen de Westerse wereld en de Islamitische wereld

Dit klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik weet zeker dat het gaat gebeuren

Maar hang me er niet aan op

pi_15796651
K'zag dit laatst nog eens hier.

2004

sullig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')