quote:
Ik vind het echt kut voor je dat je achteraf een meisje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, die lompe moozzie heeft geen geduld
goedenavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
zo ik heb me ook eens goed verslapen
goedemorgen iedereen
Runxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
zo ik heb me ook eens goed verslapen
goedemorgen iedereen
Ze wilt alleen maar helpen Draakjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
Ow en Ronja snapt thuis werken niet
misschien voortaan maar boven gaan zitten
Hoe kan ik die ongeschreven regels nou lezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
De mijne
We hebben hier al heel lang die ongeschreven regel...jij walst er lekker doorheen
Anders ben jij even sagoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dan moet je geen topic aan maken als je er geen zin in hebt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
Ow en Ronja snapt thuis werken niet
misschien voortaan maar boven gaan zitten
Dan moet jij niet zo overactief zijn met nieuwe topics maken en degene die hem sluit hem laten maken, en niet alleen de eerste 2 paginas posten en dan weer terugkomen als bijna vol isquote:
Jah tuurlijk vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]nee hoor, maar zou je aub die OP ff aan willen passen?
geef beller de schuld..hij opent geen nieuwequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
het is echt weer vrijdag.
En nu zo fucking moeilijk om ee nOP te maken ?
en niet 2 keer maar 1 keer een topic te openen
Voorlopig heb je het nog niet gedaanquote:
Die moest in vergadering, stond er zelfs alquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geef beller de schuld..hij opent geen nieuwe
te laat, al gedaan door mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah tuurlijk vriend
Im working on it
hij post toch als laatste..moet ie niet als laatste posten..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die moest in vergadering, stond er zelfs al
Godverdomme m'n koffiequote:
quote:
DUde misschien had hij het gewoon niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij post toch als laatste..moet ie niet als laatste posten..
en als hij nog kan gauw kan posten voordat hij in vergadering gaat, kan hij ook wel gauw ff nieuw topic aanmaken.
Misschien heb ik daar een reden voor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voorlopig heb je het nog niet gedaan
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |