Een van de weinige Poolse die niet naar Nederland komtquote:
Jahoor, ze volstaan prima! Zijn een beetje groot, maar dat is juist fijn (want mijn man kan dan met de ene spelen en de andere als kussentje gebruiken).quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef santax het volgende:
[..]
Held![]()
Een meisje postte in mijjn topic![]()
![]()
zijn het wel leuke tezz?
Dus eigenlijk maak je me blij met een dode droge poolse musquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een van de weinige Poolse die niet naar Nederland komt
Eigenlijk best een kut reactiequote:Op zaterdag 1 november 2008 08:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jahoor, ze volstaan prima! Zijn een beetje groot, maar dat is juist fijn (want mijn man
whehe, mja ik zit ook nog wel in die nachtmodusquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:24 schreef marcel-o het volgende:
dit moet eigenlijk een nachttopic zijn.
bier erbij enzo.
kan ie niet op pauze?
Waarom zit ik niet bij de goede helft van de mannenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:27 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk ook best een kuttopic......
En dan te bedenken dat heel vrouwelijk Fok! (en half mannelijk Fok!) alleen maar naar beneden hoeft te kijken
Denk je dat ik met een bril wel een vrouw meekrijgquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef Megumi het volgende:
Ik heb misschien een oplossing voor je TS wat tieten niet zien aangaat.
Klik
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:24 schreef santax het volgende:
Je had voor het boogje gewoon moeten stoppen
grote punters?quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |