Addo had gewoon goede kansen om weer te scoren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Leso_Varen het volgende:
Koef
En Addo was weer best goed hoorde ik via de radio?
Ja van verdediger naar aanvallerquote:
Zou je op zich best een keer kunnen proberen, waarom nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja van verdediger naar aanvaller
quote:Op zondag 2 november 2008 00:07 schreef kutstudent_ het volgende:
Jullie speelden vandaag echt heel kut, maargoed, dat is al bijna een jaar zo nu.
Als Afellay binnenkort weggaat is PSV niks meer
Waarom speelt Manco nauwelijks?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Leso_Varen het volgende:
Koef
En Addo was weer best goed hoorde ik via de radio?
Lazovic vind je beter?quote:Op zondag 2 november 2008 11:10 schreef BOYS1985 het volgende:
Koevermans < Lazovic
Beste man van het veld, al is dat natuurlijk niet zo moeilijk met het dramatische niveau van ons, het was weer kut met peren gisteren zeg....quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Addo had gewoon goede kansen om weer te scoren.
Ik vond het gisteren zo slecht nog niet..er hadden alleen wat meer ballen in moeten vallen. Willem 2 heeft welgeteld 1 kans gehad.quote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beste man van het veld, al is dat natuurlijk niet zo moeilijk met het dramatische niveau van ons, het was weer kut met peren gisteren zeg....
sukkelquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:18 schreef WooZ het volgende:
ik word echt he-le-maal gek van die vrije trappen en kut corners die in 2x genomen worden, nu waren afellay en doedel weer bezig
reker
Altijd als PSV wint is de tegenstander dramatischquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef Vitamine_C het volgende:
winst = winst
maar tegen zo'n dramatisch slecht WII moet je gewoon echt meer doelpunten maken.
Precies, dit vind ik ook. Ik vond heel PSV redelijk goed spelen. Jammer dat er niet meer ballen in zijn gevlogen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vond doedelzak, marcellis en koef een aardige partij spelen.
willem 2 was wel erg zwak, natuurlijk een verdienste van psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |