abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:46:27 #1
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_13962965
hallo,

MIsschien is het leuk om eens te 'voorspellen' wat er in 2004 gebeuren gaat. Ik vind het 'eng' om wat neer te zetten, bang voor commentaar ook bang dat ik er gigantisch naast zit. Ik bern immers geen voorspeller..... Maar het is wel zo eerlijk, niet?
Ik denk dat in er 2004 meer 'zelfbewustzijn' komt en het paranormale meer bespreekbaar wordt. (of hoop ik dat?) Mensen gaan op zoek naar bepaalde dingen. Lekker warrig allemaal.
Op een afndere manier denk ik bij 2004 ook aan 'iets' met allochtonen en autochtonen.... maar goed, ik zei al ik ben gene voorspeller of paragnoste. Dat is gewoon iets wat ik dnek, ben erg benieuwd naar jullie mening.

groetjes

pi_13963016
Ik denk dat de tegenwoordige houding in bedrijven gaat veranderen (de heao mentaliteit gaat weg) het menselijke aspect zal meer gewild worden (emotie enz).
Het waterman tijdperk (symbool bestaat uit allemaal golfjes dacht ik) zal hoop ik nog meer goede veranderingen teweeg brengen...
pi_13963026
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:46 schreef MysteryWoman het volgende:
afndere
gene
dnek
Right
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:53:14 #4
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_13963063
jaaaa het waterman tijdperk, daar heb ik iets over gelezen.... zouden de watermannen zich dan ook helemala in hun elemt voelen??
THnxx voor je reactie, er zit zeker wat inw at je zegt, gevoel wordt belangrijker... (dat bedoelde ik een heeel klein beetje met wat ik zei maar dan niet perse met die bedrijven) ik bedoelde gewoon het gevoel gaat belangrijker worden. Snappie.

grtzz

zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:57:57 #5
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_13963113
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:53 schreef MysteryWoman het volgende:
jaaaa het waterman tijdperk, daar heb ik iets over gelezen.... zouden de watermannen zich dan ook helemala in hun elemt voelen??
Ik hoop het wel

* Demol is een waterman

Free Your Mind
pi_13963118
ik denk niet dat gevoel meer gaat meespelen dan dat het anders mee speelt

ik denk dat dergelijke 'vooruitzichten'

meer een resultaat zijn van je eigen gevoel

en insteek in het leven

gevoel is nooit onbelangrijk geweest

en zal in 2004 ook niet significant belangrijker worden ;-)

pi_13963156
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:58 schreef baukel het volgende:
ik denk niet dat gevoel meer gaat meespelen dan dat het anders mee speelt

ik denk dat dergelijke 'vooruitzichten'

meer een resultaat zijn van je eigen gevoel

en insteek in het leven

gevoel is nooit onbelangrijk geweest

en zal in 2004 ook niet significant belangrijker worden ;-)

Ik denk alleen dat de heao mentaliteit gaat verdwijnen.
Wat mijns inziens een goede verandering zal zijn voor het bedrijfsleven...
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:04:20 #8
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13963214
Hey! Je steelt mijn topic! Ik was van plan dit zo rond december te gaan openen. Hier in zou ik voorspellingen stoppen.

- De crisis rond Noord-Korea neemt een onverwachte wending
- De religieuze wereld zal een schok ervaren
- Er zal een hitterecord plaatsvinden
- In Irak gaan gelovigen rellen, wat voor een explosieve situatie zal zorgen
- Het koningshuis zal het moeilijk krijgen
- Een dam zal doorbreken

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13963256
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:04 schreef tvlxd het volgende:
Hey! Je steelt mijn topic! Ik was van plan dit zo rond december te gaan openen. Hier in zou ik voorspellingen stoppen.

- Een dam zal doorbreken

Ja hoor zo ken ik er nog wel een paar.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:10:00 #10
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13963316
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja hoor zo ken ik er nog wel een paar.

Zo gaan die dingen nou eenmaal.

2003 wordt slecht jaar

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:13:51 #11
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_13963380
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:04 schreef tvlxd het volgende:

- Een dam zal doorbreken

- De wereldbevolking zal nog verder groeien
- Er komen overstromingen
- Doden door een doorgedraaide Amerikaanse scholier met een vuurwapen
- Kloof tussen arm en rijk in Nederland verbreedt zich
- Iemand uit jouw omgeving zal ziek worden of een ledemaat breken
- De huurprijs zal stijgen. Evenzo de prijzen van levensmiddelen en genotsmiddelen.
- Er zullen rassenrellen uitbreken
- De huizenprijs zal zich iets stabiliseren
- De snelheid van de computer zal verder toenemen. Vermoedelijk eerste helft volgend jaar zal de 4 GHz-processor op de markt komen.
- Duke Nukem 4Ever zal uitgesteld worden.

Je hebt er kijk op, tvlxd!

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_13963940
ik ben er stellig van overtuigd dat in 2004 of 2005 amerika wit rusland gaat aanvallen, en zo niet dan economish en politiek terroriseren.

verder kan ik over 2004 niet zo veel zeggen.

ik denk dat 2012 of 2013 ons een uitgebreide oorlog brengt.
maar dat is nog zo ver weg.

en verder denk ik dat in Afghanistan iets aan het broeden is op het moment... veel te veel te kleine acties... en met pakistan ernaast hebben ze de materialen echt wel. ik denk dat er een aanslag komt die voor een klein aardbevinkje zorgt, zo groot.

2004... 2004.... ik denk dat we over een jaar terugdenken aan nu en denken "wat was alles toen nog goedkoop!"

en verder... tja. ik denk dat nederland uiteindelijk wel rellen in den haag krijgt, binnen nu en 10 jaar, omdat men bep. problemen gewoon niet aanpakt. bezuinigingen, net als reformen, kunnen uit de hand lopen. en problemen die niet aangepakt worden ook.
dan zul je zien hoe veel mensen er in den haag staan, net zo veel als toen voor 't witte huis in moskou... die hebben dan misschien geen grof geschut als kannonnen en granaatwerpers bij zich maar heet zal 't worden

[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 18-10-2003 13:56]

pi_13965401
Volgend jaar in mei zal er een grote terroristische aanslag komen met veel impact en verandering enzo
Цой жив
pi_13967675
VOlgend jaar zal iets heel erg gebeuren waar Bush wel raad mee weet. Hij weet donders goed dat hij niet herkozen wordt. Hij roept een soort noodsituatie uit nadat er dus iets ergs gebeurd is en probeerd aan de macht te blijven. Dan zullen mensen pas weten wat echte ellende is
pi_13967714
Volgend jaar oktober zal ik 19 jaar worden
pi_13970182
ik ook, maar dan volgend jaar december.

alleen weet ik niet zo zeker of dat wel gaat gebeuren. d'r hoeft maar een bom te vallen en... tada

pi_13973493
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:19 schreef SoesGSX600 het volgende:
Volgend jaar oktober zal hoop ik 19 jaar te worden
pi_13985470
Ik denk idd dat het paranormale meer en meer geaccepteerd zal worden. Ik denk dat er ook een wetenschappelijk erkenning gaat komen van de mogelijkheid dat het iig wel zou kunnen, en dus niet meer per definitie onmogelijk is.
(Bv middels het vaststellen van een pre-cognitie effect bij het toedienen van externe prikkels, al is dat maar een kwestie van milliseconden).
  zondag 19 oktober 2003 @ 16:01:00 #19
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_13985643
Wie kan mij wat meer vertellen over het waterman tijdperk??
Of weet iemand een site met info??
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
pi_13986698
Een grotere ramp dan Tsjernobyl
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:21:05 #21
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_13987312
en de paus gaat dood.
This door will be opened with or without your help..
pi_13987621
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:21 schreef Spliffunk het volgende:
en de paus gaat dood.
Als ie zo doorgaat... Haalt ie het einde van dit jaar niet meer.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_13987666
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:46 schreef MysteryWoman het volgende:
Ik denk dat in er 2004 meer 'zelfbewustzijn' komt

Klasse voorspelling

zondag 19 oktober 2003 @ 22:53:08 #24
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13995250
Het zal wel een goede tijd voor mij worden...aangezien ik waterman ben (waterman tijdperk) (?)
"Novus Ordo Seclorum" ?
  maandag 20 oktober 2003 @ 00:37:50 #25
63987 Foxbulder
Scully is a Bully.
pi_13997420
De juiste voorspellingen voor 2004, mede mogelijk gemaakt door Spirituele Fanta :

Categorie sport :

- Nederland wordt eervol 3e op het EK ( domme fout F. de Boer in de halve finale tegen de Duitsers )
- PSV revancheert zich Europees in de UEFA cup, en wint hem
- Ajax verliest de CL finale
- Schalken wint zijn eerste Grand Slam
- Jos Verstappen wint zijn 1e race in een Jaguar in de regen
- M. Schumacher rijdt zich morsdood bij raceongeluk

Categorie nationale politiek en gebeurtenissen :

- werkeloosheid blijft stijgen, economische groei blijft tegenvallen
- Kabinet Balkenellende II valt
- Opkomst nieuwe partijen versplintert en verzwakt rechtse politieke vleugel (Heinsbroek, Nieuw rechts etc)
- Kabinet Bos I eerste linkse Kabinet sinds lange tijd met PvdA/SP/GL
- Friso trouwt niet met zijn maffiahoer
- Koningshuis daalt flink in populariteit na nieuwe schandalen rondom Bernard
- Maxima krijgt miskraam of een mongooltje (negertje kan ook nog, deze signalen geven nog wat ruis)
- spanningen met Marokkanen nemen eerst toe na vermoorden agenten, na bezinning geleidelijk terug naar kalmte
- start UMTS komt totaal niet van de grond, KPN en telecomsector opnieuw diep in de problemen
- Erica Terpstra sterft aan hartaanval (te veel gegeten)

Internationaal :
- Nieuwe aanslagen voor verkiezingen VS
- Bush wordt niet herkozen, Democraat Clark wint de verkiezingen
- conflict Israel/Palestijnen escaleert, Sharon of Arafat worden mogelijk vermoord of sterven, internationaal wordt ingegrepen
- Iran en Syrie ontlopen VS -aanval wegens steun EU/China/Rusland
- situatie Irak verslechtert alleen maar, ook Nederlanders sneuvelen
- N. Korea tekent vrede en nonaanvalsverdrag met VS-president Clark, geen nucleaire wedloop
- waarheid omtrent 9/11 komt steeds meer onder druk na nieuwe publicaties en Oscarwinnende beste docufilm van 2004 : Fahrenheit 9/11 van Michael Moore
- verschillende wereldleiders sterven door gezondsproblemen (mogelijk Blair) of worden vermoord

MIieu en weer
- Ozongat groeit naar nieuwe record, weer-extremen nemen nog meer toe
- record aantal aardbevingen, waarbij de 1e 9 op de schaal van Richter, mogelijk in San Fransisco of L.A.
- sterkste Orkaan Kracht 5, genaamd George, verwoest groot deel Amerikaanse stad
- Japan krijgt zijn eerste echte Tsunami van een meter of 20
- uitermate veel overstromingen in arme gebieden

Wetenschap/Techniek
- Intel raakt achterop na productieproblemen Pentium4, AMD pakt fikse voorsprong
- technologische doorbraak in schone energie soort
- ESA SMART satelliet bereikt maan maar verdwijnt/faalt mysterieus na verzenden controversiele serie Hi-Res foto's

Algemene Zaken
- gestage groei in acceptatie paranormale zaken en UFO's, meer en beter film en fotobewijs, wetenschap wordt steeds meer ingeschakeld
- Lord of the Rings III TROTK, de Matrix III (ok das meer einde 2003 maar goed) en Starwars III vallen zwaar tegen
- Philips heeft weer hitech doorbraak in buigbare flinterdunne schermen van papier
- eerste prototypes PlayStation 3 blijken enorm krachtig, PC markt onder grote stress en druk

Tot zover het Nostradamus-gehalte. Hier en daar kan er een kleine tijdsmarge op zitten.

Truuske is buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')