dit gaat zoooo vaak fout hehquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kut, maak ik op hetzelfde moment eentje aan
hoe gooi ik die op slot ?
Standaardquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef kin238 het volgende:
waarom heb ik de hele week niets te doen en beginnen mensen aan mn kop te zeiken op vrijdag?
en hoe doe ik dat ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
dit gaat zoooo vaak fout heh
even aan een modje vragen
Je quote mijn bericht namelijk... sorry meiskequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar had ikh et over
Edit: Ik nam het gewoon voor je op
Daar weet ik wel wat opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kut, maak ik op hetzelfde moment eentje aan
hoe gooi ik die op slot ?
Jij moet gewoon eens geduld hebbenquote:
nou ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je quote mijn bericht namelijk... sorry meiske
Ja moozie heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop..hijs beetje autistisch..HIJ MOET de nieuwe openenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Die afspraak van " Degene die 'm sluit opent een nieuwe " gaat ook lekker op hier he
ja, ik, moozzie en beller posten tegelijk als laatstequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Die afspraak van " Degene die 'm sluit opent een nieuwe " gaat ook lekker op hier he
ielkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef kin238 het volgende:
waarom heb ik de hele week niets te doen en beginnen mensen aan mn kop te zeiken op vrijdag?
de Modjes vinden het namelijk niet meer zo heul grappig dat het bij ons topic zo vaak mis gaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja moozie heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop..hijs beetje autistisch..HIJ MOET de nieuwe openen
Dus eigenlijk is het gewoon Beller z'n schuldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik, moozzie en beller posten tegelijk als laatste, maar beller stond onderaan
maar die maakt geen nieuwe
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon Beller z'n schuld
het is ook niet grappigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
de Modjes vinden het namelijk niet meer zo heul grappig dat het bij ons topic zo vaak mis gaat
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
jongens, nu ben ik echt ff zat, jullie zitten de laatste tijd wel erg te klooien met nieuwe topics openen
doe mij een grote lol, zet in de OP dat degene met post nummer 300 een nieuwe aanmaakt en geef diegene ook wat tijd om een nieuwe aan te maken, in andere SC´s werkt dat prima en jullie hebben geen reet te doen op het werk dus dan moet even geduld hebben ook geen probleem zijn.
dus om nog even duidelijk te zijn DEGENE MET POST 300 MAAKT EEN NIEUW TOPIC, HELEMAAL NIEMAND ANDERS
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens geduld hebben
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
jongens, nu ben ik echt ff zat, jullie zitten de laatste tijd wel erg te klooien met nieuwe topics openen
doe mij een grote lol, zet in de OP dat degene met post nummer 300 een nieuwe aanmaakt en geef diegene ook wat tijd om een nieuwe aan te maken, in andere SC´s werkt dat prima en jullie hebben geen reet te doen op het werk dus dan moet even geduld hebben ook geen probleem zijn.
dus om nog even duidelijk te zijn DEGENE MET POST 300 MAAKT EEN NIEUW TOPIC, HELEMAAL NIEMAND ANDERS
Dude de afspraak was al degene met laatste post maakt nieuw topic aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
Er is iets met je caps lock denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
Ik verwachte dat beller het moest doen maar die deed het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik, moozzie en beller posten tegelijk als laatste, maar beller stond onderaan
maar die maakt geen nieuwe
ik ook, en ik dacht..dan maak ik er maar eentje aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik verwachte dat beller het moest doen maar die deed het niet
met post 301 bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
Dat heb ik vandeweek gezegd in het FP topic, alleen hij heeft wel een punt om het in de OP te vermelden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude de afspraak was al degene met laatste post maakt nieuw topic aan.
Alleen sommige hebben dat geloof iknog niet door
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja moozie heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop..hijs beetje autistisch..HIJ MOET de nieuwe openen
ook goed, degene die het topic volmaakt die maakt een nieuw topic aan, en als iemand hem peert en na een minuut of 5 (heel erg maximaal) er nog geen nieuwe is maak dan gerust een nieuwe aan, maar ga niet als een gek allemaal tegelijkertijd proberen een nieuw topic aan te makenquote:
Ze heeft wel een punt Mooz...ik waardeer je inzet enzo...maar tochquote:
WHAHAHHA, die smileyquote:
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!quote:
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen postenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trouwens, 300 is vaak 301 en vandeweek zelfs 2x 302.
Waar ligt dat aan eigenlijk?
Raar volk! Die blauwe!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen posten
quote:
* Sgele masseert schouders van Debsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!
Droxz en smokez passen toch steeds aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:59 schreef debbie_19 het volgende:
Moozzie het is al vrijdagpas eens aan
pr0nquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele masseert schouders van Debs
Doe eens rustig jij
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens rustig jij
Zelfde gedachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, en ik dacht..dan maak ik er maar eentje aan![]()
maar jij maakte dus tegelijk aan
Mooz! Doe Olep eens na!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja hij doet het gewoon niet
hij komt nu pas weer als het topic bijna vol is
Dude jij hebt toch dit topic gemaakt..dan moet jij de OP aanpassenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Droxz en smokez passen toch steeds aan?
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens rustig jij
Dan heeft ie wijven schouders...voor een gastquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren is
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt Mooz...ik waardeer je inzet enzo...maar toch
idd, die lompe moozzie heeft geen geduldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Anders vraag jij het even liefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!
De mijnequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?
Verrader
Voortrekkerij ;quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen posten
pardon?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren is
Nee dan moet je geen topic aan maken als je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders vraag jij het even lief
En van jou moest ik geduldig zijn dus nu moet jij maar even geduldig zijn
quote:
Ik vind het echt kut voor je dat je achteraf een meisje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, die lompe moozzie heeft geen geduld
goedenavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
zo ik heb me ook eens goed verslapen
goedemorgen iedereen
Runxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereen
Ze wilt alleen maar helpen Draakjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
Ow en Ronja snapt thuis werken niet
misschien voortaan maar boven gaan zitten
Hoe kan ik die ongeschreven regels nou lezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
De mijne
We hebben hier al heel lang die ongeschreven regel...jij walst er lekker doorheen
Anders ben jij even sagoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dan moet je geen topic aan maken als je er geen zin in hebt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
Ow en Ronja snapt thuis werken niet
misschien voortaan maar boven gaan zitten
Dan moet jij niet zo overactief zijn met nieuwe topics maken en degene die hem sluit hem laten maken, en niet alleen de eerste 2 paginas posten en dan weer terugkomen als bijna vol isquote:
Jah tuurlijk vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]nee hoor, maar zou je aub die OP ff aan willen passen?
geef beller de schuld..hij opent geen nieuwequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
het is echt weer vrijdag.
En nu zo fucking moeilijk om ee nOP te maken ?
en niet 2 keer maar 1 keer een topic te openen
Voorlopig heb je het nog niet gedaanquote:
Die moest in vergadering, stond er zelfs alquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geef beller de schuld..hij opent geen nieuwe
te laat, al gedaan door mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah tuurlijk vriend
Im working on it
hij post toch als laatste..moet ie niet als laatste posten..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die moest in vergadering, stond er zelfs al
Godverdomme m'n koffiequote:
quote:
DUde misschien had hij het gewoon niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij post toch als laatste..moet ie niet als laatste posten..
en als hij nog kan gauw kan posten voordat hij in vergadering gaat, kan hij ook wel gauw ff nieuw topic aanmaken.
Misschien heb ik daar een reden voor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voorlopig heb je het nog niet gedaan
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Neej je hebt geen reden want je kunt hier ook postenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar een reden voor?
[..]
[ afbeelding ]
Heeft de OP aangepast en is gelokt
het blijft zijn schuldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DUde misschien had hij het gewoon niet gezien
Mogguh runxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereen
Wat dan, werk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar een reden voor?
Ik hou inderdaad ook die postcounter niet in de gaten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DUde misschien had hij het gewoon niet gezien
Idd dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad ook die postcounter niet in de gaten.
En ik ga niet laat in een vergadering komen omdat ik op een forum een nieuw topic aan moet maken
Anders lees jij even wat ik zeg. Ik kan het niet aanpassenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej je hebt geen reden want je kunt hier ook posten
Hoiquote:
Thxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Klonk het volgende:
o, sorry ja is een automatische functie, ff unlocken, sorry foutje enzo
Brilliant minds think alikequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders lees jij even wat ik zeg. Ik kan het niet aanpassen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Brilliant minds think alike(sorry barra
)
En bedankt hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
nu wel weer, god is het hier altijd zo´n puinhoop. ik werk met verstandelijk gehandicapten en die zijn sneller van begrip dan jullie
ik heb zowaar ook echt gewerkt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik wil ook NU thuiswerken..heb zo geen zin om hier te hangen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
nu wel weer, god is het hier altijd zo´n puinhoop. ik werk met verstandelijk gehandicapten en die zijn sneller van begrip dan jullie
Ja maar ik was een leuk discussie aan het volgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude je had em al een half uur geleden kunnen aanpassen en nu reageer ik niet meer op jou over dit onderwerp
quote:
hey dat deed ik ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
Dus zo noem jij dannyquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
Ja maar dat doe ik dan ook welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zowaar ook echt gewerkt!
het is maar goed dat ik hier met mijn klonen zo nu en dan het niveau omhoog kom schroevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
even een beetje uren van de afgelopen weken goed makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dan ook welsort of
ligt dat aan ons of ligt dat aan jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
koud brrrrrquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef Crazyessie het volgende:
Wat n mooi weer buiten he
Ik moest lachenquote:
Tis wel serieus koud.quote:
ik niet ramtin!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
wtf heb ik weer gemist , is iedereen saggie ofzo ? het is fakking bijna weekend gekiedereen moet blij zijn man
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even een beetje uren van de afgelopen weken goed maken
maar dat doe ik volgende week ook wel!
yow,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoizo alweer bijna pauze
... om 12.30 , thomas wij gaan bij de subway eten ga je mee ?
ROT OP NAAR JE EIGEN LAND!!! KUT ALLOCHTOON!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
wtf heb ik weer gemist , is iedereen saggie ofzo ? het is fakking bijna weekend gekiedereen moet blij zijn man
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was ook niet anders van planquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]gelijk heb je
maar doe rustig aan
nais ... ja klopt dat is mijn bedrijfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef renedis het volgende:
[..]
ik niet ramtin!
trouwens.. ik had jou en droxz al toegevoegd bij PS3 gebeuren..
jou naam tag er onder: fuck for free
hahahahahaa
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yow,
nee man..blijf hier...ga namelijk om half 4 weg![]()
juh waits..proefrit
Dat is mooi tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik was ook niet anders van plan
ben toch wel blij dat het werkt nu
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga ook geen pauze houden..ga ook om half 4 pleite
en deze keer ook doen hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga ook geen pauze houden..ga ook om half 4 pleite
ja ik dacht ineens..domquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
alleen houdt ik er nog pauze bij
jouw'n bedrijf?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
nais ... ja klopt dat is mijn bedrijf
Nouquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik dacht ineens..domik ga wel gewoon lekker eten zo
me baas is er toch niet vandaag
ok naaaiiisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yow,
nee man..blijf hier...ga namelijk om half 4 weg![]()
juh waits..proefrit
dus jij verstuurd altijd mij die SPAM?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
nais ... ja klopt dat is mijn bedrijf
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nouop z'n minst worden het 4 neger lullen .. minder echt niet
tuulk niet, ik probeer hem op te lichtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naaaiiislaat je niet oplichten he
hmm lekker, lijkt me wel goed voor middag eten vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een broodje kebab ? ik ga nu halen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
om half 12?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo weer mn tante helpen met de geboortekaartjes van mn nichtje!
en vanavond uit eten met vriendinnen dus later vanmiddag nog even goed rusten
yup ik heb bedachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jouw'n bedrijf?
volgens mij is het ons bedrijf..aangezien ik mede oprichter/bedenker ben
sorry, vrijdag hequote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
kleine discussies horen erbij
en moozie, sorry, maar ongesteld![]()
vanavond weer naar persooneigenlijk gister doen, maar was pas om 22:00 thuis van eten enzo
als het zo gaat klaag ik je bij deze aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
yup ik heb bedachtjij wil niet eens je moeder in zetten gek
Goddomme en ik heb al zo'n hongerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ZOo nu alquote:
Boeie niemand kijkt er naarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ZOo nu alwe zijn 4 pagina's verder
Degene die het topic sluit opent een nieuwe Mooz...bijdehandjequote:Degene die het topic vol maakt opent een nieuw topic (post 300, niet opvolgende posts)
kloptquote:
FOUT!quote:
.quote:
Ja sgele de 300ste is de sluit post. Die posts daarna horen geblokt te worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit opent een nieuwe Mooz...bijdehandje
About damn timequote:
dank dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]veel plezier in ieder geval draakje
En je doet het nog fout ook...gewoon degene die de laatste post heeft opent een nieuwe. Niks 300 dan is ie nog niet vol.quote:
zucht, ga slapenquote:
dat heeft die moderator aangepastquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En je doet het nog fout ook...gewoon degene die de laatste post heeft opent een nieuwe. Niks 300 dan is ie nog niet vol.
NIet Moozzie heeft er weer wat anders van gemaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heeft die moderator aangepast
Hoi Barraquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
happy fucking friday!
heey barraquote:
apen kunnen niet denken behalve gekke aapquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef DonGuido het volgende:
* DonGuido denk dat er straks weer 2/3 topics geopend worden![]()
later, goed weekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:37 schreef kin238 het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ik ben naar huis. Later
ja die is nog steeds niet terechtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
apen kunnen niet denken behalve gekke aap
laturquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:37 schreef kin238 het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ik ben naar huis. Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |