Nou ja, als jomanda haar daadwerkelijk heeft verteld dat ze geen kanker had en dus geen traditionele medische behandeling nodig had lijkt het me zaak om haar wel aan te klagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die hele Jomanda rechtzaak sowieso dikke bullshit. Dat wijf ging zelf voor een 'alternatieve geneesmethode' en dan wordt vervolgens Jomanda aangeklaagd omdat zij haar zou hebben voorgelogen.
Dat kan jij nou wel denken maar zeker weten doe je het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
"Er gaat iets groots gebeuren op koninginnedag"
Nogal veel ruimte voor interpretatie.
In dit geval is ze vrij specifiek, ze zegt specifiek vandaag (niet deze week) en doet de uitspraak erg hard. Er zal dus wel weer niets gebeuren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef cherrycoke het volgende:
opeens (NA DAT HET IS GEBEURT) weet ze het
ik wist ook 100 jaar geleden dat er een eerste en tweede wereld oorlog zou komen
Dat is dan weer iets anders want Jomanda is bang dat er iets gebeurt met of in de buurt van de rechtbank in amsterdam volgens http://www.ad.nl/binnenla(...)a_onbevredigend.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef FatalException het volgende:
Het gaat vandaag gebeuren. Synchronisatie via de pijnappelklier toont een incident in Utrecht. Mensen met de hand voor de mond.
karst t. had toevallig ook tien vingers!quote:
Heb je het filmpje wel bekeken eigenlijk?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef alsem het volgende:
[..]
karst t. had toevallig ook tien vingers!
Ben je al bijna 16?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
Heb ik iets gemist, wie is Jomanda?
Ja, door een heidebrand gaat jomanda niet naar haar procesquote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)t-bij-heidebrand.ece
Wat heeft het met dit topic te maken ?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:10 schreef sjoep het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken eigenlijk?
Nou vooruit dan maar.quote:
euhm, iedereen is op geld uit in de mediawereld, ook jomanda, en ook jack spijkerman..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.![]()
Jomanda zegt wel iets explicieter iets over die 10.
Namelijk dat dan de waarheid over Jack te voorschijn komt.
De opmerking over de 10 vingers van Karst hebben er dus gewoon echt niks mee te maken. En het is ook niet zo te interpreteren.
Blijft het punt dat Jomanda jaren voor Jacks over(onder)gang naar Tien/Talpa gezegd heeft, op camera met Jack erbij, dat Jacks ware aard naarboven zou komen en dat het te maken had met het getal 10.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef alsem het volgende:
[..]
euhm, iedereen is op geld uit in de mediawereld, ook jomanda, en ook jack spijkerman..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |