Ja op soccernews.nlquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Onbevestigde bronnen zeggen dat Berg een principeakkoord met PSV heeft bereikt. Hij zou mogelijk in de winterstop al komen.
Ben echt benieuwd wat hiervan waar is.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja op soccernews.nl! staat het bericht.
Zou om 17 miljoen euro gaan.
Heeft PSV dat?
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft PSV dat?
Vast wel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft PSV dat?
Onbetrouwbare bronnen is heel wat anders dan onbevestigde bronnen waar je het eerst over hadquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik zei toch ook al dat het onbetrouwbare bronnen zijn
Omdat hij niet haalbaar is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom niet Alex terug halen?
Scoorde net de 1-0, en de 2-0 van nu moest ook op zijn naam staan
Alleen al omdat zijn salaris niet te betalen is voor PSVquote:
Als we allemaal elke week 5 euro geven?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen al omdat zijn salaris niet te betalen is voor PSV
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onbetrouwbare bronnen is heel wat anders dan onbevestigde bronnen waar je het eerst over had)
Heb er eigenlijk best ¤ 5 pw voor overquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we allemaal elke week 5 euro geven?
Nou danquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk best ¤ 5 pw voor over
En dan wil ik ook nog best ¤ 5 pw voor Gomes geven
Nou als gomes zo blijft spelen wil ik hem niet eens teurg :pquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk best ¤ 5 pw voor over
En dan wil ik ook nog best ¤ 5 pw voor Gomes geven
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:29 schreef Euner het volgende:
[..]
Doet ie dat trouwens in engeland ook?
Ik heb 3 weken terug een Philips FULL HD TV van 107 cm gekocht voor bijna 900 euro.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft PSV dat?
Ik heb een idee maar dat wil ik natuurlijk bevestigd hebben anders zou ik het niet vragenquote:
zal het berichtje nog maar een keer herhalen:quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Koevermans, Pieters, Culina, Addo, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis, Bakkal en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Salcido, Maza, Méndez, Lazovic en Nijland.
Weer geen Manco.
die speelt voorlopig dus geen wedstrijden in het 1e.quote:1/11/2008 - Stevens: geduld hebben met Manco
(Gepost door RvN)
Huub Stevens vroeg gisteren om geduld te hebben met Reimond Manco. PSV liet hem afgelopen week zelfs in de A1 spelen. "Hij speelde niet goed", vertelt Stevens. "Begrijp me niet verkeerd, zijn instelling was prima. We lieten hem spelen om wat zelfvertrouwen op te doen. Zijn rendement moet namelijk omhoog. Ik lees zo links en rechts dat mensen hem graag in het eerste willen zien, maar dat kan nog niet. Die jongen komt uit een totaal andere wereld en is alleen hier. Van mij krijgt hij de tijd, ik hoop dat anderen hem die tijd ook gunnen."
idd...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
We hebben een nieuwe spits, hij heet Swinkels ofzo
je bedoelt, stevens stelt doedel de laatste tijd gewoon in de basis op. Van buitengewoon grote waarde is ie totaal nietquote:
Hoezo vergelijken met Ibrahimovic?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Who the fuck is Ibrahimovic?
Was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo vergelijken met Ibrahimovic?
Addo had gewoon goede kansen om weer te scoren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Leso_Varen het volgende:
Koef
En Addo was weer best goed hoorde ik via de radio?
Ja van verdediger naar aanvallerquote:
Zou je op zich best een keer kunnen proberen, waarom nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja van verdediger naar aanvaller
quote:Op zondag 2 november 2008 00:07 schreef kutstudent_ het volgende:
Jullie speelden vandaag echt heel kut, maargoed, dat is al bijna een jaar zo nu.
Als Afellay binnenkort weggaat is PSV niks meer
Waarom speelt Manco nauwelijks?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Leso_Varen het volgende:
Koef
En Addo was weer best goed hoorde ik via de radio?
Lazovic vind je beter?quote:Op zondag 2 november 2008 11:10 schreef BOYS1985 het volgende:
Koevermans < Lazovic
Beste man van het veld, al is dat natuurlijk niet zo moeilijk met het dramatische niveau van ons, het was weer kut met peren gisteren zeg....quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Addo had gewoon goede kansen om weer te scoren.
Ik vond het gisteren zo slecht nog niet..er hadden alleen wat meer ballen in moeten vallen. Willem 2 heeft welgeteld 1 kans gehad.quote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beste man van het veld, al is dat natuurlijk niet zo moeilijk met het dramatische niveau van ons, het was weer kut met peren gisteren zeg....
sukkelquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:18 schreef WooZ het volgende:
ik word echt he-le-maal gek van die vrije trappen en kut corners die in 2x genomen worden, nu waren afellay en doedel weer bezig
reker
Altijd als PSV wint is de tegenstander dramatischquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef Vitamine_C het volgende:
winst = winst
maar tegen zo'n dramatisch slecht WII moet je gewoon echt meer doelpunten maken.
Precies, dit vind ik ook. Ik vond heel PSV redelijk goed spelen. Jammer dat er niet meer ballen in zijn gevlogen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vond doedelzak, marcellis en koef een aardige partij spelen.
willem 2 was wel erg zwak, natuurlijk een verdienste van psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |