Dat zijn van die mensen waar Pat een beetje verdrietig van wordt, maar zelfs zijn oma gebruikte de bril van zijn opa (die ik niet eens gekend heb, en ik zit toch al jaren in de familie) omdat ze daar zo goed mee zagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind het altijd zo mooi bij die oudjes die al sinds jaar en dag dezelfde bril hebben.... M'n oma had ook zo'n enorm exemplaar!![]()
Gitaren!quote:
quote:
pijnboompittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een croissantje met pijnboompitten. Wil je ook?
Bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Lekker biertje er maar even bij gepakt
Ik ben niet de enige vroege vogel.quote:
ik werd wakker gemaakt door 5 katten die trek haddenquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vroege vogel.
Ik heb net pokemon gekekenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
is het erg als ik beken spongebob te kijken
haha, ze weten gewoon dat jij je bed wel uit komt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werd wakker gemaakt door 5 katten die trek hadden![]()
me gebruikten als klimrek, in mijn oren mauwden, aan m´n neus likten en mijn vriendin lieten ze rustig slapen
Zaterdag, denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe is het nou Ph.?
Nieuwe baan ftwquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
Wat jeukt er?
Goedemorgen.
Wat een kloteweek op het werk zeg..Zonder in details te treden, een reorganisatie is sowieso al klote, zeker zo groot als deze, maar hier stinkt van alles.ik heb het er momenteel helemaal gehad, ik kan mezelf niet meer motiveren, heb intussen wel gemerkt dat ik goed in de markt lig en denk dan ook niet dat ik nog lang bij dit bedrijf zal blijven werken. Het is alleen nog wachten op het bedrijf waar ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zo goed zijn dat ik er op alle vlakken een goed gevoel bij krijg. Stom hè, voor mijn gevoel ga ik niet solliciteren, maar moeten de bedrijven dat bij mij doen. Dat is natuurlijk wel de beste manier om je gesprekken in te gaan.
I know. Tot die conclusie ben ik ook gekomen.quote:
nicequote:
Sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |