Echt hequote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
En jawel hoor, Roda heeft zijn jaarlijkse topwedstrijd tegen PSV weer gehad en nu is het spel weer huilen met de pet op daar.
Inderdaad een baggerclubquote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
En jawel hoor, Roda heeft zijn jaarlijkse topwedstrijd tegen PSV weer gehad en nu is het spel weer huilen met de pet op daar. Wat is het toch een bagger club ook
heel redelijk goed??quote:Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies, dit vind ik ook. Ik vond heel PSV redelijk goed spelen. Jammer dat er niet meer ballen in zijn gevlogen.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Altijd als PSV wint is de tegenstander dramatisch![]()
Ik zit iedere thuiswedstrijd in het stadion. Dat de tegenstander slecht speelt is vaak de verdienste van de tegenstander.quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
heb jij de wedstrijd niet gekeken ofzo. Ja, bijna elke keer dat er gewonnen werd was de tegenstander drama. Als de tegenstander enigzins nog een balletje konden raken werd er meteen verloren (AZ, Roda, NAC). Enige uitzondering was misschien Marseille thuis waarin een goede wedstrijd neer werd gezet.
Ik houd mijn hart iig vast voor de komende wedstrijden (NEC, AZ, Ajax).
Als je Willem 2 de ruimte geeft met een spits als Demouge kunnen ze echt wel war creeeren. Gisteren niet. Maar wij hebben natuurlijk ook Addoquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb je gelijk in, maar Willem II was wel erg slecht hoor..
Stoer manquote:Op zondag 2 november 2008 18:28 schreef kutstudent_ het volgende:
Ik hoop echt dat PSV, met dat waardeloze kutspel van ze, dik verliest in Nijmegen.
Succes Nicky.
Dat we tegen zo'n zwakke tegenstander een eigen doelpunt en een doelpunt wat niet eens uit een kans voortkwam nodig hebben vertelt eigenlijk het hele verhaal.... Scorend vermogen is zo goed als 0 en dat maakt elke wedstrijd een finale.quote:Op zondag 2 november 2008 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren zo slecht nog niet..er hadden alleen wat meer ballen in moeten vallen. Willem 2 heeft welgeteld 1 kans gehad.
PSV 'supporters' die een hekel aan Limburgers hebbenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
je bent niet de enige..quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef Vitamine_C het volgende:
....
quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-437326/category/sport/
Damn man, dat is echt niet des PSVsquote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-437326/category/sport/
Nicky? Zo heet die gast op wie ik reageerde he.quote:
Ik denk dat we geen schijn van kans hebben!quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Hoe denken jullie over de wedstrijd van volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |