Oh is dat z'n fokje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef es70 het volgende:
Fles: Fok!ker met fok, doe 's wat over Storms fokje zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pijn is fijn, jeuk is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/42096.html![]()
Dan heb jij nooit echt jeuk gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pijn is fijn, jeuk is leuk.
Raving Rabbidsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Niet mijn idee van pret geloof ik
Als je tot je knie in het gips zit en je kan er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat z'n fokje?![]()
Ik dacht het grootzeilDat zijn zijn orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een brilletje sinds vanavond, daar ging het over.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Dat is waardeloos ja! Ik heb al mn hele leven eczeem, op de hoogte punten (nouja of diepte punten..) sta ik af en toe ook echt op het punt om mn huid er gewoon af te snijden ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je tot je knie in het gips zit en je kan er niet bijDat zuigt echt zo hard
Dan ga je met een breinaald lopen kutten, maar dan steek je heel die huid aan gort
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
fok (de; -ken) driehoekig voorzeil; schertsend bril.quote:
Wow dies wel diep hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
fok (de; -ken) driehoekig voorzeil; schertsend bril.
Bril, brilletje, fok, fokje.
www.forum.bril.nlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
fok (de; -ken) driehoekig voorzeil; schertsend bril.
Bril, brilletje, fok, fokje.
Nee, maar die wil hij vast wel hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Houdtie van zwarte bessen trouwens Es?
quote:
Ja vet tof is datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nuvideo.nl/video/19353
Woensdag gemeten, vandaag eerste bril klaar (tweede volgt vast snel).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
www.forum.bril.nl
Oh dat bestaat nog ook
magoe da wizziknie eh![]()
Ik heb wel ook zo'n zelfde montuurt ja![]()
Het is trouwens een kutding want ik loop met mn wimpers steeds over die glazen te dweilen, maar dat is een bekend verhaal![]()
Hijs tof iig![]()
Ik kijk nooit in woordenboeken. Ik weet alles beter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef es70 het volgende:
Dat staat gewoon in het woordenboek hoor (en ik weet niet beter dan dat een bril ook een fok genoemd wordt). Voor mij was 'ie dus niet diep
.
Matigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef es70 het volgende:
Hij ziet maar 40% zonder zijn brilletje.
Ik had het echt nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in het woordenboek hoor (en ik weet niet beter dan dat een bril ook een fok genoemd wordt). Voor mij was 'ie dus niet diep
.
Als je niet krabt gaat het pijn doen, zo'n jeukquote:
Ik ook niet. In Deventer kennen ze we dat niet.quote:
Ja boeeeequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je niet krabt gaat het pijn doen, zo'n jeuk
En in groningen ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. In Deventer kennen ze we dat niet.
Amsterdam ook nietquote:
Dit wist ik lekker beterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in woordenboeken. Ik weet alles beter..
Het zal wel de Van Dale in het palingsteins zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Amsterdam ook nietin ieder geval niet toen ik er nog woonde
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had het echt nog nooit gehoord
Maar het staat hem wel leuk!
quote:
quote:
Nou ja zegggggggggggquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. In Deventer kennen ze we dat niet.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal wel de Van Dale in het palingsteins zijn.
haphapquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Kramers woordenboek, heeft niks met palingstein te maken....
Eensch!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als NOCH Fha, NOCH ik een woord of uitdrukking ken(t), bestaat het gewoon niet. Klaar.
toch mooi hoe jij binnen twee minuten die conclusie trektquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Het is hier weer saai. Fijne avond allen.
Ik ga fotos maken.
Normaal posten jullie binnen twee minuten een pagina vol. Maak even een halloween fotoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
toch mooi hoe jij binnen twee minuten die conclusie trekt
doeeg
Toch niet dezelfde?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matig
Mja, ik zie ook geen snars zonder bril, maar goed, ik weet niet beter eigenlijk, ik draag al sinds 1975 een bril.
Nee, mijne is wat breder want die moet om mijn dikke vette harses heen passen.quote:
Whehe. Ik vind het altijd zo mooi bij die oudjes die al sinds jaar en dag dezelfde bril hebben.... M'n oma had ook zo'n enorm exemplaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijne is wat breder want die moet om mijn dikke vette harses heen passen.
Dat zijn van die mensen waar Pat een beetje verdrietig van wordt, maar zelfs zijn oma gebruikte de bril van zijn opa (die ik niet eens gekend heb, en ik zit toch al jaren in de familie) omdat ze daar zo goed mee zagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind het altijd zo mooi bij die oudjes die al sinds jaar en dag dezelfde bril hebben.... M'n oma had ook zo'n enorm exemplaar!![]()
Gitaren!quote:
quote:
pijnboompittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een croissantje met pijnboompitten. Wil je ook?
Bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Lekker biertje er maar even bij gepakt
Ik ben niet de enige vroege vogel.quote:
ik werd wakker gemaakt door 5 katten die trek haddenquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vroege vogel.
Ik heb net pokemon gekekenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
is het erg als ik beken spongebob te kijken
haha, ze weten gewoon dat jij je bed wel uit komt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werd wakker gemaakt door 5 katten die trek hadden![]()
me gebruikten als klimrek, in mijn oren mauwden, aan m´n neus likten en mijn vriendin lieten ze rustig slapen
Zaterdag, denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe is het nou Ph.?
Nieuwe baan ftwquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
Wat jeukt er?
Goedemorgen.
Wat een kloteweek op het werk zeg..Zonder in details te treden, een reorganisatie is sowieso al klote, zeker zo groot als deze, maar hier stinkt van alles.ik heb het er momenteel helemaal gehad, ik kan mezelf niet meer motiveren, heb intussen wel gemerkt dat ik goed in de markt lig en denk dan ook niet dat ik nog lang bij dit bedrijf zal blijven werken. Het is alleen nog wachten op het bedrijf waar ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zo goed zijn dat ik er op alle vlakken een goed gevoel bij krijg. Stom hč, voor mijn gevoel ga ik niet solliciteren, maar moeten de bedrijven dat bij mij doen. Dat is natuurlijk wel de beste manier om je gesprekken in te gaan.
I know. Tot die conclusie ben ik ook gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |