Echt hequote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
En jawel hoor, Roda heeft zijn jaarlijkse topwedstrijd tegen PSV weer gehad en nu is het spel weer huilen met de pet op daar.
Inderdaad een baggerclubquote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
En jawel hoor, Roda heeft zijn jaarlijkse topwedstrijd tegen PSV weer gehad en nu is het spel weer huilen met de pet op daar. Wat is het toch een bagger club ook
heel redelijk goed??quote:Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies, dit vind ik ook. Ik vond heel PSV redelijk goed spelen. Jammer dat er niet meer ballen in zijn gevlogen.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Altijd als PSV wint is de tegenstander dramatisch![]()
Ik zit iedere thuiswedstrijd in het stadion. Dat de tegenstander slecht speelt is vaak de verdienste van de tegenstander.quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
heb jij de wedstrijd niet gekeken ofzo. Ja, bijna elke keer dat er gewonnen werd was de tegenstander drama. Als de tegenstander enigzins nog een balletje konden raken werd er meteen verloren (AZ, Roda, NAC). Enige uitzondering was misschien Marseille thuis waarin een goede wedstrijd neer werd gezet.
Ik houd mijn hart iig vast voor de komende wedstrijden (NEC, AZ, Ajax).
Als je Willem 2 de ruimte geeft met een spits als Demouge kunnen ze echt wel war creeeren. Gisteren niet. Maar wij hebben natuurlijk ook Addoquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb je gelijk in, maar Willem II was wel erg slecht hoor..
Stoer manquote:Op zondag 2 november 2008 18:28 schreef kutstudent_ het volgende:
Ik hoop echt dat PSV, met dat waardeloze kutspel van ze, dik verliest in Nijmegen.
Succes Nicky.
Dat we tegen zo'n zwakke tegenstander een eigen doelpunt en een doelpunt wat niet eens uit een kans voortkwam nodig hebben vertelt eigenlijk het hele verhaal.... Scorend vermogen is zo goed als 0 en dat maakt elke wedstrijd een finale.quote:Op zondag 2 november 2008 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren zo slecht nog niet..er hadden alleen wat meer ballen in moeten vallen. Willem 2 heeft welgeteld 1 kans gehad.
PSV 'supporters' die een hekel aan Limburgers hebbenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
je bent niet de enige..quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
....
quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-437326/category/sport/
Damn man, dat is echt niet des PSVsquote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nicky? Zo heet die gast op wie ik reageerde he.quote:
Ik denk dat we geen schijn van kans hebben!quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Hoe denken jullie over de wedstrijd van volgende week?
Weer gelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Hoe denken jullie over de wedstrijd van volgende week?
Onder Sef was het allemaal niet zo aantrekkelijk ja. Buiten die periode speelden we vrij attractief voetbal. Dit seizoen is die intentie er ook, dat zul jij ook wel zien. Daarbij komt dat PSV al jaren op rij kampioen is en derhalve toch wel goed zal spelen. Dat jaar dat we de halve finale CL haalden, met v Bommel, Cocu, Alex, Farfan, Gomes etc. was het team ook aanvallend ingesteld. Dat wordt door jou vergeten denk ik. Maar ik begrijp wel dat je flamen een beetje leuk vindtquote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Nicky? Zo heet die gast op wie ik reageerde he.
Maarja als jij het stoer vindt om te zeggen dat PSV kut speelt de laatste jaren, moet ik het maar aannemen als een compliment.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik snap dat niet met Mendez.
Speelde erg sterk tegen MArseille en daarna zit hij weer op de bank
Laat zo'n speler er dan eens langer instaan
Mentaliteitsdingetje dunkt me.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stevens gooit elke keer de basis over hoopquote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad. Maar wellicht dat de keuze door zicht op trainingen weer anders is geworden. Ik zou de keuze anders ook niet begrijpen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen de sportweek maar eens lezen.quote:
quote:
AMEN!quote:Op zondag 2 november 2008 23:50 schreef rubbereend het volgende:
De leiding van de club zijn allemaal ja-knikkers naar Rekers. Maar investeren in kwaliteit ho maar.
Hey.... het heeft de naam van het voetbal mee gekregen.quote:SF Championship Points Table
POS - SF RACING TEAM - TOTAL
1 Beijing Guoan 353
2 PSV Eindhoven 294
3 Liverpool FC 291
4 AC Milan 267
5 RSC Anderlecht 244
6 AS Roma 243
7 Galatasaray SK 236
8 FC Porto 218
9 Sevilla FC 217
10 Tottenham Hotspur 207
11 Corinthians 205
12 Al-Ain 200
13 Rangers FC 190
14 FC Basel 183
15 Flamengo 171
16 BVB Borussia Dortmund 158
17 Olympiacos 142
18 Atletico de Madrid 120
De meeste mensen hier hebben het over Jan Reker hequote:Op zondag 2 november 2008 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik begin me steeds meer zorgen te maken. Als nu ook nog het Zuid Amerikaanse deel van de selectie eruit wordt gewerkt is dan het hele project van Rekers klaar?![]()
Het rommelt dus tussen een deel van de selectie en de trainer. De leiding van de club zijn allemaal ja-knikkers naar Rekers. Maar investeren in kwaliteit ho maar.
als we al onze waardeloze spelers eruit gaan gooien....quote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Mendez gewoon niet meer in de basis. Idioot. Als ik een eigen bedrijf run en één van de medewerkers gaat lopen kloten, dan gooi ik 'm ook buiten. Vind het toch al een waardeloze speler.
Als je goed leest zie je dat ik dat niet als reden aangrijp om hem eruit te gooien. Hij moet namelijk niet gaan lopen eikelen.quote:Op maandag 3 november 2008 09:38 schreef WooZ het volgende:
[..]
als we al onze waardeloze spelers eruit gaan gooien....
Gaat elk jaar slechter spelen, dus wat dat betreft zou ik hem ook niet heel erg missen...quote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Mendez gewoon niet meer in de basis. Idioot. Als ik een eigen bedrijf run en één van de medewerkers gaat lopen kloten, dan gooi ik 'm ook buiten. Vind het toch al een waardeloze speler.
Alleen tegen Marseille heeft hij aardig gespeeld. Verder is het een drama dit seizoen. En vorig seizoen was het ook al niet veel, alleen in de CL wist hij bij vlagen te overtuigen. Nee, ik zal hem ook niet heel erg missen. Ik zie ook liever Culina spelen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gaat elk jaar slechter spelen, dus wat dat betreft zou ik hem ook niet heel erg missen...
Pieters is in potentie een hele goede verdediger. Het komt er alleen nog niet helemaal uit tot nu toe maar ik heb wel vertrouwen in hem. Salcido moet natuurlijk wel gewoon blijven ja.quote:Op maandag 3 november 2008 11:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gaat elk jaar slechter spelen, dus wat dat betreft zou ik hem ook niet heel erg missen...
Van Salcido zou ik het jammer vinden, hij is duidelijk beter dan bijvoorbeeld Pieters, dus laat die jongen gewoon in de basis staan...
in potentie is leuk ja, maar die jongens die in potentie goed zijn moeten gewoon een jaar hebben om naar het niveau van PSV te groeien. Het is niet de bedoeling dat PSV het niveau laat zakken zodat die jongens meteen in de basis kunnen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pieters is in potentie een hele goede verdediger. Het komt er alleen nog niet helemaal uit tot nu toe maar ik heb wel vertrouwen in hem. Salcido moet natuurlijk wel gewoon blijven ja.
Precies. Ik geloof ook wel dat Pieters er wel komt, maar laat hem niet in de basis staan als hij daar nog niet aan toe is...quote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in potentie is leuk ja, maar die jongens die in potentie goed zijn moeten gewoon een jaar hebben om naar het niveau van PSV te groeien. Het is niet de bedoeling dat PSV het niveau laat zakken zodat die jongens meteen in de basis kunnen.
Lijkt me wel een van de basisdingen dat je voetballers niet met 'gewone' werknemers kan vergelijken. Voetballers hebben namelijk ook nog een bepaalde marktwaarde. Vraagt iets meer subtiliteit.quote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Die Stevens is een tikkende tijdbom. Dat kan niet al te lang meer goed gaan zo.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan komt er strakjes een Engels middelmatig clubje langs met 10x zoveel centen als PSV en weg is onze aankoopquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk ook dat onze algemeen directeur morgen een speler gaat scouten en dat dat uitgebreid in de krant te lezen is.
Zoals Waterreus gisteren al zei; iets van een mug en een olifant....quote:Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die Stevens is een tikkende tijdbom. Dat kan niet al te lang meer goed gaan zo.
Weer die Toivonen of ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk ook dat onze algemeen directeur morgen een speler gaat scouten en dat dat uitgebreid in de krant te lezen is.
quote:VOETBAL - Supporters van PSV die bij de club een kaartje hebben gekocht voor de uitwedstrijd tegen Atlético Madrid krijgen hun geld terug. Ook wil de directie van de Eindhovense club 'meedenken' over een tegemoetkoming in eventuele reis- en verblijfkosten.
Directeur Jan Reker laat weten dat PSV niet in beroep zal gaan tegen die straf. "Dat kán formeel niet eens, omdat wij geen partij zijn. Dit is een zaak tussen Atlético Madrid en de UEFA."
Het zou gaan om enkele honderden aanhangers.
Er is gewoon zoveel mis met deze situatie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja en dan komt er strakjes een Engels middelmatig clubje langs met 10x zoveel centen als PSV en weg is onze aankoop
Je zou verwachten dat ze wel iets geleerd zouden van dat Guardado-debacle vorig jaar inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is gewoon zoveel mis met deze situatie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.![]()
AD die gaat scouten, het nieuws dat we deze speler volgen is al weken uitgebreid in de media te volgen, het ontbreekt nog aan een live-stream. Wat een amateurisme....
Wat is dat voor onzin dat dat niet kan? Als belanghebbende kun je toch net zo goed beroep indienen/bezwaar maken etc?!quote:
Ja, want die heeft er verstand vanquote:Op maandag 3 november 2008 14:40 schreef neilpad het volgende:
Als het een goede speler is interesseert het me geen reet al gaat de kantinejuffrouw em bekijken.
Die tijd met Van Bommel en Cocu is al een aardig tijdje geleden. Sindsdien proberen jullie misschien wel "attractief" te voetballen, maar komt het er niet echt uit. Jullie moeten gewoon is een keer aanvallend gaan spelen ipv altijd zo ongelooflijk saai en verdedigend.quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onder Sef was het allemaal niet zo aantrekkelijk ja. Buiten die periode speelden we vrij attractief voetbal. Dit seizoen is die intentie er ook, dat zul jij ook wel zien. Daarbij komt dat PSV al jaren op rij kampioen is en derhalve toch wel goed zal spelen. Dat jaar dat we de halve finale CL haalden, met v Bommel, Cocu, Alex, Farfan, Gomes etc. was het team ook aanvallend ingesteld. Dat wordt door jou vergeten denk ik. Maar ik begrijp wel dat je flamen een beetje leuk vindt
quote:Kan mij het verrotten of we kutstudent_ pleasen of niet.
Inderdaad, je hoeft geen rocket scientist te zijn om te zien er met de vraagprijs zal gebeuren nu dit allemaal in de media is..quote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is gewoon zoveel mis met deze situatie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.![]()
AD die gaat scouten, het nieuws dat we deze speler volgen is al weken uitgebreid in de media te volgen, het ontbreekt nog aan een live-stream. Wat een amateurisme....
Terecht of onterecht zijn altijd van die non-argumenten. Stel dat bijvoorbeeld Volendam een punt zou pakken bij Twente door 90 minuten lang goed geconcentreerd te verdedigen, hoe kan je het dan onterecht noemen, terwijl ze hun plan perfect hebben uitgevoerd. Als er nou arbitrale blunders worden gemaakt, oke.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Die tijd met Van Bommel en Cocu is al een aardig tijdje geleden. Sindsdien proberen jullie misschien wel "attractief" te voetballen, maar komt het er niet echt uit. Jullie moeten gewoon is een keer aanvallend gaan spelen ipv altijd zo ongelooflijk saai en verdedigend.
Maargoed, ik geef toe dat jullie er wel resultaat mee boeken, hoewel het meestal wel onterecht is.
Net zoals jullie de afgelopen 2 wedstrijden tegen Heracles en Twente?quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef kutstudent_ het volgende:
Maargoed, ik geef toe dat jullie er wel resultaat mee boeken, hoewel het meestal wel onterecht is.
[..]
Ik hoop dat jezelf wel pleast met het schitterende spel van PSV dan.
Dat maken we wel goede met de komende 2 wedstrijden.quote:Op maandag 3 november 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zoals jullie de afgelopen 2 wedstrijden tegen Heracles en Twente?
Zal mij benieuwenquote:Op maandag 3 november 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat maken we wel goede met de komende 2 wedstrijden.
Waarom denk je dat ik voor Ajax ben?quote:Op maandag 3 november 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zoals jullie de afgelopen 2 wedstrijden tegen Heracles en Twente?
onze directuer heeft daar vast een briljant plan achterzitten, zoals altijdquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*schiet in de lach*quote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onze directuer heeft daar vast een briljant plan achterzitten, zoals altijd
En toen stopte ik met lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Die tijd met Van Bommel en Cocu is al een aardig tijdje geleden. Sindsdien proberen jullie misschien wel "attractief" te voetballen, maar komt het er niet echt uit. Jullie moeten gewoon is een keer aanvallend gaan spelen ipv altijd zo ongelooflijk saai en verdedigend.
[..]
Ik hoop dat jezelf wel pleast met het schitterende spel van PSV dan.
Jammer want hij heeft weldegelijk een punt. Volgens mij heeft PSV toch redelijk wat aanvallende jongens en kun je in potentie een aanvallend team neerzetten wat wellicht ook nog succesvol is. Maar het gebeurt gewoon niet.quote:
Wij hebben geen verdediging voor aanvallend voetbal. Te slechte opbouw en te weinig snelheid om met veel ruimte in de rug te spelen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jammer want hij heeft weldegelijk een punt. Volgens mij heeft PSV toch redelijk wat aanvallende jongens en kun je in potentie een aanvallend team neerzetten wat wellicht ook nog succesvol is. Maar het gebeurt gewoon niet.
En schijnbaar zijn onze spelers er communicatief nog niet klaar voor en vallen er grote gaten als er aanvallend voetbal gespeeld wordt. Wel geprobeerd dus, maar gefaald. Dan maar terugvallen op oude waarden, het verdedigen... Volgend jaar beterquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wij hebben geen verdediging voor aanvallend voetbal. Te slechte opbouw en te weinig snelheid om met veel ruimte in de rug te spelen.
Ja vis hem eens boven water.quote:Op maandag 3 november 2008 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
Eigenlijk moet ik eventjes dat topic teruglezen waar bekend is geworden dat Reker algemeen directeur zou worden. Iedereen hardstikke lyrisch over hem (including myself), man we were wrong![]()
Aanval is de best verdediging! En objectief bekeken heeft PSV met Dszudsack, Affelay, Bakkal, Amrabat en Koevermans toch 5 uitstekend aanvallend ingestelde spelers die imho toch wel flink wat doelpunten kunnen maken.quote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wij hebben geen verdediging voor aanvallend voetbal. Te slechte opbouw en te weinig snelheid om met veel ruimte in de rug te spelen.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op maandag 3 november 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aanval is de best verdediging! En objectief bekeken heeft PSV met Dszudsack, Affelay, Bakkal, Amrabat en Koevermans toch 5 uitstekend aanvallend ingestelde spelers die imho toch wel flink wat doelpunten kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |